hahaha Nou ik ga mijn zoon uit bed halen, dus de eerstvolgende die een bericht plaatst binnen 15 minuten ben ik niet!
Yoehoe!!! Het hartje klopt!!! Ik kon wel huilen toen ik in de wachtkamer zat, zo nerveus was ik. Heel eng om weer op dezelfde plek te zijn met dezelfde hoop... maar het was allemaal goed. Het kindje is alleen wel iets jonger dan we dachten, ze schatten tussen de 7w1d en 7w5d, maar ze gaf toe dat ze het heel moeilijk konden meten (mijn darmen zaten in de weg). Maar het hartje was net een kleine muis. Zilverman en ik zagen het meteen toen het kindje in beeld kwam. Dat we vervolgens de hersenholte aanzagen voor een oog en ook de kaakjes niet herkend hadden was wel weer grappig. Het is echt nog een kleine frummel! Dus we mogen over twee weekjes terug komen. Dan kunnen we een echte termijnmeting doen en kan ik - al dan niet - mijn banner aanpassen. Hier nog wel een restje twijfel... Casper was 7w6d toen hij overleed, en ik vraag me toch af of zijn hartje ook geklopt heeft. Het voelt nog niet helemaal oke, maar de echoscopiste zei: (ik schrijf het even in Italics voor alle nog onzekere vrouwen) Als je met 8 wkn een hartje ziet, dan is de kans dat het misgaat erg klein. Net zo'n kleine kans als dat het met 38 wkn misgaat. Dus ik ben er nog niet helemaal, maar ik ga er van uit dat het om het hartje gaat en niet om de 8 wkn. (En nu maar even stilhouden dat het volgens de nieuwe berekening gemaakt is op mijn vader's verjaardag ) PS: Wat lief dat jullie zo meeleven! Ben er even stil van (tussen het gehyper door )
HOERA!!!!!!HOERA!!!!!! Wat fijn, een goede echo. Wat betreft de zwangerschapsduur, bij mij hadden ze het ook niet goed kunnen meten bij de 1e echo en dus dachten ze toen 7 w en 5 d, maar zelf dacht ik toen 9 weken. Gisteren bleek mijn berekening toch juist. Dus het zal me echt niet verbazen als over 2 weken blijkt dat jij toch zo ver bent als je zelf al dacht. Bij Nisa ging het ook zo, weet je nog? Ik begrijp dat je nog niet helemaal gerust bent, dat herken ik. Ik voelde me ook pas gisteren na de echo opgelucht. Nog 2 weekjes en dan kun jij ook vast helemaal gaan genieten! (ps fijn dat je ons ge-stalk kan relativeren)
JOEHOE!! GEWELDIG!!! zo en nu weer normaal Wat een heerlijk nieuws! Ik ben zo ontzettend blij voor je!!
@ Tamar jee jij mag dus dinsdag alweer voor de 20 weken! Ik lees het net in je onderschrift! Wat spannend!
Thanks April! Superlief En ik vind het geen gestalk hoor! Fijn juist dat er mensen meeleven die precies weten hoe spannend het is. @ Kir: Volgens mij brengt dit forum heel veel geluk. Qua statistieken zijn we wel heel bijzonder Dus dat gaat voor jou ook zeker binnenkort gebeuren. (Kan je vriend niet even overvliegen... gewoon, voor een nachtje? foei.... ik geef mezelf maar even een tik op de vingers... het lijkt me dat een vakantie zonder al die stress ook wel even fijn is) @ Tamar: 20 wkn.... pfff.... wat ver al!! Het lijkt me wel heel erg leuk, maar wat gaat het snel!! Ik heb het gevoel alsof het nog zo kort geleden is dat we ons clubje oprichtten, en nu ben je al bijna over de helft . @ hier: ik ga even tv kijken ofzo.... krijg de adrenaline maar niet uit mijn lijf . Ik ben net Tijgertje! *boing, boing, boing... tot morgen!!*
Hahaha, ik hoop dat het heel veel geluk brengt! Er nog steeds een kleine kans dat kirman nog komt, maar dan moet er wel een goedkoop ticket zijn. 8) Maar aan de andere kant: ik wil toch wel heel erg graag eerst dat onderzoek om zeker te weten dat het er een beetje goed uit ziet daar binnen. En dat onderzoek mag je niet hebben als je zwanger bent. Pfff nou ja, we zien wel... Hahaha stuiter maar lekker door je huis hoor, het is je zo gegund!
Geweldig! Yoehoe weer een mooie echo! Dit forum brengt echt heel veel geluk Wat jouw echoscopiste zei dat heb ik inderdaad al eens eerder gehoord! Geniet er maar lekker van meid! Ik ben er ook vandoor. Iedereen alvast een fijn weekend!
Oeps, ben ik weer even, was op zoek naar een recept voor suki yaki, dus stiekem toch even bij jullie kijken. Ik zie net dat Tamar dinsdag de geslachtsbepaling heeft en 13 april de 20 weken. Ik heb haar in mijn enthousiasme 4 weken vooruit gezet Sorry Tamar! Evengoed veel plezier dinsdag bij de geslachtsbepaling! Ik merk dat ik steeds de dingen verkeerd lees, echt zwanger dus, haha. Nu ben ik echt weg!
ja die dame helpt me een beetje als jje goed kijkt loopt ze heel vlug hahaha ze is al de 15wkn voorbij,ze heeft blijkbaar haast (net als ik en het gaat maar niet vlug genoeg ach wacht maar op een gegeven moment gaat het echt snel sneller dan dat je het in de gaten heb ow april nee hoor die misselijkheid is bij mij weg en van wat taat wordt ik dat niet gauw hoor (dus kom maar op met die taart!!!!!!! of is die op )
zilvervosje :GEFELİCİTEEEEEEEEEEERDDDDDDD!!!!!!!! wat gaaf hey zie je wel heerlijk en wat fijn je mag over 2wkjes weer spieken naar je kleintje!!! en zo zetten ze je een paar dgn terug en hup zo weer een week vooruit zo houden ze de spanning erin ik ga slapen ben net thuis eerst een appelkoekje eten ben moe tot later damessssssss
@Zilvervosje: Proficiat! En wat die termijn betreft: bij de eerste echo dachten ze korter dan ik (maar ze zei al dat het niet heel betrouwbaar was rond die tijd) bij de echte termijnecho gaven ze juist zes dagen langer aan. Toen ik voor controle kwam, bleek ik 3 dagen te zijn vooruitgezet. Snap het niet helemaal, zal wel goed zijn. @alcohol: Drink er voor mij ook nog een paar Kirrebir. Je komt ladderzat thuis straks! Ik kan normaal best weken of maanden zonder alcohol, maar nu het echt NIET MAG. Ook bij mij staat de baileys te lonken. Verder: wel bijgelezen, maar het ene oog in het andere uit. Wat kletsen jullie toch altijd veel op vrijdag! En dat is juist m'n meest vermoeiende dag en ik me niet meer kan concentreren.
zilver: gefeliciteerd @kirrebir, wil je me niet meer zo in spanning laten zitten. ik klikte vanuit mijn mail naar hier en zie net voor ik het weer wegdruk (om de volgende mail te openen) staan: verdorie zilver. dus ik schrik me rot, kijk gelijk terug, ik dacht: ooohhh nee dat kan niet. maar gelukkig staat erachter, ze is nog niet terug. ppfff oh ja, drink je voor mij een heerlijke passoa-jus ik drink ook niet vaak, maar inderdaad nu het niet mag heb ik er best zin in. (dacht een paar weken geleden: oh lekker, dat ga ik vanavond eens drinken en gelijk erachteraan: oh nee, dat mag niet)j @tamar, ben je nog naar de verjaardag geweest? hopelijk is je dochter weer al beter(der) en moest erg lachen om haar: ik kan niet wachten (ik had vroeger altijd dorst, dan zei mijn moeder, dan drink je maar uit de kraan boven, maar nee ik had dorst in iets anders dan water) @kirrebir, zullen we inleggen voor een ticket van kir-man @hier, vanmiddag even naar mijn moeder (vader is naar engeland een weekendje) even geshopt (speelgoed voor leah, had een loopfietsje gekocht plastic, maar dat ging niet, ze heeft een houten en dat kan ze wel, maar deze was te klein) en friet gegeten, het smaakte heerlijk hoofdpijn is weer weg, daar kan ik zo chagi van worden, heb bijna nooit hoofdpijn en als het van te weinig drinken is, kan niet veel ineens drinken (zoals ik anders wel kon) want dan word ik weer misselijk (vooral van water word ik misselijk?) ik ga nog even mailen en tv kijken. groetejes