Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by 4days, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    vanmiddag nog een beetje geslapen en gedoucht. het gaat af en toe al iets beter. rond 4uur half5 een bakje brinta gegeten, maar dat kwam er net weer uit (toch nog lang binnen gehouden)
    vanmiddag moest ik spugen omdat ik zoveel honger had:( handig;)

@tupp, had vanmiddag een glas ors gemaakt, maar dat is inderdaad niet weg te krijgen (ben ook te bang dat ik gelijk weer moet spugen als ik het leegdrink) dus straks maar een kleiner glaasje maken. (of slokjes nemen)

leah zit onder de douche, mijn schoonmoeder is ook hier, ze mag zo in bed en dan ik ook:D ben heel erg moe (en heb toch al wat geslapen vandaag)
    tot morgen.

2. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,854
    19,222
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Goedemorgen dames... oei, 't Is al middag zelfs. Nemen jullie de zondagsrust in acht? Of genieten jullie van de laatste dag dat het nog een beetje op de lente lijkt? Volgende week wordt het rotweer! (Waarvan waarschijnlijk alleen Kirrebir en Nisa niet 'meegenieten'.)

@Brenjomi: Hoe gaat het? Alweer een beetje opgeknapt?

@hier: Gisteren eerst braaf gepoetst en daarna lekker gewinkeld. Ik heb een zwangerschaps-BH gekocht, maar die is te klein. En dat terwijl ik mijn borsten keurig had gemeten. Maar goed, ik ruil hem vandaag wel om voor een maatje groter. (Koopzondag)
    Verder wat leuke spulletjes gehaald voor in de tuin.

3. 4days

4days Niet meer actief

Nisa, nog van harte gefeliciteerd!! :D Hopelijk heb je een leuke dag gehad!

Ik ben alweer 18 weken zwanger zeg... :$ Waar blijft de tijd?!
    (wow, en al het 5e plaatje in de banner! :D)

4. Tamar

Tamar Fanatiek lid

Nov 11, 2005
    1,738
    0
    0
    @nisa, nog gefeliciteerd! Heb je een leuke dag gehad?

@ cossy, nou hè bijna op de helft......

@ hier, vanmorgen zijn we gaan zwemmen, zo leuk!
    Vanmiddag gaat onze dochter bij oma logeren, wij gaan bij vrienden eten!

@ bekken, ik heb het gevoel dat t snel achteruit gaat! Ook al wordt de pijn niet erger, ik merk steeds sneller dat ik iets niet meer zo goed kan! Ik ga het van de week maar aangeven op mijn werk...... Gek hè, maar ik heb een soort last van een acceptatie probleem! Wil alles nog kunnen. @april, herken je toevallig ook dat je het steeds op andere plekken voelt? Billen, liezen, zijkant...?

Lady's fijne dag.......

5. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,854
    19,222
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    @acceptatieprobleem: herkenbaar. Ik ben er ook nooit goed in om toe te geven dat iets niet (meer) gaat. Goed dat jij je er inb ieder geval al van bewust bent!

@Tamar: veel plezier vanavond!

@hier: Wij gaan zometeen nog even bij mijn broer op bezoek. Gezellie.

6. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    bedankt dames voor de felicitaties:D:D

het was heeel leuk :D:D:D
    heb een hele leuke cadeau van mn man gekregen
    had het helemaal niet verwacht en ik wilde dit al maaaanden en eindelijk İK HEB HEM haha

ik meende dat je hem ook in ivoor kleur had maar niet dus;)
    hij heeft maar roze genomen maar we mogen ruilen mocht mn manlief het mis hebben :D
    en dit onlanks dat we beide jongen denken, vreemd;)

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @tupp: helaas kan ik niet meegenieten ik zal het maar moeten doen met een schitterende zon :p

@cossy: 18 wkn al!!!!!!! ben jaloerssssss :D dan zou ik het geslacht ook al geweten hebben :D

@tamar: hey doe maar rustig aan ik begrijp je acc.probleem wel maar als het niet anders is dan houd het op.
    idd. geef het lekker door op je werk wat voor werk doe je eigenlijk had je het eerder als s gezegd???

ego: mn man heeft denk zon kwartier geleden onze auto verkocht :(:(
    natuurlijk in overleg maarrrr het was onze eerste auto en het doet me echt pijnnnnn
    hij wil wat bijleggen en een minder monteur-liefhebbende auto kopen :D maar toch vind ik het niet leuk
    dat was onze eerste auto en we hadden zelfs een koosnaampje!!!

8. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    2,297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    goedemiddag dames,

@tupp, het groeit allemaal iets harder nu he;)

@tamar, hier ook af en toe acceptatie problemen (bij mij met name dat ik om de zoveel tijd iets moet eten, daar heb ik af en toe gewoon geen zin in;)) probeer het rustig aan te doen en als je het op je werk al aan kan geven scheelt het al veel denk ik?

@cossy, wow 18weken (en tamar ook) vlug gaat het ineens he:D

@ nisa, leuk he:D wij hadden er voor leah een soort fotoboek van gehad. in zilverkleur.
    grappig dat je man hem in het roze meegenomen heeft, nu wordt ik ook nieuwsgierig wat het is:D

@hier, het gaat iets beter, gisteravond nog de ors met 2slokken water genomen wat er gelijk terug uitkwam (het is volgens mij niet in mijn maag geweest?) daarna gaan slapen. had wel heel veel honger, maar durfde niet meer te eten. vandaag niet meer gespogen (of nog niet??) heb wel al gegeten en daar voel ik me veel beter door. niet meer zo heel slap. heb ook al iets kunnen doen, vaatwasser uitruimen, bed afhalen. vanmiddag nog wel geslapen, vanavond ook vroeg erin.
    moet gelukkig pas woensdag werken, ben benieuwd. ik moet dan om 7uur beginnen, maar misschien dat ik wel bel of iemand dat over kan nemen, want ik weet niet of dat een goed idee is? (ben echt nog heel slap vandaag) we zullen zien.
    als ik niet meer moet spugen vind ik het al goed. ben af en toe nog wel misselijk, maar ja, dat ben ik anders ook wel van de zwangerschap;)

9. D1982

D1982 Actief lid

Mar 12, 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    @ Nisa: leuk fotolijstje! verder gister nog een leuke dag gehad?
    Wat betreft de auto: wij hebben mijn eerste autootje in januari verkocht en ik had er ook behoorlijk wat moeite mee...

@ Cossy: boh wat gaat de tijd snel, al 18 weken! :)

@ Tamar: vervelend dat het zo snel achteruit gaat. Had je trouwens al een verwijzing voor de bekkenfysiotherapeut? (je kunt ook rechtstreeks gaan, maar dan kost het je vaak een extra behandeling...)

@ Tupp: zwangerschaps-BH geruild? Verder nog wat geshopt?

@ Hier: gisteravond en vanmorgen gespuugd...bleh! Mijn vriend houd wel van flink wat kruiden in het eten, maar volgens mij vind mijn darmen dat niet zo`n goed idee :) Hopelijk blijft het hier bij! Verder een rustig dagje!

10. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,854
    19,222
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    @Nisa: Wat een leuk ding! Jammer dat jullie auto weggaat. Ik had het ook hoor, toen ik mijn 1e autootje inleverde. 't Was mijn eigen keus want hij werd echt te klein voor ons. (Ingeruild tijdens 1e zwangerschap). Inmiddels ben ik blij met de 'nieuwe' auto, maar ik heb er lang aan moeten wennen!

@zwangerschaps-bh: Voorlopig zijn mijn borsten zo'n beetje het enige wat groeit. Nou, misschien mijn heupen ook. Verder nog steeds geen buikje te zien. Ik ben niet meer helemaa plankje-plat, maar ik durf ook nog niet van een bolling te spreken. En dat met 16 weken!

@Brenjomi: Fijn om te horen dat je al iets bent opgeknapt. Maar doe rustig aan hoor! Je zorgt nu voor twee.

11. 4days

4days Niet meer actief

Ja de tijd gaat echt snel, pfff!!

Nisa -> Hmmm, roze... Zou het een voorteken zijn??? :D ;)
    Jammer van jullie auto... :( Vooral als je er erg aan gehecht was. Ik heb dat probleem overigens helemaal niet, hihi. Ik hecht echt totaal geen waarde aan een bepaalde auto, zo lang ik op een redelijke manier van a naar b kom vind ik het best.

Brenjomi -> Gespogen?! :D :D (beterschap!)

Tupp -> Tsja ik ken meiden waarbij je met 25 weken niet zag dat ze zwanger waren. (klein buikje ja, maar kon ook een beetje vet zijn) Dus dat wil niets zeggen...

12. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    @cossy,De tijd gaat zeker snel.
    Voor je het weet is het al zover;)

@tamar,Goed dat je een beetje rust gaat nemen.
    Maar wel vervelend dat het nu al op gaat spelen.

@april,Hoe gaat het nu met je ouders??

@kirrebir,Geniet je lekker van je vakantie??

@nisa,Grappig dat je vriend met een roze lijst kwam.
    Wie weet was dat stiekum al een goed voorgevoel.

@brenjomi,Gaat het weer beter??

@d1982,Niet meer zo kruidig eten he!;):D

@tupp,Je buikie gaat ook nog wel groeien hoor.

@hier,Gister ook even wezen shoppen.
    Nieuwe broeken gekocht.past mijn broeken niet meer.
    En er zijn al mensen die zeggen van je buikie word wat dikker.
    BEn ook erg slank dus het valt wel op.
    En ik ben nu al zenuwachtig voor morgen pfff...nog een daggie en dan weten we meer:)

13. 4days

4days Niet meer actief

Oeff ja echt spannend he! Vandaag gaat zich vast heel lang trekken, hihi.

Ik vind trouwens dat deze zwangerschap echt zoooo veel sneller gaat dan bij Vince! En eerlijk gezegd vind ik dat helemaal niet erg, ik heb het niet meer zo met zwanger zijn, hihi. Het is natuurlijk ook wel mooi, maar al die zorgen enzo, is het kindje wel gezond? En gaat wel alles goed tot op het laatst? Nee ik vind het echt niet erg als het kindje er eenmaal uit is!

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @nisa-man: hij schreeuwde altijd heel hard het is een jongen
    (dit kwam vooral na de echos want elke week was die druk aan het trappelen en schoppen enzo waaruit nisa-man maakte dat het een stoere voetballer zou worden :D ) hij zegt ook steeds hij en dan met een roze fotolijst aankomen zetten echt iets voor hem hahaha wie weet klopt zn laatste voorgevoel haha
    ach tis beide welkom ;) (mag ik iets bekennen... ik had die lijstje in wit/ivoor gezien meen ik me te herinneren en had al maanden een ivoorkleureig kijst voor mn ogen en toen mn man ermee aankwam -superlief natuurlijk- was het opeens zo ROZE schrok er een beetje van miss.meer omdat we het geslacht niet weten en het ook natuuurlijk een jongen kon zijn voel me schuldig dat ik dit zo denk/voel want het is super natuutlijk dat mn man dit nog wist en eraan heeft gedacht heb het natuurlijk niet aan hem verteld maar het kwam wel in me op..)

@D1982: idd. kruidig eten maakt het alleen maar erger bij mij miss. dan je man de kruiden er later bij kan voegen op zn eigen bordje ofzo??

@tupp: die buik komt er echt wel hoor

we waren gisteren gaan ontbijten bij ikea nadat we lekker uitgeslapen hadden wij ons haasten want tis tot 11uur
    kwamen we daar aan 10voor11, dachten wij:D:D:D
    waren we vergeten dat de klok vooruit werd gezet snachts hahaa het was 10 voor 12!!!! maar gelukkig je had nog 2 ontbijtborden over en de cassiere zei er ook niks over :D
    kwamen we er pas achter toen die man belde van hoelaat kan ik komen om de auto te bezichtigen haha

@cossy: dat heb ik met meerdere dingen hoor ik hecht teveel waarde aan alles :D die auto was zo vertrouwd en heb veel meegemaakt zat op de achterbank gister om de auto leegtemaken herinnerde ik me weer dat toen ik voor het allereerst zwanger was zijn we naar mn oma geweest 8uur rijden ofzo en lag ik met mn kussentje dekentje en schaal vol fruit op de achterbank enzo moest bijna huilen hahaa

@brenjomi: he bah dat je je zo slapjes voelt :( bij mij blijft muesli wel en blijft het binnen in tegenstelling tot andere broodontbijt
    het smaakt ook zo weinig haha dus wordt er ook niet misselijk van:D

@ano: leuk dat je al zw. boeken draagt en het al te zien is nu!!!
    hier nog niet echt ben ook best slank zag het pas gister na ontbijt toen we naar buiten liepen dat ik een buikie had nog wel klein maar wel te zien voor derden!! we keken ook naar kinderkamers enzo en zag hydro.luiers in kleur/dessin wist ik niet dat ze die bij ikea hadden blauwversie en roodversie best mooi
    alleen vond het best hard. zijn die dingen altijd zo hard???
    heb nooit hydr. luiers gebruikt dus tis nog nieuw voor mij..

15. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    Goeiemorgen dames,

@ Tamar ik had het zelf voornamelijk in mijn schaambeen en soms bij mijn stuitje. Nu merk ik wonderlijk genoeg nog niet veel, gelukkig. Vorige keer had ik er al last van bij de 1e afspraak met de vk (11 w en 4 dagen). Ik begin het bu een klein beetje te voelen bij en na inspanning.

@ ego mijn ouders zijn er volgens mij uit, ze blijven wel bij elkaar. :( Ik snap die mensen niet hoor. Eerst zoveel drukte maken en ons op het ergste voorbereiden en nu opeens blijft alles bij het oude met wat veranderde afspraken. nou ja, ze zoeken het maar lekker uit samen.;):D Ik ben gewoon een beetje boos. Maar ja, over een paar dagen kan ik alles vast weer van me afzetten.

Hier druk in huis aan het opruimen. Volgende week wordt de badkamer gedaan. Zelf gaan we aan de slag met de babykamer en zolder. Genoeg te doen de komende tijd.....;)

16. Nisa

Nisa Fanatiek lid

Nov 17, 2008
    2,007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @april1: nouuuu volgens mij verveelden je ouders zich een beetje en nu na wat aandacht is hetweer goed :D
    nou serieus: begrijp dat je boos ben hoor zoiets doet heel wat met je ze had er eerst beter over moeten nadenken vind ik hoor voordat ze dit eerst zo openbaar maakte maagoed , eindgoed algoed???

doe je het rustig aan heb gister ook iets te veel gedaan in huis en kan nu bijna niet opstaan van de rugpijn sinds gistermiddag/avond :(

17. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,854
    19,222
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    @April1: Tjonge, een hoop stress om niets dus! Volgende keer kunnen je moeder beter wat langer wachten en éérst met je vader praten ipv gelijk naar jullie te gaan. MAar ja: dat zei je zelf ook al. Ik hoop maar voor je dat het nu 'normaal' blijft en deze poppenkast zich over een tijdje niet nog eens herhaalt!

18. April1

April1 Fanatiek lid

Jun 5, 2008
    1,385
    1
    0
    @ Nisa en Tupp Bedankt meiden. Ik begrijp er ook maar weinig van. ;) Storm in een glas water.....

19. ano

ano Fanatiek lid

Jul 12, 2009
    2,296
    351
    83
    @nisa,Leuk dat andere je buikie nou ook beginnen op te vallen.
    Hydr.luiers,heb er geen idee van.

@april,Gelukkig dat je ouders er uit zijn maar wel vervelend om jullie stress te bezorgen voor niks.
    En veel succes met klussen!

@hier,Ben aan het werk en zal blij zijn als ik thuis ben.
    Bah heb echt helemaal geen zin meer.
    allemaal van die zeik klanten.:x
    Morgen na de echo kom ik jullie het nieuws brengen.
    Zal in de middag zijn.

20. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,854
    19,222
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    @hydrofiele luiers: Ik heb begrepen dat ze zachter worden na het wassen. Maar laten we wel wezen: ik heb er ook geen ervaring mee.

Share This Page