Zo heb het zo goed als ik kon bijgewerkt. Op de een of andere manier lukt het me niet om het knopje 'tab' te gebruiken, dan floept mijn scherm weg, dus alles staat een beetje scheef, niet netjes recht onder elkaar dus. Dus wie weet hoe dit werkt, mag zich uitleven! Ik ga iedereen een pb sturen met de gebruikersnaam en wachtwoord, zodat we allemaal zelf de boel kunnen aanvullen.
Dat kun je nu op de bijgwerkte site zien. Zilvervosje heeft de intake bij de vk en Brenjomi een echo. @April1: Goed gewerkt! Het lijstje ziet er zo weer overzichtelijk en up-to-date uit. @hier: Vanmiddag moest ik werken. (Ik snap niet zo goed wat er met mijn vrije woensdag is gebeurd... ik heb om de week wel wat! Dat moet ik volgend schooljaar beter afschermen!!) Vanochtend heb ik een beetje in de tuin gerommeld. Ik heb het vogelhuisje waar ik wat op uitgekeken was 'gepimpt' met spullen die ik toch nog had. (Wat is een lijmpistool toch een geweldig ding!) Ik heb nu veel rood in de tuin, maar ik wil meer naar lime-groen toe. Met het vogelhuisje is dat nu al gelukt HELEMAAL GRATIS. Ik wil ook nog nieuwe tuinkussens en een paar lime-groene accossoires zoals lataarntjes. In de hoop dat ze die hebben, want volgens mij was het vorig jaar een modekleur en is het dit jaar meer delftsblauw enzo. Ik zal wel eens rondkijken.
dag dames, vanaf hier goed nieuws, alles was helemaal goed. kindje was goed gegroeid en de nekploo was ook goed (1 op de tienduizend) kindje was aan het bewegen was grappig om te zien. was een beetje zenuwachtig, maar het viel nog mee. onderweg naar de gyn. toe zag ik een ooievaar toen dacht ik: dit kan echt niet meer fout zitten kreeg zelfs een uitwendige echo en de gyn. vond mijn buikje ook al redelijk (haha) ben met een big-smile naar huis gereden. was natuurlijk gelijk aan de beurt, om 17:17 stond ik weer buiten had tegen vriend gezegd dat hij rond 6uur maar moest bellen, was toen al thuis die was ook helemaal opgelucht (hoorde aan zijn stem dat hij het toch wel spannend vond) en wilde eigenlijk voor de grap zeggen dat het er 2waren (dat denken de clienten op mijn werk) maar dat is mislukt en ze hadden van kantoor aan vriend gevraagd of hij vanaf 19maart (dan is hij officieel eerste stuurman geworden) nog 3maanden wil varen, daar hadden ze over gebeld. dat kwam goed uit, want vriend wilde anders vandaag (na mijn goede echo) gelijk vragen of hij tot half juli (ongeveer) kon varen. dus hij heeft gister al alles tegen de kapitein verteld, dat ik zwanger ben (nu 3maanden) en dat ik de vorige keer een miskraam heb gehad (is volgens mij de eerste keer dat hij het tegen iemand zegt?) en dat onze planning al was om tot half juli te varen. dus dat was goed. @site, ik moet nog even kijken, nogal een drukke dag gehad. @cossy, heb je pb gehad. supergaaf @april, jou pb ook gehad (haha, vond het wel grappig, link vergeten) @zilvervosje ben benieuwd hoe het was (kreeg je nou ook gelijk een echo??) @geslacht, we keken recht tussen de beentje, maar de gyn. zei ook: je kan nu nog niet zien wat het is ik dacht: een jongen, maar het was het neusje (zou wel erg groot zijn ook nu al) het maakt me ook niet veel uit. in het begin dacht ik: wat zou ik met een jongen moeten?? nu ben ik er al aan gewend dat het een jongen zou kunnen zijn, dus vind ik het ook niet meer zo eng (denk dat ik een schrik-beeld van jongens heb na mijn neefjes) nou ik ga zo even douchen en tv kijken. ik kijk vanavond nog even
@brenjomi, Fijn dat je zo'n goede uitslag had! En het kindje zo goed gegroeid! @zilvervosje, hoe was het? @lijstje, erg mooi! @hier.....ik heb het bewijs!
@ Brenjomin: super dat je echo weer goed was! Hoe gaat het trouwens met de misselijkheid? Ook nog last van hoofdpijn? @ Tamar: super foto, zelfs ik kan het zien... @ Zilvervosje: hoe was het bij de vk? @ April: handig het lijstje op de website! Ik zal zo nog even wat proberen te veranderen. @ Cossy: ik heb je ook een pb gestuurd, want ik ben toch wel erg nieuwsgierig! @ Ego: van maandagavond tot dinsdagavond hevig hoofdpijn gehad... gisteren maar eerder naar huis gegaan, want ik kon het echt niet meer volhouden. Het was alsof mijn hoofd uit elkaar sprong en daar heb ik echt nooit last van... Gelukkig vandaag weer alles in orde! Ik heb besloten dat ik nog meer moet gaan drinken. Oh, wat was het heerlijk weer vandaag!
uhm, sorry maar waar kan ik ergens inloggen op de website...? (ik kan het echt niet vinden) Oh ja, spanning begint hier weer te stijgen voor vrijdagochtend
@d1982, hier gaat het redelijk met de hoofdpijn (durf niet te zeggen dat het goed gaat, dan sta ik er morgen vast mee op) bij mij was het ook het gevoel alsof mijn hoofd ging ontploffen, vreselijk. gelukkig is het bij jou ook gezakt. laten we hopen dat het wegblijft. ik denk dat het bij mij ook komt van te weinig drinken. misselijkheid gaat al iets beter, maar af en toe is het heel vervelend, gisteravond ging ik macaroni eten, na 5happen vond ik het zo vies. de laatste hap heb ik niet meer doorgeslikt. daar had ik bij leah soms ook last van, dan moest ik het uitspugen, want doorslikken ging echt niet. hoop dat de misselijkheid vlug zakt en dat ik weer zin krijg in normaal eten, zoals gewoon brood (nu het liefst vers of een broodje ofzo, gewoon brood bbrr) en aardappels @d1982, spannend de echo, zal alvast beginnen duimen @site, ik vroeg me ook af waar je kan inloggen
Krokodieltje moet vandaag naar de verloskundige. Voor een echo of gewoon controle? Dat weet ik even niet. Veel plezier in ieder geval!
@inloggen: bij mij komt er als ik met de "rechtermuisknop" (tussen haakjes want ik heb een Mac en daar heb je geen rechtermuisknop...) in de site klik, krijg je website aanpassen te zien. Als je daar op klikt kun je inloggen Ik heb geprobeerd een tabel aan te maken, maar dat is me niet gelukt (terwijl ik best verstand heb van websites). Misschien dat ie niet echt goed werkt met een Mac? @TAmar: mooie echo! @Brenjomi: gefeliciteerd met de uitslag! @D1982: alvast veel succes met de echo! @zilver: hoe is het? @hier: nog een laatste dagje werken! Lekker druk dus. Gisteren leek het er op dat de menstruatie er aan zat te komen, maar vanmorgen zag ik niks... Hopen dat het snel komt!
@ Tupp ik heb je een pb gestuurd! @ Tamar Wat een geweldige foto! @ Brenjomi Wat heerlijk dat het allemaal goed is! Haha, tja piemels en neuzen he, sommigen lijken ook wel op elkaar! Lekker dat jullie planning blijft zoals het was. @ D1982 Ja het is wat rommelen, ik had het wel even duidelijker mogen omschrijven, was een beetje gehaast gisteren. Je kunt als je op de site bent op je rechtermuisknop klikken en dan op website wijzigen, dan komt er een blok in beeld waar je kunt inloggen. @ Zilvervosje Hoe is het gegaan gisteren? @ Krokodieltje succes vandaag! @ ego Pfff zoonlief wordt sinds een paar nachtjes rond een uur of 3 á 4 wakker en gaat dan pas weer om 7 uur slapen tot 10. geen middagdutje dus later. Papa en mama zijn moe. Gewoonlijk slaapt hij als een blok en hoor je hem niet meer 's nachts. We zijn dus best verwend wat dat aangaat. Ben nu zo moe, maar wil niet meer naar bed, weet dat ik de slaap toch niet meer kan vatten. Straks naar verjaardag van mijn moeder, als zoon wakker is. Verder alles lekker. Voel me goed, minder moe overdag, geen misselijkheid meer. Borsten lijken wel met de dag groter te worden Had ik bij mijn zoon veel minder. Nou ja, ik geniet er maar van, heb gewoonlijk niet veel bijzonders daar.
@ kirrebir het ligt denk ik niet aan jou of je Mac, maar aan die site. Vind het zelf ook een beetje onhandig. Je kunt geen tab gebruiken, want dan floept je scherm ervandoor.
Dames , het is me dan toch gelukt om er een overzichtelijk lijstje van te maken. Alles staat recht. Ik ben weg fijne dag en geniet allemaal lekker van het lenteweer!
Er zijn toch wel dingen die met de Mac laptop te maken hebben, want thuis probeerde ik de HTML code te zien om zo de tabel aan te maken, maar zelfs die zag ik niet. Hier nu op het werk met mijn windows laptop, zie ik dat wel. Dus maar wat vaker mijn werkcomputer mee naar huis nemen!
Oké dus toch. Dan ligt de rest dus gewoon aan mij. Nou ja, ik ben al blij dat het me is gelukt het netjes recht te krijgen.
@brenjoni: gefeliciteerd met je mooie echo!!!!!!!!!! @tamar: idd. ik kon het ook zien zo duidelijk nogmaals gefeliciteerd april: moet ook nog naar het lijstje kijken... maar die is vast heel mooi geworden
Ff ego: Ik ben ongesteld aan het worden! Joehoe! Hopelijk is het weer gewoon een normale menstruatie. Het blijft toch gek om zo blij te zijn met menstrueren...
Hai meisjes! Even een berichtje van mij. Ik weet het, het is alweer een tijdje geleden, schaam, schaam. Maar nu ik weer hele dagden werk, valt dat me best zwaar en ben ik 's avonds gesloopt. Hopelijk kunnen jullie het me vergeven . Had deze week een nacht waarin ik de hele nacht een plankharde buik had. Kon volgens VK geen kwaad, maar als het te vaak gebeurt, betekent dat dat ik teveel doe en gas terug moet nemen....... Ik lees wel mee. Alleen maar goede berichten hier. Allemaal mooie echo's, dat maakt de mensch blij . Tamar, een meisje . Cossy een...... Ik ben heel nieuwsgeirig hoor! Ikzelf ben ook al samen met een collega aan het bekijken wat het wordt, maar het is nog niet helemaal duidelijk. Hij/zij houdt het nog even spannend, maar ik heb wel een vermoeden. Eens kijken bij de 20-weken echo of dat vermoeden klopt..... Vandaag VK controle. Alles was goed. Mijn baarmoeder komt al tot 2 vingers onder mijn navel, precies goed voor de termijn. Het hartje hoorde ik weer kloppen, maar ik merk dat me dat minder doet dan wanneer ik het ZIE kloppen en het kindje zie spartelen en doen met echo, ik ben nou eenmaal visueel ingesteld (vandaar ook mijn beroep, hihi). Ik voel nog niks bewegen, maar ik heb ook met echo gezien dat mijn placenta voor een deel tegen de voorwand zit, dus het zal nog wel ff duren voordat ik wat voel, jammer! Dit weekend wil ik langzaamaan beginnen met de kinderkamer. Vriendlief heeft er niet zoveel zin in, ik eigenlijk ook niet (geef mij maar een kant-en-klare kamer zonder dat ik er wat aan hoef te doen, haha ) maar het moet nou eenmaal gebeuren. Hoop dat ik binnenkort weer een keer wat meer puf heb om wat meer te schrijven......