Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @Tupp Hee wat lief dank je wel! :)
    Hm misschien moet je het eens aankaarten bij je baas.8):D

Wat grappig, dat heb ik dus ook. Ten eerste ben ik niet zo van de zoete kleertjes. Dus mocht ik een dochter krijgen, het zal geen zuurstok worden, alhoewel ik van die gekleurde streepjesmaillots wel erg leuk vindt. Een beetje excentriek vind ik leuk.
    Ten tweede zal ik me ook rotschrikken als ik een dochter blijk te krijgen, heb zo het gevoel dat het weer een jongen is, dat ik er eigenlijk nog niet eens aan heb gedacht dat het ook nog eens anders kan.:D:) Heb je trouwens je foto laten zien bij dat nub-topic? Zo ja, wat denken zij?

Grr word net door mijn man gebeld. Moest voor zijn werk met spoed naar A'dam. Hopelijk is hij op tijd thuis.
    Verdorie, heb net met de chauffeur het werkblad moeten tillen. Erg zwaar. Ik voel het nu in mijn onderbuik, maar waarschijnlijk is dat psychisch....;)

2. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @tupp: ow als we te horen krijgen wat het wordt en het blijkt een meisje te zijn nou kan ik je garanderen dat het wel een zuurstokje wordt :D:D:D:D:
    heeeeel veeel rozeeeeee qua kleertjes de kamer zal neutraler zijn iig niet alleen roze :p
    ik heb helemaaaaaaal geeen voorgevoel wat betreft het geslacht
    mn denkt/wilt:D een jongen maar ik heb echt geeen flauw idee

he april jammer!!1 hoop dat ie op tijd zal zijn komen
    ow zwaar tillen daar zit ik echt niet op te wachten
    (jij natuurlijk ook niet duhhh)
    het wordt gewoon goed nieuws hoor dus ik wacht nu ongeduldig op je echooo

was net bij de buurvrouw (mn schoonzus :D)
    lekker wat bijgekletst en wat limonade gedronken :)
    ga even liggen nu hoop dat april gauw komt melden hoe en wat ;)

3. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @April: je bent nu bij de echo, ik duim voor je hoor!!

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.215
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @April: Balen van je man, hopen dat ie op tijd terug is! Die pijn na teveel-doen herken ik wel. 't Is geen teken van naderend onheil, maar wel een signaal van je lichaam: Niet meer doen!
    Ik heb m'n echo laten zien in het NUB-topic, maar er was geen nub te zien. En ik had er van de 12-wkn echo maar één.
    Nou ja, eind april zullen we het weten.

@Nisa: Ik kan niet wachten op foto's van die zuurstok van jou. :) 't Is jammer dat je zo ver weg woont, anders hadden we ze aan elkaar kunnen koppelen.

5. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    HOERA!!!! :):):)

Alles is dik in orde! Prachtig kloppend hartje en het klonk weer heel vetrouwd toen ik het hartje hoorde kloppen! En.....ik ben dus toch 10 weken en 6 dagen!:D:) Zie je, gewoon mmijn eigen berekening aanhouden, was bij mijn zoontje ook zo. Moeders hebben altijd gelijk!:D;)
    Ik heb hele mooie foto's gekregen, deze zal ik later wel in mijn album zetten.

Oh meiden, ik zit voor het eerst op een roze/blauwe wolk! Ik ben zo gelukkig! Ook omdat de vk zei dat het er zo mooi uitzag en dat de kans erg klein is dat het nog mis zal gaan. Natuurlijk geen garantie, maar toch fijn om te horen.:)
    heb lekker taartjes gekocht om het te vieren. Nu ben ik écht zwanger!
    Oh ja mijn man was ruim op tijd!

@ Kirrebir lief van je dat je aan me gedacht hebt.:) Hoe gaat het met jou. Nog een weekje en je gaat op vakantie toch? Ik denk dat hier de vlaggen uitgaan als jij zwanger bent! Dan is het kringetje helemaal rond. (Hopelijk komt Noukje ook gauw nog eens terug met goed nieuws.)

Ik ga mijn banner aanpassen!:p

@ Tupp jammer dat er geen nub te zien was. Ik ga straks mijn foto's bekijken, maar geloof dat het nog iets te vroeg is om wat te zien.

(ps ik krijg dus geen termijn-echo meer, dit was duidelijk genoeg. Ben ik wel blij om, geeft weer wat rust)

6. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    hallooooo,

@april,En hoe was de echo???

@hier,Ik kom ff melden dat ik er een paar daagies niet ben ga lekker een weekendje center parcs dus niet te veel schrijven of een samenvatting bijhouden;)

7. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    oh ik zie nu dat je net geschreven had april!!
    GEFELICITEERD

8. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0

Hoi Ano haha tegelijk getikt dus!:) En geniet van je weekendje!

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.215
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Proficiat April! Ik ben heel blij voor je. Heerlijk dat jij nu ook kunt gaan genieten. En fijn dat je manneke er bij kon zijn.

10. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @tupp: ik ook niet :p ben wel meer een meisjes-mama denk ik
    hou van roze en jurkjes rokjes ze zal dus een echte zuurstokje worden :D
    nou relatie op afstand??? heb mn man leren kennen toen ik zelf in NL was dus het is niet onmogelijk :p
    lang leve internet haha

@ow april ziejewelllllllll GEFELİCİTEEEEEEEEEEEEEEEERD!!!
    en haha ook naar voren geschoven
    gaat wel lekker snel zo he :D
    fijnnnn dat alles goed was (zoals verwacht)
    ohh lekker wil ook wel een stukje hoor;)
    ben benieuwd naar je echofotos

11. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    en idd. wat fijn dat je mannetje lekker ruim op tijd was
    heeft hij ook kunnen genieten ;)

12. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL

April wat heerlijk!!!!! Klim maar gauw op die wolk en blijf er nog 29 weken heerlijk opzitten!
    Wat een opluchting!

Uhm... Nub?? ik neem aan dat dat iets met het geslacht te maken heeft? Of is dat een hele domme vraag?
    Al die afkortingen ook... zie soms door de bomen het bos niet meer... :)

Lief van je dat je dat zegt van die vlaggen!
    Eind mei wordt mijn mannetje 40, ik hoop zo hem het allermooiste cadeau dat er is te kunnen geven! De maand april (om verwarring te voorkomen), gaat het waarschijnlijk niet meer worden helaas... Man is er dus niet bij op vakantie en voor de hysto mag je niet zwanger zijn, dus wat dat betreft komt het wel goed uit. Dus in mij gaan we er voor!
    En dan is het cirkeltje rond, want ik was ook eind mei uitgrekend...

Ik duim zeker ook voor Noukje!
    Zou leuk zijn als wij tegelijkertijd zwanger zouden zijn.

@ano: veel plezier in centerparcs!

Ik ga idd volgende week vrijdag weg, maar we hebben daar gewoon een laptop bij ons, dus het bijlezen zou geen probleem moeten zijn :D

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @april, hoera:D:D was bij aan het lezen en vond het toch wel spannend worden:D

@weten wat het wordt: ik ben nu al erg nieuwsgierig. ik denk een jongen? (deels door mijn pendels enz.) heb al een jongensnaam. meisjesnaam vind ik moeilijker.

@NUB??????? net als kirrebir heb ik geen idee wat het betekent:D

@kirrebir, dan wordt mei de maand :D

@meisjes of jongens: ik ben een meisjesmama:D maar niet altijd zuurstok ofzo. gewoon wat leuk staat en lekker zit. liep vanmiddag nog een rondje en dacht: he ik vergeet vaak iets in leah haar haar te doen (het is nog kort, dus veel kan er niet in, staartje kan net) mijn schoonmoeder had er gister een staartje aan de zijkant in gedaan;) was niet echt mijn smaak:D (vond het net of het mijn kind niet was, arme leah;):D)
    voor een jongen lijkt het me qua kleren moeilijker? (bij een meisje heb je rokjes, jurkjes, broekjes enz. voor een jongen alleen broekjes)

@hier, mijn hoofdpijn is redelijk weg. heb vanmiddag wel iets heel slechts gedaan, maar de smaak won het van mijn hoofd (wat nee zei) had cake gemaakt en heb stiekem een beetje beslag geproefd, dat is altijd zooooooo lekker. (maar ja, met 4rauwe eieren niet echt goed) de cake zelf is ook erg lekker:D

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.215
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Oh, Brenjomi! Wat stout!!! ;)

Ik heb laatst ook cake gemaakt, vond het zóóóó moeilijk om niet het beslag te proeven en lekker de lepel & mixer af te likken. Heerlijk vind ik dat, vooral omdat er ook speculaaskruiden inzaten. Anywaÿ: heb me voorgenomen om voorlopig geen cake meer te maken. Dat niveau van zelfbeheersing kan ik niet nog een keer opbrengen.

15. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @tupp, haha, dat is slim van je. ik had al een tijd zin om cake te maken en vanmiddag dacht ik: hep even vlug. was ook zo gebeurd.
    en inderdaad het snoepen, dat kon ik echt niet laten. heb al heel veel eieren gegeten in mijn leven, dus ik hoop dat deze geen kwaad konden.;)

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.215
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Haha. Ik koop de komende maanden wel gewoon cake in de supermarkt... Of ik zet tuppman aan het werk. :D

Ik heb net met m'n aanstaande oppasmoeder gebeld. Althans, ik hoop dat ze in januarie een plekje voor ons Fröbeltje heeft. Ze zit nu vol en er staat nog een tweeling voor ons op de wachtlijst. Over een maand kan ze ons meer vertellen. Ik hoop dat we bij haar terecht komen! 't Is een moeder van een leerling en oud-leerling van me. Leuk mens (leuke kinderen, ook belangrijk!) en het voelt vertrouwt. En ze woont op een ideale plek; vlakbij ons huis op de route naar school.

Ik ben er helemaal hyper van. Wat ben ik toch een goede verantwoordelijke mama. :D

17. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @tupp, oh leuk en spannend, hopelijk heeft ze een plekje voor jullie. en inderdaad leuke kinderen zijn belangrijk:) en dat het vertrouwt voelt ook. klinkt nogal lullig (vind ik zelf) maar dat heb ik zelf bij een kdv niet? waarom weet ik niet, ik weet dat ze er goed voor de kinderen zorgen, heb er zelf stage gelopen. maar voel er niks voor om leah (en wurmpie;)) er naartoe te brengen, naar een peuterspeelzaal wel.
    en ik had dat bij mijn zus (de oudste, waar leah op maandag naartoe gaat als ik moet werken) daar laat ik leah gerust achter. waarom weet ik niet. terwijl iedereen me voor gek verklaard:D want mijn neefjes zijn af en toe nogal losgeslagen (het zijn jongens dat scheelt vind ik) en mijn zus is niet de grootste opletter. leah speelt daar gewoon met de lego (vanaf 4 jaar) mijn zus let er wel op dat ze niks in haar mond steekt (dat doet ze bijna nooit) maar gaat er niet bovenop zitten.
    terwijl ik er bij mijn schoonmoeder kriegel van werd (soms nog) want als leah beneden in de box lag te slapen kon ze niet iets anders gaan doen, dan bleef ze er gewoon steeds naast zitten en dan zegt ze dat je niks kan doen als leah er is:D (haha) mijn moeder heeft dat ook niet, huilt ze als ze in bed moet, dan huilt ze maar even, als het te lang duurt dan wil ze gewoon nog niet slapen, maar niet te kinderachtig. terwijl mijn schoonmoeder haar bij de eerste kik eruit zou halen.

18. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Nub FAQ: MUST READ before posting in this forum! - In-Gender.com en Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see.com

@ Kirrebir in mei leggen alle vogels een ei en jij vast die ene hele speciale voor je geliefde's verjaardag.:);)

@ Brenjomi en Kirrebir hierboven de links over nub. ik wist tot afgelopen week ook niet wat het inhield.:D Maar ben zo intens nieuwsgierig.....;)

@ nisa ja, zo gaat het wel vlot met de zwangerschappen he.:D Nog een week en een dag en dan ben je jarig he.....:p:D:)

19. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    weet iemand wanneer we weer een vers topic moeten openen? We naderen de 1500 reacties weer.:D

20. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kijk, zo leer je weer eens wat op je vrije donderdagavond! :D
    Bedankt April!

Ik heb echt geen idee...
    Ik zag net dat er een topic is met meer dan 2000 berichten.
    Ik snap het niet meer!!

Deel Deze Pagina