Hoera! Ik denk dat ik mij exact hetzelfde zou hebben gevoeld. Je schrikt toch als je bloed ziet he. Gelukkig is het vaak onschuldig. Maar als je al eens een mk hebt meegemaakt, doet het je helemaal beven van angst. Nou ik ben reuzebenieuwd naar je nieuwe foto!
@ Tamar, gefeliciteerd! Ik kan me zo voorstellen dat je je druk maakt, maar gelukkig was het niet nodig! Fijn dat je weer gerustgesteld bent! @ MA/MK: de echoscopiste schreef bij mij meteen MA op het formulier, ik denk omdat ik het nog niet zelf kwijtgeraakt was terwijl het al een paar dagen dood was. Negen later liet ik een curretage doen omdat het niet kwam, en bleef het een MA volgens mijn dossier. Op internet las ik een definitie dat het pas een MA genoemd wordt als het kindje al 4 weken of langer niet meer leeft zonder dat het op natuurlijke wijze wordt uitgedreven. Ik denk dat het vooral een definitiekwestie is. Je lijf heeft kennelijk soms niet op tijd door dat het kindje al dood is, en soms wel. Maar dat wil volgens mij niks zeggen over de reden waaróm het kindje is overleden. @ hier: De ongesteldheid zet helaas door. Het is niet veel, maar donkerder en meer, en vandaag ook wat rood bloed. Volgens mij is dat dus geen innesteling meer en ik ga mijn banner maar veranderen. Hopen dat we rond Valentijnsdag wel een kindje bouwen! Ik schrijf het vrij laconiek op, maar ik ben wel erg teleurgesteld. Mijn oma is ook ontelbare keren zwanger geweest, met 4 kinderen als resultaat (en 1 doodgeboorte door een fout van de arts). Zij heeft uiteindelijk het DES hormoon gekregen. Ik ben zo bang dat ik ook zo'n traject in ga. Dat is vast nog onredelijk om daar al aan te denken, maar ik wil zó graag een kindje... en voor mijn gevoel duurt het zo lang! Ik voel me een moeder zonder kind. Zoveel meiden hier zijn al zwanger, wat is er dan mis met mij?
zilvervosje -> Pfff echt kl*te hoor, had zo voor je gehoopt! En misschien heb je tot u toe gewoon heel erg pech gehad? Een kwart van alle zwangerschappen wordt een mk, dus met een beetje pech heb je er zo een paar na elkaar...
Lief Zilvervosje ik begrijp je angst volkomen, maar probeer niet teveel op die manier te denken. Jij gaat vast ook een lief kindje krijgen. Probeer optimistisch te blijven , hoe moeilijk dat soms ook is. Ik heb ook af en toe wel van die dip-momenten, hoor. En ik begrijp dat het voor jou zwaarder is dan voor mij, omdat ik een zoontje heb. Heel stom hoor, maar ik dacht altijd dat ik geen kinderen kon krijgen. Ik werd nooit zwanger terwijl ik vaak onveilig sex had gehad. (in de tijd dat ik nog geen kindjes wilde) Toen mijn man en ik er voor wilden gaan heeft het bijna een half jaar geduurd voordat ik eenmaal zwanger raakte. Bij de 2e (mk/ma) was ik in de 1e ronde zwanger. Het zegt niets, he. Maar het is zo moeilijk en beangstigend als je zo graag een lief kindje wil. En bij een vrouw gaat die wens en de emoties zo diep. Ik zou je heel graag een knuffel willen geven en iets willen zeggen waardoor jij je wat beter voelt. Houdt in elk geval moed, jouw baby komt er vast gauw!
hey zilvervosje jammer dat het toch heeft doorgezet. maar probeer pos. te blijven misscien ben je ongie geworden omdat je een valentijnsbaby ga krijgen ik weet dat het niet eerlijk is je hebt gelijk. bij sommigen gaat het heel snel en in 1 keer goed en bij sommigen (net als ons) heeeeeeel wat minder. maar ja we gaan het toch niet opgeven!!!!! gewoon hier je verhaal kwijt en samen komen we er echt wel. dikke knuffel
Voor de meiden die nog bezig met proberen en rekenen... ik heb een site gevonden waar je een prachtige kalender krijgt met per dag de gebeurtenissen (dus de vruchtbare dagen, ovulatie, innesteling, en % kans op + test als je zwanger bent). Heerlijk vind ik hem! Misschien ook iets voor jullie? Fertility Calculator, Ovulation Calendar Free Fertile Days, Fertile Calendar - BabyMed.com
Oké, onze Fröbel heeft hartactie! Traag, maar dat hoort bij zijn / haar leeftijd. Fröbel is mooi ingenesteld en vermaakt zich prima. Over zes weken de termijnecho. Ik hoop dat ik zo lang kan wachten!!! (En ik hoop ook dat ik niet eerder hoef, zoals Tamar. Wat een schrik meid! Blij dat het goed zit.)
Dank je Zilvervosje! Wat ontzettend jammer dat jouw menstruatie doorzet. Ik las de reactie van de vk in jouw andere topic. Makkelijker gezegd dan gedaan! Kun jij er wat mee?
@ Tamar: gelukkig, wat fijn dat alles goed is! Gefeliciteerd met je mooie echo @ zilvervosje: balen van je menstruatie @ tupp: gefeliciteerd met je mooie echo!
Helemaal niets Ik ga hem vanavond scannen (daarvoor moet ik naar de computer op zolder... en dat trage mormel hebben we niet voor niets naar de bovenste verdieping verbannen!)