@ Ano en brenjomi bedankt. Ik hoop het ook, maar vrees het ergste. @ geslacht. bij ons deden ze het ook bij de 20 weken-echo. Alleen hoor ik ook weleens dat er niet altijd tijd voor is. Enne...ik ben gewoon heel nieuwsgierig
@ Brenjomi: Blubber :-D!! Dat heb ik ook, ik wordt zo gék van allerlei mensen die er bij zweren dat ze "het al aan me konden zien". Ik moet me dan echt een beetje inhouden om niet te zeggen "nee hoor, dat is geen kindje, dat is gewoon een hoop plakpoep die ik maar niet kwijtraak" @ Tamar: hmmm.... patatjes van de Mac... nou wil ook!!! @ April: wat naar, wat is er met je ouders dan? Wel leuk van je tuin, hopelijk kan je daar wat tot rust komen dit weekend? @ hier: Ik mag naar huis!!! Heerlijk! Net een forumdiscussie over de vergelijking van baringspijn met amputatiepijn gevolgd (een Nijmeegse arts vond het vergelijkbaar; het lijkt mij een beetje overdreven, maar wellicht is dat ijdele hoop?). Ik moet het even laten bezinken geloof ik. Morgen eerst een trouwerij van een student, dan een verjaardag en dan zondag nóg een verjaardag. Geen rust dus dit weekend, en ws. ook niet veel op het forum.... dus ws. tot maandag!! Fijn weekend iedereen! (de hormoontjes zijn weer een beetje rustiger geworden, ik kan weer om mezelf lachen)
@Zilvervosje: Nog mensen geschopt vandaag? Zo'n dag heb ik ook wel eens. Ik probeer mijn mede-aardbewoners dan maar zoveel mogelijk te vermijden. Da's trouwens erg moeilijk op een basisschool. (Meestal kan ik met kinderen wel goed mijn humeur in toom houden hoor, maar op dat soort dagen kunnen sommige collega's wel erg veel irritatie opwekken.) Goed om te lezen dat je weer wat bekomen bent. @hormonen: Voorzover ik mezelf ervan bewust ben, heb ik er niet zo'n last van. (Zal ik Tuppman morgen eens vragen een stukje te schrijven over hoe hij dat ervaart? ) @Tamar: Ja, ik moet meestal 's nachts ook wel een paar keer. Hoewel ik afgelopen week twee nachten heb meegemaakt dat ik niet hoefde! Zalig om 's ochtends wakker te worden en je te realiseren dat je een hele nacht hebt doorgeslapen! (Dat zat er vanacht niet in... Tuppman is nog steeds verkouden en snurkt als een houtzagerij. Dus ik ben uiteindelijk maar verkast. Eerst (met veel kabaal) op zolder een slaapmatje en slaapzak verzamelen. GRRR!! Natuurlijk was manlief ineens muisstil, zal wel bang zijn geweest dat ie anders had moeten aanbieden om voor mij te verhuizen. Vervolgens kon ik nog niet goed slapen omdat mijn wekker nog wel op de slaapkamer stond en ik dus steeds wakker schrok omdat ik bang was me te verslapen. Ik zal er dus wel vroeg opliggen vanavond! @D1982; Proficiat!!! Geweldig dat je beebje lekker actief was! @April1: Hè, wat vervelend! Je kunt helemaal niks doen en toch kost het veel energie!
@ april, waar ik ben geweest deed ze het vanaf 18 wkn! Of in ieder geval daarvoor wilde ze wel kijken maar als ze het niet kon zien mocht je niet terug komen! En je had minder zekerheid, dacht ik! Ik was daar een paar dgn voordat ik 18 wkn was en kreeg wel de garantie, daar heb ik nog bewust om gevraagd! Ik loop ook een paar dgn voor op mijn banner........
D1982: Gefeliciteerd!!!! Wat een fijen geruststelling! @geslachtsbepaling: dat kan al vanaf 15 weken, maar dan is het nog erg klein en de kans erg groot dat je het nog niet ziet. Een collegaatje van me zag het bij haar zelf al wel vanaf 15 weken. Ik heb vandaag bij 16+6 nogmaals zelf even gekeken en mijn vermoeden wordt toch steeds sterker..... Ik houd het nog even voor me, omdat ik helemaal geen ervaring heb met dit soort echo's en ik er dus nog best eens helemaal naast kan zitten. Ik laat het aan de expert bij de 20-wkn echo over om het definitieve antwoord te geven..... Spannend!
Ja hoor... ik ben net weg en moest meteen al 4 pagina's bijlezen! Houden jullie het wel een beetje rustig? D1982: wat een goed nieuws, gefeliciteerd! @april: super rot van je ouders... ik hoop toch dat het nog goed komt... Verder weet ik eigenlijk niet meer wat jullie allemaal hebben geschreven... sorry, de zon is nu al naar mijn hoofd gestegen denk ik... 8) Hier nog wel even afkicken van jullie hoor! Prima vlucht gehad (al blijft 10 uur best lang). Ik kwam om 10 voor 2 plaatselijke tijd aan (verschil is nu nog 5, vanaf zondag 6 uur) en heb nog heerlijk 2 uurtjes op het strand kunnen liggen om alvast te wennen. Verder zal ik jullie niet al te veel lastig vallen met dit soort verhalen. Ik ben hier vaker geweest, dus echt wennen aan de omgeving is niet nodig en het voelt helemaal als thuis komen! Heerlijk! Oh ja @Tamar: nee dit wordt nog niet de eerste ronde. Misschien dat ik mijn ei net haal als ik weer thuis ben (kirman is er niet bij), maar de hysto mag je niet doen als je zwanger bent en ik wil gewoon echt zeker weten dat alles goed is voordat we weer beginnen... Dus deze slaan we over en dan wordt als alles goed is mei onze nieuwe poging! Ik hoop dat jullie lekker aan het slapen zijn!
hey meid hartstikke gaaf!!!!!!!!!! leuk he ze zo zien spartelen8) gefeliciteerddddd!!!!!!!!! (beetje kleur afwisseling hihihi) en nog leuks geshopt???? @kirrebir: geniet van je vakantie meid heerlijkkkkk zo op het strand8)
Jeeeeee gefeliciteerd nogmaals Nisa!!!! @ Kirrebir Oh wat lekker je bent al op je vakantiebestemming! Heerlijk meid! @ Tamar en Krokodieltje Hm, ik ga er stiekem toch even over nadenken....ben zó nieuwsgierig! (geslacht dus) @ Tupp die taart ziet er heerlijk uit! @ hier bedankt voor jullie medeleven. denk zelf dat het niet goed gaat komen en dat ze uit elkaar gaan. Bah. Nou ja, komen we ook wel weer overheen met zijn allen.... @ zilvervosje haha, ja dat van die amputatiepijn daar hadden wij het laatst ook over met vrienden die net een kindje hadden gekregen. Ik weet niet of het wel een correcte vergelijking is, maar mocht het wel zo zijn, wat zijn we dan toch een bikkels wij vrouwen!8) Fijn weekend allemaal!!!
@tupp: helaas fam. zit te verweg geen zin om het met schoonfam. te vieren we vieren het met zn drietjes dit jaar (ook geen vrienden) ben niet in staat om visite te ontvangen iets te druk voor mij nu vanochtend een briefje van mn schatje met hele lieve woorden en we hebben een grote nood-pluchen roos haha die lag ook naast me en een dikke kus haha en mocht ik lekker uitslapen nisa-man is helaas gaan werken komt over zon3 uurtjes naar huis en dan gaan we lekker weg en mag ik mn cadeau zelf uitzoeken lekker orgineel he haha(ik heb al besloten wat ik wil zon fotolijstje voor de baby een beetje klok systeem 12 kleine fotos vanaf de geboorte t/m11 mnd en dan in het midden groot 1 jaar hoop dat ze hem nog hebben) @april: hey ben jij nog thuis!!! dacht dat je al onderweg naar je zus was
dag dames, @nisa, gefeliciteerd. @hier, ben ziek:x vannacht om 3uur begonnen met spugen (gisteravond toen ik naar bed ging licht misselijk, maar ja dat heb ik wel vaker de laatste tijd) bbrr ben al steeds aan het spugen. vanmorgen is leah met mijn schoonmoeder meegeweest, heb ik nog even geslapen. net een beetje pap gegeten, ben benieuwd of het erin blijft? zo nog even slapen, leah ligt er nu ook in. ben zo slap als iets, dat is echt heel vervelend (en de hondjes moeten piesen, die zijn vanmorgen al een klein stukje geweest, maar toch) ga zo maar ors drinken, ben nogal bang dat ik uitdroog (als ik niet zwanger was zou ik me daar minder druk om maken) hopelijk helpt het en spuug ik het niet gelijk uit? het voordeel is wel dat ik precies weer wanneer ik moet spugen, ken het gevoel al goed van de laatste weken en spuug ook er makkelijk. nou weltrusten en misschien tot straks. (spugen is overgeven)
Beterschap Brenjomi! En als je de ORS niet goed binnenhoudt, kun je ook een theelepel ORS achterop je tong leggen en met één of twee slokken water wegspoelen. Dat geeft wel minder vocht, maar dan heb je in ieder geval weer wat mineralen binnen. En vaak blijven een paar slokken water beter binnen dan een heel glas ineens. Je kunt dan beter gewoon af en toe een slokje nemen.
@brenjomi: wat vervelend!!! ik voel het ook altijd aankomen als ik moet spugen vervelend beterschap meid!!! enn bedankt
@ Nisa Pfffff ik was allang terug. Wat denk jij, ik had helemáál geen zin om mijn ouders tegen te komen.:x Dus wij waren om 10 uur gegaan en om 12 uur weer thuis. Zoon moest ook weer lekker slapen. Haha, wat lief een pluche roos voor nood. Heel slim van jullie. lief hoor! Ik hoop dat je dat fotolijstje nog vindt. Vast wel! @ Brenjomi Bahbah, wat akelig dat je je zo beroerd voelt. (spugen is een heel gewoon woord hoor, volgens mij hier in Noord Holland spugen we ook ) Ik hoop dat je er gauw bovenop bent! @ hier Nou dames eindelijk is het dan gebeurd, ik ben als een blok in slaap gevallen op de bank! Voor het eerst in 12 weken! En hoe lang? Een kwartier denk ik. Maar ik voel me toch weer energiek! Powernap! Straks even 2 feauteuils ophalen die ik via marktplaats gevonden hebt. Leuk!
@ April: wat vervelend van je ouders. Hopelijk komt het toch nog goed! Trouwens nog bedankt voor je pb-tje van gister. @ Nisa: van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er nog een hele fijne dag van met jullie drieën. @ Brenjomin: voel je je al iets beter? Heel veel beterschap! @ Bedankt voor jullie kleurige felicitaties We zitten echt boven op een roze wolk . Na de goede uitslag zijn we gaan shoppen, een zwangerschapsbroek gekocht en een buikband. En lekker tussen de middag ergens gegeten. Gisteravond naar mijn schoonouders gereden om het te vertellen, zij wisten het nog niet. Oh, wat waren ze blij! En volgende week ga ik het op mijn werk vertellen, want mijn buik is niet meer te verbergen! Vanavond of anders morgen zal ik de echo online plaatsen. Oh ja en de datum blijft een beetje schommelen, ze kwam nu uit op 11 okt, maar dat is altijd nog een dag verder dan mijn eigen berekening.
@april: das snel dan ik begrijp je punt wel hoor en wat ik vertelde over dat lijstje: hij kwam thuis met een tasje ??? nou ok van die winkel waar ik die fotolijst had gezien hmm ik dacht zou het?? neee vast niet maar JAWEL hoor hij wist het!!! en heeft die lijst gekocht!! ik meende me te herinneren dat we hem ook in ivoor kleur hadden maar niet dus alleen roze of blauw hij heeft een roze gekocht ik stond even stil zag het helemaal voor me we zullen nu zeker een jongen krijgen haha maar hij heeft het gevraagd en we mogen ruilen mocht het toch een jongetje zijn en die ding was duurr (voor een fotolijst) had toen helemaal niet naar het prijsJE gekeken -slik- maar goed hoe vond je het zelf met je zus dat was wel gezellig tochhh?? en lekker geslapen hmm doet je goed he ook al is het maar een kwartier @D1982: fijn dat je s.ouders zo goed reageerden en leuk he zw.kleding kopen @ano:das idd. kort haha maar dankjewel