Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Sorry, ik vergeet Kirrebir helemaal een hele fijne vakantie te wensen!! Veel plezier meis!!

2. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    @ Cossy Kijk eens aan, zo leren we weer wat!:D Super, zo kunnen we het dus netjes houden!:)

@ Zilvervosje, He bah, vreselijk dat ellebogenwerk. Het lijkt wel alsof de 'eerlijken' altijd aan het kortste eind trekken. Herken veel in je verhaal.
    En wat vervelend dat je je zo misselijk en naar voelt. Dan helpt gezeur op je werk al helemaal niet. Hoop dat je het een beetje van je af kunt zetten komend weekend.
    Hoe was je intake eigenlijk verlopen bij de vk? Die had je toch gehad?

3. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hey April, erg he, dat carrieregejaag! En dan het liefst door mensen die niet gehinderd worden door enige kennis van zaken... grrrr. Maar ik ben vandaag ook gewoon ontzettend chagerijnig en dan helpt een week "ambtenaren" niet. Ik probeer het een beetje van me af te zetten, maar de hormonen zetten stug door, dus volgens mij ben ik ook gewoon een beetje te druk geweest deze week.

De Vlos was trouwens goed gegaan. Ze zei zelf al dat ik geen bloed hoefde te laten prikken, dus ik ben helemaal blij met haar ;) En we kregen een schattig pakket mee naar huis met cremetjes en olietjes... helemaal leuk.

Hoe is het nu in je tuin? Heb je al genoten van het mooie weer? Zijn de egeltjes al wakker?

4. 4days

4days Niet meer actief

Hihihi :D

5. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    @Zilvervosje Hee, waarom hoef je geen bloed te prikken? Of doel je niet op het standaard onderzoek? Wat leuk dat jullie dat allemaal krijgen. Wij krijgen niks hoor, ja een stevige handdruk en vertrouwen. Maar ja, wij zijn West-friezen, he en de vk's zijn ook nog eens mannen, dus wat verwacht je dan. hahaha.:D
    Ach ja, die stomme hormonen ook. Ik was zo blij mezelf weer terug te hebben na de borstvoedingsperiode, pffff je wordt echt geregeerd door je hormonen.:x

Oh bah bah, ik weet precies wat je bedoelt. Hielenlikkers en ellebogenwerkers. Brrrrr.
    Bij mijn man op het werk gaat dat momenteel ook zo. Lijkt weleens alsof de hardste schreeuwers hun zin krijgen.

Tuin, héérlijk. Wat is er al een hoop gegroeid in 2 weken tijd!:) maakt me zo blij. Heb wat bollen geplant van mooe blauwe irissen. Mijn clematis krijgt alweer blaadjes en mijn kamperfoelies ook! Verder zijn de yucca en de olijfboom weer van zolder gehaald en staan weer te pronken in de tuin. Hoop dat mijn vlieren ook gauw takken krijgen, is zo kaal nu ze gekortwiekt zijn.;) Forsythia zal in april wel gaanbloeien. Echt ben zo verguld met mijn tuintje!:)

6. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @kirrebir: (ben wat laat) maar een fijne vakantie :D

@hoofdpijn: idd. als ik te weinig heb gedronken merk ik ook dat ik hoofdpijn heb dus lekker veel drinken :D als gevolg
    lekker veel plassen haha

heb 2/3 blz gelezen maar weet niet meer waar ik op zou reageren haha (ALWEER)

dan maar kort ego :D vermoeidheid is over, eetlust gaat beter alleen heb ik meer trek in ongezond als gezond maargoed :D er is een begin, moet ook heel vaak plassen.
    voel afentoe wat in mn buik ik denk me in dat het de baby is maak ik mezelf een beetje happy hahahahaha (ja ja ik weet beter maar het doet me toch goed :p )

7. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    ZO zoon ligt in bed!:) Hoop dat ie daar blijft :D
    Ik ga zo een taart maken voor mijn zus, ze is morgen jarig. Hoera, ik mag weer lekker taart eten!:):D

8. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    halllooooo,,

Even ego:Vanmorgen bij de vk geweest.
    Niet veel bijzonders alles stond nog in de computer van de vorige keer.
    Heb 27 april weer een afspraak en dan hoop ze het hartje te kunnen laten horen.
    Nu aftellen voor dinsdag ppppppppppppffffffffffffffffffff:)

9. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    Haha, ja dat vermoeden had ik al. Ze weten inderdaad alles nog van de vorige keer. gelukkig is de echo dinsdag al. Anders had je een hele maand weer in spanning moeten zitten.

10. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    ja eigelijk is het nog snel gegaan toen ik belde voor de afspraak dacht ik pfff duurt nog lang maar nu is het bijna al zover;)

En lukt het bakken???

11. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    @ano, nog een paar nachtjes slapen, voor je het weet is het dinsdag!

@april, leuk en alvast gefeliciteerd! Wat voor taart ben je aan het maken?

@nisa, fijn dat je je beter voelt!

@tuin, hier ook alles wordt weer groen! Dat doet de mens goed.....

@lijst, super mooi! Ik zag trouwens een link staan naar het echobruo waar ik dinsdag ben geweest....

@zilvervosje, fijn dat alles ok was bij de vlos! Leuk he dat pakket!

@cossy, ben je al gaan shoppen voor de beeb?

@tupp, moet je ook 's nachts zo vaak naar de wc? Ik red het echt niet tot de volgende ochtend...

@kirrebir, een hele fijne vakantie! Dat je ongi maar weer snel voorbij mag zijn.....Dit is dan toch jullie 1e ronde weer? Nou ik duim alvast!

@d1982, ben je al geweest? Hoe was het?

@krokodieltje, hahaha, we houden het maar op zwangerschapsdementie....;)
    Maar houden jullie het geslacht geheim?

@hier, vanmorgen bij de ha geweest. Ja vandaag natuurlijk een hele goede dag! Maar gelukkig wel doorverwezen naar de fysio. Die belt me volgende week terug voor een afspraak! Ze raden me wel aan om een afspraak te maken bij de bedrijfsarts! ;)
    Vanmorgen de prenatal onveilig gemaakt.....ik heb echt een schattig jongens stelletje gekocht turqoise/wit/grijs met slofjes, mutsje, rompertjes!Zo leuk......En voor mijn dochter een gaaf spijkerjasje!
    Daarna hebben we samen bij de mac, patatjes gegeten :) Dat doen we dus eigenlijk maar zelden........Nou ja soms mag je jezelf en kind best wel even verwennen!

12. D1982

D1982 Actief lid

Mar 12, 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Yoehoeeeeee!!!!!! De echo was helemaal goed!! Kloppend hartje en een lekker schoppend, boxend en bewegend kindje! :D

We zijn helemaal happy! Nu tijd voor een lekker dutje na alle stress en geshop.

13. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    @tamar,Leuk hoor dat je ben wezen shoppen!!
    En lkkr bij de mac gegeten.Groot gelijk heb je.;)

14. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    @d1982,YOEHOE!!!!GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En weltrusten

15. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    @d1982, super! Gefeliciteerd met jullie goede echo! Slaap lekker.....

@ohwja, vergeet nog te zeggen dat mijn bloeddruk perfect was!

16. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    Ja zie je wel, en voor je het weet is het dus dinsdag. De dag dat de zon mooier gaat schijnen speciaal voor jullie! Dan kom ook jij helemaal in de wolken op het forum om ons het blijde nieuws te vertellen!:)

Och bakken is er niet bij hoor, maak weer eens mijn befaamde mon chou taart. Die hoef je enkel te bereiden en in de koelkast te zetten!:) En het is zo'n makkelijke en vooral ook erg lekkere taart!

17. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    HOERA!!!!!! :):):)
    Die is dus voor jou D1982! Heerlijk meid, wat ben ik blij voor je. We gaan goed zo met zijn allen!:)

Mijn hemel, ik zie dat we lekker met zijn allen tegelijk aan het plaatsen zijn!:D

@ Tamar fijn dat je wordt doorverwezen. Is echt iets om goed in de gaten te houden. Het verbaast me dat ik er nu nog geen last van heb. Hopelijk blijft het zo. Moet wel zeggen dat ik veel rustiger aan doe nu.

Oh en wat leuk lekker shoppen! Hier ook stiekem een boxkleed erbij gekocht.:D Zag een hele vrolijke blauw-groene bij het Kruidvat voor maar een tientje! Dik badstof!:) Soms hebben ze daar best leuke spulletjes en voor weinig geld. ik zag nog meer baby-dingen liggen, dus een tip voor de rest hier!:)

@ ego Ik heb barstende koppijn. Gaat niet goed tussen mijn ouders.:( ben er de hele tijd mee bezig, dus probeer mezelf af te leiden door te forummen.;)

18. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    @ Tamar hoe vroeg kunnen ze bij een echobureau zien op een echo welk geslcht je kindje heeft. Begin nu wel erg nieuwsgierig te worden en twijfel sterk of ik ook al eerder dan de 20 weken echo zal gaan. Bij de 20 weken hebben ze niet altijd de tijd om te zoeken naar het geslacht. Alhoewel bij mijn zoon niet gezocht hoefde te worden. Piemeltje was direct in beeld!:D Nog voor ze begon met de medische echo.

19. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    @april,Vervelend dat het niet goed gaat met je ouders.
    Geeft toch weer stress.
    Hoop dat het snel opgelost is.

Ik heb een vrij daggie en ben ook me eigen maar aan het vermaken met forummen.
    Heb nergens zin in dusss.....

20. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    sorry, gister geen zin gehad om te posten, was zo moe gisteravond, heb de film ook niet afgekeken en ben naar bed gegaan.

@D1982: hoera:D (ik doe het lekker in roze;)) wat fijn dat alles goed was. nu proberen om heerlijk te genieten.

@ tamar, gelukkig ben je doorverwezen. en was je bloeddruk goed.
    en heerlijk geshopt:D en had gister ook wel zin in de mac (maar dan moest ik zo ver omrijden, daar had ik geen zin in;)) in belgie hebben ze mayonaise (geen frietsaus) die is zo lekker:D (heb er gelijk weer zin in)

@ kirrebir, veel plezier op vakantie. gelukkig heb je internet dan hoeven we je niet teveel te missen (en jij ons;))

@april, balen van je hoofdpijn en van je ouders. hopelijk valt het mee. vanmorgen bij het boodschappen doen zag ik kwarktaart, die vind ik ook altijd zo lekker:D
    @echo, bij ons kijken ze wel bij de 20weken echo wat het wordt (of ja is)

@ano, nog even geduld, gelukkig duurt het niet meer zo lang.
    dat is een van de redenen dat ik blij ben dat als ik naar de gyn. bel er bijna altijd dezelfde week nog plaats is. anders zit je een maand te wachten tot de datum (en ik heb niet zoveel geduld;))

@babyshoppen. ik denk steeds: ik heb nog helemaal niks nodig:D haha. van de week ind. bij de kruidvat gekeken, maar dacht: nee dat heb ik al, dat heb ik al. hahaha, terwijl ik anders altijd alles koop (het gat in mijn hand is zo groot dat ik bijna geen hand meer heb;):D) maar wil ook wel graag weten voor wat ik het moet kopen? voor een jongen of een meisje. (en dan ga ik denk ik wel los;)) het scheelt ook dat leah een andere kamer krijgt, anders had ik wel al meer kunnen shoppen.

@hier, ben vandaag weer erg moe. was gister ook moe. leah wordt de laatste dagen ineens om 8uur wakker? anders was dit steeds rond 9uur (dat is net iets lekkerder) ben af en toe nog goed misselijk, maar heb nu 2dagen smorgens gespogen en dat lucht zo op. daarna ben ik slap en heb honger, maar na het eten niet echt meer misselijk. als ik honger krijg wordt ik wel weer misselijk.

@tupp, wacht hier ook vaak te lang met naar de wc gaan. dat merk ik vooral als ik dan ineens ga zitten, dan krijg ik een soort steek door mijn buik. maar ik wacht af en toe ook te lang met drinken, dan krijg ik hoofdpijn (handig hoor;))

@vriend, die mailde gister nog dat hij erg opgelucht was dat alles goed was:D (ik ook) zondag komen ze aan in san francisco dan komt er een nieuwe kapitein aan boord. het is wel erg grappig deze keer, want de derde stuurman (is hij samen mee naar boord gegaan) is een dorpsgenoot. de 2de stuurman kwam een paar weken later, ook een dorpsgenoot. dus nu zijn de 3de, 2de en 1ste stuurman dorpsgenoten. nu komt er een nieuwe kapitein en 3keer raden waar die vandaan komt hahaha. juist ja ook van hier. dus dan zijn ze goed vertegenwoordigt. ze zullen wel een foto moeten maken voor in de plaatselijke krant:D

@buik, weet niet of ik dat geschreven had, maar zelfs de gyn. zei dat ik al een redelijk buikje heb:):D maar het scheelt als ik een zwangerschapsbroek aanheb, dan staat hij meer naar voren? dan valt het ook meer op. (zonder broek zie je goed dat het nog gewoon blubber is:D)

Share This Page