Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    zilver: leuk je echo en dat het 'eng' is is te begrijpen

weet niet meer wat ik gelezen heb haaaaa

nou april: je had wel wat voor mij kunnen bewaren :p

ik ga ervandoor tot vanavond

zilvervosje :toi toi toi

2. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Jaja en dan daarna zeuren dat je kotsmisselijk bent :D (net als wij dus)

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Nisa... wat ben je al ver op banner!! Jeetje, bijna in het midden!! dan wordt het wel heel echt. Kan je voorstellen, dat je straks net zo lang zwanger bent als dat je nog moet? Voor mij is het nog zo ver weg!

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    goedemiddag dames,

@zilver, dat lijkt me inderdaad af en toe moeilijk zoon moeder, mijn moeder is ook niet altijd tactisch, die is meer van het soort: niet zeuren maar doorgaan (wat ook niet altijd handig is) mijn schoonfamilie is ook allemaal behoorlijk slank (als je boven de 60kilo komt is er grote paniek, kom ik aan met mijn 82:D)
    mijn schoonmoeder zei van de week nog dat ik al zoon dikke buik heb. dacht: ja en?? ik ben er best blij mee. maar ja, het is eigenlijk nog niet veel:D zei ook tegen haar: dat zijn grotendeels mijn darmen:D haha.

@echo, ik duim ook mee, spannend.

@voorgevoel/intuitie, het eerste wat ik zei toen de gyn. zei dat het niet goed was: ik dacht het al. (en daarna dacht ik?? dacht ik dat echt??) vond het ook heel vreemd.
    nu ben ik zekerder, maar nog niet helemaal, blijf het eng vinden. bij leah was ik er vanaf het begin (van de posi.test) van overtuigd dat gewoon alles goed was. heb ook nooit getwijfeld. werd wel zenuwachtig als we zaten te wachten voor de echo, dan begon ik te denken wat er allemaal mis kon zijn.

@kirrebir, ik vind het ook slim van je dat je even langsgegaan bent. hopelijk was het gewoon een griepje.

@hier, vanmorgen weer zeer in mijn hoofd. zucht:( nu is het al een beetje weg aan het trekken. en ik ben ook een muts, want ik vertik het om paracetamol te nemen (heb ik nu ook niet in huis) dat doe ik anders al bijna nooit, nu ik zwanger ben helemaal niet.
    wil straks nog even bellen voor een echo voor volgende week? woensdag of donderdag.

@tamar, gelukkig had ze geen koorts, nu hopen dat het zo blijft.

5. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Nou, ik ga maar... tot zo!

6. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Sterkte!!!! Ik ga duimen!

7. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Iemand een tip waar ik een nette positiebroek kan kopen? Ik draag graag zwart, stretch met uitlopende pijp.
    Had een leuke positiespijkerbroek gezien bij h&M online, maar mijn maat is uitverkocht.:(

8. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Zo kan ik eindelijk even reageren zonder dat ik geroepen wordt.....Ze ligt heerlijk in bed, dat is wel een voordeel van het ziek zijn, het middagdutje is terug!

@brenjomi, hoofdpijn behoort volgens mij ook tot de zwangerschapskwaaltjes....

@zilvervosje, ik duim voor je.......

@ zilvervosje/april, ik herken jullie gevoelens wel! Eigenlijk vind ik het wel een mooi idee dat deze baby rond dezelfde tijd geboren gaan worden!

@april, het is mijn schoonmoeder waar ze zo'n band mee heeft! Mijn ouders wonen wat verder weg en helaas kan mijn moeder het lichamelijk niet meer aan om op te passen. Ze heeft reuma en heeft daar regelmatig veel last van!
    Weet je waar je placenta ligt, dat wil ook nog weleens invloed hebben. Als die voor ligt voel je het meestal later!
    Heb je al een afspraak voor de 20 wkn echo kunnen maken?

@bekken, vervelend april dat je dat al zo vroeg had, gelukkig heb je nu al voorzorgsmaatregelen genomen, hoop dat het helpt.
    Zelf voel ik dat ik vanaf nu niet teveel meer moet doen, dan word ik gelijk terug gefloten.

@ kirrebir, neem voor mij dan een rose en een toastje met filet! Dat rijmt! :D

@ hier, ze heeft geen koorts, dus misschien gaan we wel even naar mijn ouders.....eerste eens kijken hoe ze zo uit bed komt!
    Ik ga even opruimen, schoonmaken en duimen voor zilvervosje!

9. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Tamar sorry verkeerd gelezen.:) Nu je het zegt herinner ik het me weer dat het om je schoonmoeder ging.
    Wat naar dat je moeder reuma heeft. Ik weet dat het een rotziekte is. Mijn oma had het vooral in de handen en mijn opa handen en knieen. Bah.
    Ik vind het ook mooi dat ons kindje rond dezelfde tijd als de mk geboren wordt. Dat voelt ook minder beladen, nietwaar.

@ placenta geen idee nog, volgens mij kon hij dat gisteren nog niet duidelijk zeggen. Misschien weet mijn man nog wat de vk heeft gezegd.;) Ik was al in de wolken. Bij mijn zoon lag het voor, maar toch kon ik hem wel goed voelen. Had niet zoveel spek op mijn buik, scheelt ook.:D

@ 20 weken Oeps, goed dat je het zegt, ik ben met heel andere dinegn bezig op het moment. Hm volgens mij zijn ze nu niet te bereiken, ik ga het zo proberen.

@ middagslaapje zoon slaapt ook. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt voor hij 's middags niet meer slaapt. Ik hoop dat hij in elk geval de hele zwangerschap nog slapen gaat.;)

10. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ tamar heb een afspraak gemaakt!:) Bedankt dat je het nog even zei.

11. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @april, geeft niet hoor! Je placenta groeit volgens mij omhoog en heeft op deze termijn nog geen definitieve plaats!
    Snel bellen he voor je echo!
    Over het middagslaapje, ze slaapt nog niet en huilt nu! Ik ging even naar haar toe, hoorde haar steeds zeggen "ik kan niet wachten" ik dacht dus van ze moet plassen....maar toen ik boven vroeg waarop ze niet kon wachten zei ze: " tot het zomer word" Wijsneus.....Maar ja toch terug in bed natuurlijk en dat vind zij dan weer minder, ik hoop dat ze even gaat slapen!

@tip voor verkouden kindjes, ik heb hem van mijn moeder en ui naast het bed, het stinkt ongelofelijk maar het neusje is de hele nacht open. De volgende ochtend ui weggooien en het raam ver open......haha!

12. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0

Mooi....willen jullie weten wat het word/is? Want dat is natuurlijk al bepaald he!

13. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Tamar Inderdaad, dát was wat de vk gisteren zei. Dat hoorde ik vaag vanaf mijn wolkje.;)
    Ja, we willen het ook dit keer weten. Alhoewel, bij mijn zoon konden we er gewoon niet omheen. Het eerste wat we zagen toen het scherm aanging was een piemeltje.:) Dus geheimzinnigheid was er niet bij Maar dit keer ga ik het voor de omgeving wel geheimhouden, als dat me lukt tenminste.

@ ui Tja, is een oude remedie, schijnt erg goed te werken. Ik ben groot Mellie Uyldert-fan, een soort Klazien uit Zalk, zeg maar. Ik hoop zelf ook ooit kruidengeneeskundige te worden.
    Haha wat lief van je meisje, nou ik kan ook niet wachten....:);)

14. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    @ April: ik voel me op en top zwanger, maar blijf de echo van volgende week vrijdag eng vinden. Ben blij als het voorbij is en wij ook heerlijk kunnen feesten! Jammer dat de taartjes niet zo lekker waren.

@ Tamar: gelukkig dat ze nu géén koorts heeft en hopelijk komt ze dadelijk ook redelijk fit uit bed en kunnen jullie naar je ouders gaan.

@ Zilvervosje:ik duim gewoon door tot dat je weer hier bent.

@ Hier: volgens mij had ik jullie nog niet verteld dat ik afgelopen weekend zo onzeker was, dat vriendlief erop stond, dat ik mijn moeder zou bellen om het haar te vertellen (We hebben onze familie nog niet verteld dat we weer zwanger zijn). Wat is het toch een schat! Mijn ouders natuurlijk hartstikke blij en me moeder heeft me echt gerustgesteld en nu ben ik weer wat positiever. Met mijn vriend kan ik ook heel goed kletsen, maar ja we zijn allebei heel onzeker nadat het al 2 maal is misgegaan...

Tot straks! Ik ga even een middagdutje doen!

15. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    haha Tamar: wat een heerlijk wijs meisje!:D

16. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @april, vond je dat jammer of had je het toch wel willen weten?
    Horen wij bij jou omgeving of mogen wij het wel weten!:D

@Mellie Uyldert, die ken ik niet, zal eens googlen! Ja, ben je daar al mee bezig of wil je dat na deze zwangerschap gaan doen! Ik neem aan dat je daar een opleiding voor moet volgen?

@d1982, dat begrijp ik helemaal hoor! Fijn dat je moeder je zo gerustgesteld heeft! Het is zeker belangrijk dat je je ei ergens kwijt kan!

17. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ D1982 Heel begrijpelijk hoor. Jammer dat je nog een week moet wachten. Ik hoop dat het snel voorbij is en je juichend komt mededelen dat het helemaal goed zit!
    Wat fijn dat het je opluchtte met je moeder te praten. Heerlijk dat je zo'n lieve partner hebt! :)Ik kan me niet indenken dat ik iets langer dan een week voor mijn moeder kan verzwijgen.:) Zij is echt mijn soulmate.

@ taartjes, des te meer reden om weer taartjes te kopen en het nog eens te vieren.:D Welterusten!

18. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Tamar Jullie zijn bijna een deel van mijzelf, :D;), voor jullie ga ik dat zeker niet geheim houden.:)
    Nee hoor niet jammer, ik wilde het toen ook hoe dan ook graag weten.

@ kruiden Ik denk erover om nu vast op zoek te gaan naar een basiscursus kruiden en/of medische kennis, pathologie en anatomie en na de borstvoedingsperiode een opleiding kruiden te doen en daarna kruidengeneeskunde. Maar ja, eerst maar kijken hoe alles loopt. Ik zou ook graag een cursus kunstgeschiedenis en antiek willen doe. Zucht, ik wil best veel.

@ Mellie Uyldert haar kruidenboeken zijn geweldig, maar haar boeken over astrologie gaan me echt te ver. Ik ben een astrologie-liefhebber, maar zij heeft het ook nog eens over buitenaardse wezens, laat maar......;)

19. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    (zilvervosje weet nu meer, oef wat spannend)

20. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    verdorie, zilver is nog niet terug... Ik zit op hete kolen!!

Deel Deze Pagina