Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @artikel: als je niet misselijk bent, zeker niet voor waarheid aannemen hoor! Alleen als je erg misselijk bent natuurlijk weer wel!! :D

@brenjomi: dat is idd een aparte manier van communiceren van je werk... Maar heel goed dat je voor jezelf op komt!

@Tamar: fijn dat je nu weet waar de pijn vandaag kwam. Maar niet meer doen he?! ;)
    Beterschap voor je dochter!

@hier: gelukkig niet meer misselijk, maar hebt gister nauwelijks wat kunnen eten. Had gisteravond ook nog koorts erbij, dus ben nog een dagje thuis om het even aan te kijken.
    Vanmorgen wel nog even naar de tandarts geweest: er moesten 2 vullingen die een beetje dun waren vervangen worden. Daarna nog naar de ortho voor de laatste details aan de beugel. Als dat goed gaat, gaat ie volgende x voorbereidingen treffen om 'm er uit te halen!! Jee!!
    Ik blijf helaas wat pijn in mijn onderbuik houden, daar ben ik dan weer niet zo blij mee....

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    even ego: ikheb mn ramen gedaan :D de zon scheen zoo moooi
    (nou ja die in de woonkamer :D die zie ik het meest haha)
    ga nu weer op de bank liggen heb een beetje trekkerig gevoel
    en als beloning heb ik popcorn gemaakt, hmm altijd lekker:D

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.215
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Nisa: Brave meid. ;)

@Kirrebir: Vervelend dat je wat kwakkelt. Gewoon even rustig aandoen hoor! Dan kun je lekker bijkomen voordat je op vakantie gaat.

@hier: Vanochtend controle gehad bij de verloskundige. We hebben voor het eerst het hartje gehoord. Cool! Om het te vieren heb ik gelijk wat babykleertjes gekocht. :D Hans Textiel had een aanbieding '2e gratis': Ik heb nu voor nog geen 9 euro een broekje, twee truitjes, muts en een paar sokjes. Echt lief. :)
    Nu heb ik wel weer een beetje een trekkerig gevoel in mijn buik. Beetje een kort nachtje gehad, daar zal het wel aan liggen. Ik wil de persconferentie over Milly :x even zien, daar zit ik nu op te wachten.

Dan een middagdutje en na de lunch ga ik eens heel rustig in de voortuin aan de slag. 't Is heerlijk weer hier!

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.215
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Oh ja: uitgerekende datum is nu vastgesteld op 12 september 2010. Ik ging nog uit van 15 september. Vorige keer had de verloskundige het over 9 september. Anyway: banner aangepast op 12 september!

5. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Tupp Wat fijn! Mooi is dat, he, wanneer je het hartje hoort! Ik vond dat zelf het mooiste. Een echo is ook erg leuk, maar toch voelde het intenser toen ik voor het eerst het hartje van mijn zoontje hoorde.:)

6. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    ik heb alles bijgelezen maar weet niet meer waarop te reageren:)

Ik vind het echt heel erg van milly.
    woon er niet heel ver vandaan en je verwacht het toch niet he.
    Al die gekken tegenwoordig in nederland.:x

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.215
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Ano; vreselijk hè. Dat er zulke 'mensen' bestaan. Wat een vreselijk leed is haar en haar familie / vrienden aangedaan!
    Je moet er toch niet aan denken zoiets mee te maken. :(

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    hoe is het hier? met mij redelijk goed. beetje moe en zeer in mijn hoofd, heb vanmiddag anderhalf uur geslapen en daarvan de zeer in mijn hoofd.

@milly, vreselijk, heb de film lovely bones gezien, moest er gelijk een beetje aan denken. heb er voor de rest vandaag niet veel over gehoord, straks nog even nieuws kijken.

@tupp, leuk he, het hartje horen, bij leah heb ik dat nooit gehoord bij de gyn. of de huisarts (ik moet naar allebei, moet de huisarts nog steeds een bellen) deze keer wel al (bij de gyn.)
    en je bent al ver!! ik zat net te kijken dat het ineens vlug gaat. hier ook bijna 12weken. ga binnenkort bellen voor een afspraak voor de nekplooimeting.

voor de rest niet veel melden, ga zo tv kijken en niks meer doen. vanmorgen al vroeg uit bed en gewerkt (een halve dag) vanmiddag even geslapen (was echt nodig) en daarna nog naar het strand geweest (zomaar even) en na het eten nog een eind gewandelt (ben om chips gelopen naar de winkel:):p maar heb wel veel gelopen;))
    alvast weltrusten ik lees straks nog wel even bij.

9. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    @ Tupp: super dat je het hartje gehoord hebt! Oh kleertjes kopen...ik kan haast niet wachten.

@ April: jij hebt morgen toch weer een echo, hè? In ieder geval veel succes.

En verder geen idee meer wat ik allemaal gelezen heb, ben weer eens doodmoe, voor de verandering...

10. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ D1982 :) Dank je. Ja morgen eind van de middag gaan we weer. En jij vrijdag weer? Of heb ik dat nu mis? Ik zie nu bij je onderschrift dat je de 26e gaat. Nog een weekje dus.

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.215
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Volgens mij is Zilvervosje morgen aan de beurt voor haar 1e echo!

@babykleertjes: Ik dacht dat Tuppman eenbettje zou zuchten of mopperen op de aanschaf van babykleding. (Zo van: het is nog zo vroeg, je gaat zo snel enzovoorts.) Maar hij zei allemaal: "Zo, dat heb je nog lang volgehouden." (om niet te kopen dus.) :D Ik mag los!!!

12. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    heyyy april vanmiddag weer een echo!!!!!!

er was toch nog iemand die vandaag moest of heb ik het mis :D

@tupp: leuk he kleertjes kopen kan niet wachten tot we het geslacht weten dan kan ik los op roze of blauwe kleertjessss
    heb nu al was uni kleertjes maar dat is lang niet zo leuk als gericht kopen vind ik (kun je er een beetje bij fantaseren enzo :D )

verder: het gaat al heel beter qua klachten enzo
    heb gisteren de ramen gedaan
    en vandaag weer een beetje in het huis gerommeld
    nisaman deed al die tijd het huishouden en de kleine dingetje die ziet hij ziet en daar irriteer ik me toch een beetje aan :D
    vb. stofzuigen maar niet dweilen. afstoffen wat is dat :D:D
    erg ben ik he hahaha ben hem wel dankbaar hoor dat absoluut!!

13. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Goedemorgen

@ ego:
    Oef, ik begin nu toch wel de kriebels te krijgen voor de echo van vanmiddag. Was eigenlijk steeds heel rustig en niet erg nerveus, maar nu het steeds dichterbij komt, voel ik me toch echt wel nerveus.
    Ondanks dat ik me wel zwanger voel, hou ik rekening met eventueel slecht nieuws.
    Ik hoop dat ik me gauw kan voegen bij de gerustgestelden onder jullie.;) Ben ook erg benieuwd of ik inderdaad nu 9 weken en 5 dagen ben of dat ik toch iets verder blijk. Heel spannend.

@ Nisa Pfff ja, half 5 nederlandse tijd, ga je duimen voor ons?

@ Tupp en Nisa Leuk dat jullie zo lekker bezig zijn met kleertjes. Ik hoop dat wij ook gauw 'los mogen gaan':D;) Heb wel al een paar knuffelbeesten gekocht, kon het niet laten.:D

Hier ook al een paar dagen druk in de weer. Het zonnetje schijnt zo lekker en in mijn achtertuin is het uit de wind zelfs boven de 20 graden!:) Ik ben lekker bollen aan hte planten en daarna worden ze weer net zo hard uitgegraven door mijn poepende katten.:x:D
    Mijn zoontje is heerlijk aan het spelen in de tuin en we zijn allebei blij dat het weer voorjaar is. Dat binnen zitten vind ik maar niks.

Hoe is het met de rest? Ik heb wel bijgelezen, maar kennelijk onthoud ik niet zo goed.:) Maar gelukkig hebben daar meer dames last van hier.:D

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @april : TUURLİJK duimen we voor jullie!!!!!!!!
    hoe dichterbij het komt hoe nerveuzer je wordt ja :D
    had ik ook elke keer :D
    maar miss. dat je idd. verder ben als gedacht want de vorige keer was het nog zo klein en die metingen schijnen dan niet heel betrouwbaar te zijn
    hoop het voor je ;)

haha leuke actie van je katten je ben ze zeker heel dankbaar :p
    wat leuk dat je zoontje nu lekker in de tuin onder de zonnetje kan spelen
    zou het ook geweldig vinden om een tuin te hebben maar helaas
    miss. een zomerhuisje met een paar jaar ;)

15. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    @ nisa, lekker dat je weer wat meer kan doen. (ookal is het wel lekker dat het gedaan wordt:D)

@tupp: leuk he kleertjes shoppen, ik ga nu nog wachten tot ik weet wat het is. of ik moet hele leuke tegenkomen;) (ik kijk ook nog maar niet :D)

@april, we duimen voor je.

@hier, vanmorgen ook even in de achtertuin bezig geweest, nou ja, het is geen tuin, alleen maar stenen. (das makkelijker met hondjes;)) beetje verzet en dingen buiten gehaald. ga leah haar zandbak binnenkort eens vullen:D (zoon schelp had ik nog staan)
    de hondjes vinden het ook heerlijk om buiten te liggen. en heb mijn lakens vanmorgen gewassen en heerlijk buiten gehangen (hopelijk hangen ze zo nog, want het waait af en toe hard)
    ik moet nu eigenijk gaat stofzuigen en dweilen, maar heb zeer in mijn hoofd? hopelijk is het morgen weg, anders wordt ik gek:) heb (bijna) nooit zeer in mijn hoofd en nu vanaf gistermiddag.
    vanmorgen ging het douchen ook niet echt. had ervoor overgegeven, maar had beter toch eerst iets gegeten, want ik was nogal slap. dus tussendoor een paar keer gaan zitten op de wc (niet echt handig) zal zo een ijsje eten (is weer vocht toch;):D)

16. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Nisa Zijn jullie van plan om te blijven wonen in het huis waar je nu woont of willen jullie uiteindelijk verhuizen? (ik kan me indenken dat je dat zou willen met die schoonfamilie van je;):D)
    Wij hebben het enorm getroffen met ons huis. Ondanks dat het een saaie rijtjeswoning is, is de locatie geweldig. Groen, rustig, woonerf. Vlakbij zee en bos.

Het zou wel apart zijn als ik verder zou zijn. Maar jij spant de kroon, jij werd steeds maar vooruit gezet, haha. Voor je er zelf erg in had was je al over de 12 weken heen.:D Bij mij zal het hooguit een weekje zijn. Maar ik ben eens rustig gaan rekenen en ik denk dat hij gelijk had. Ik had wel een vroege positieve test op 28 jan lichte streep en 2 februari dikke streep, maar dan heb ik kennelijk meer hormoon in mijn lijf dan anderen dat ik al zo vroeg een positieve test had.:( Nog een paar uurtjes, dan weten we meer. Mijn man komt lekker eerder van zijn werk zodat hij meekan. Over 2 uurtjes is hij thuis, hoera!:) (ik mis hem altijd:))
    Oh ja, over dat NUB, ik denk dat ik het snap en het zelf ook kan zien. Helaas was de echo-foto van mijn zoontje niet scherp genoeg om een nub te ontdekken. Onze vk heeft niet een splinternieuw apparaat, vandaar. Wel duidelijk genoeg hoor.

17. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Brenjomi Heerlijk he, dat voorjaarsgevoel!:) Ik zat ook vanaf vanmorgen in de tuin. Was wat plantjes aan het verplaatsen etc. De katten vinden het reuzegezellig dat ik buiten ben en blijven gezellig bij me ipv de buurt door te wandelen. Zo knus. Grappig is dat de katten uit de buurt ook allemaal naar mijn tuin trekken. Zomers is het hier echt druk!:) Zo gezellig die beesten.
    Je hondjes zullen ook wel weer blij zijn met dit weer. Mijn zoon is trouwens ook lekker met zijn zandbak in de weer. Zit nog zand in van vorig jaar, maar is nog helemaal schoon:(:D
    Fijn dat je voor me duimt.:)

18. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @april we zouden heeeel graag willen verhuizen maar dit huis is van de 'familie' zeg maar dus kunnen we het niet zomaar verkopen helaas (tenminste niet voordat schoonpa overlijdt wat klinkt dit naar zeg) met andere woorden: verlopig wonen we hier
    maar een zomerhuisje waar we in de zomer een paar mnd naartoe kunnen zou heerlijkkkkkkkkk zijn
    hier is het van april tot okt. mooi weer
    dus zou echt geweldig zijn lekker een tuintje en weg van al die schoonfamilie haha een flat vol vind ik iets teveel van het goeie ;)
    fijn dat april-man meegaat vind zoiets echt iets voor samen
    (zoverre dat kan)
    nub: nou mijn foto was onduidelijk heb geen scanner mn man wil het op werk wel scannen maar moet het hem nog geven maar vergeet het steeds nou ja nog even en we weten het straks met de echo zeker haha
    12april bijna dus :p

enne laat je ons niet in de spanning zitten!!!!!!:D
    idd. voordat ik kon stressen was ik de 12 wkn al voorbij!!!
    dat was opeens heeel snel ja :D

19. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Nisa Hm, dat is geen prettig vooruitzicht. Kunnen jullie ook niet ergens wat huren of gaat dat daar allemaal heel anders. Waar mijn vader vandaan komt is het ook zo hoor, dat hele families bij lekaar in een gebouw wonen. Ik moete r zelf niet aan denken. Ben dol op mijn ouders, vooral mijn moeder, maar ik ben blij dat ze een dorp verder wonen.:D En mijn schoonouders.........................;):p

Tuurlijk Nisa, ik zal zo snel mogelijk komen melden hoe het er voor staat. Ook als het slecht nieuws is.
    Ondertussen zit ik te wachten op ons keukenwerkblad, dat zou tussen 12.30 en 15.30 bezorgd worden. Hopelijk gaat mijn man het snel installeren! Het is een heel mooi houten werkblad. De keuken zal er flink door opknappen.:)

(ps wanneer moeten we weer een nieuw topic openen? zie dat we de 1400 berichten al weer ruim gepasseerd zijn)

20. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.215
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zo weer even ééntje stiekem op mijn werk... Zwangere vrouwen hadden toch recht op extra pauzes ofzo? ;)

@April: DUIM DUIM DUIM :D

@Nisa: Ik zie mezelf echt nog geen roze jurkjes en toestanden kopen. Voorlopig houd ik het maar even op 'unisex' en als we weten wat het wordt blijft het neutraal of worden het stoere jongenskleren. Haha. Ik reken eigenlijk op het laatste. Denk dat ik me rotschrik als er gemeld wordt dat er een meisje in m'n buik zit. Ik heb op 26 april de 20-weken echo.

Deel Deze Pagina