Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Oooooh GEFELICITEEEEEERD!!!! :D :D :D

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    :$ Ik zit nu het tasje door te spitten dat ik meekreeg van de vk. Eén en al reclame: kortingsbonnen van praxis, mediamarkt, hema (inclusief speen) tegoedbon voor 1x gratis babyzwemmen (incl. zwemluier), zakje met muisjes van een kinderdagverblijf, slabbetje van de kraamzorg, bon voor cadeaudoos van de supermarkt enz enz.

Zelfs zwanger zijn is een commerciele bezigheid in Nl...;)

3. 4days

4days Niet meer actief

Huh?! Die dingen had ik helemaal niet in die tas. ik had vooral tijdschriften en folders van kraamzorg. Dan misschien nog een enkel dingetje van zwitsal en geboortekaartjes, maar dat was het dan ook echt.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Er zit zelfs een tegoedbon bij voor twee gratis kaarten voor een thuiswedstrijd van de locale 1e divisie voetbalclub!!!

5. 4days

4days Niet meer actief

Ik ga trouwens deze keer bij die babydozen nergens mijn echte telefoonnummer opgeven. Als je dat doet word je 10 keer per dag gebeld de maanden erna... Ze proberen je echt ALLES aan te smeren... Van gas en stroom tot tijdschriften. ;)

6. 4days

4days Niet meer actief

Oooooh whahahahaha! :D

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik zit me af te vragen of ik me wel ga aanmelden voor die dozen. Zit er nu echt wat in dat de moeite waard is? Ik bedoel: een pak luiers, een speentje en een slabbetje kan ik zelf ook wel kopen. Enw aarschijnlijk krijg je ook al veel spullen als kraamcadeau van familie, vrienden en collega's.

8. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    halloooo,

@noukje,Bijna de echo dan ben je tenminste gerustgesteld en zal vast goed zijn hoor.

@l78,Beterschap!

@nisa,Komt bij jouw ook wel goed toch??
    Hoop dat je over 9 maanden een gezonde baby heb.

@zilvervosje,K** hoor.
    Snap je gevoel helemaal.
    Ik denk ook vaak waarom nu niet weer gelijk in de eerste ronde.

@Tupp,Gefeliciteerd met de goeie echo.

@kirrebir,Wat heftig allemaal even naar de gyn.
    Verlies je veel bloed??
    En een hele fijne vakantie.

@tamar,Gelukkig weer een mooie echo.
    En logisch hoor ik zou ook schrikken.

@april,Ja schuif het testen maar weer uit hoor.:p

@cossy,Fijn dat je goed in de gaten gehouden word.
    En al die afspraken houden je van de straat he:p

@hier,gisteraaf super chago en moe.
    Lag half 10 al in bed.
    Zei geen woord meer was niet vriendelijk.
    En nu begin ik alweer moe te worden.
    Vanaaf maar weer lkkr optijd in mijn bedje liggen.
    Terwijl ik normaal echt een nachtmens ben.
    Maar het is zo druk op t werk.
    Niet normaal

9. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha :D :D

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    jullie hebben wel heel veel geschreven hoor vandaag:D

@april, zoals ik begreep is een ma een missed abortion, dus dat het vruchtje levenloos ( vind dood zo naar klinken) in je buik zit.
    ik kwam erachter met 9,3 week. had al een echo gehad met 6,3week. en na die echo zou het hartje gestopt zijn dus rond de 6,5-7weken. kwam erachter op 31aug. en ben 11sept gecurreteerd.
    (oh ik zie dat jullie er al een beetje uit zijn?? nu weet ik het ook niet meer)

@tamar, oh gelukkig. fijn dat je zo vlug terecht kon. oh wat een mooie foto:D kan er al een echt kindje van maken:)

@zilvervosje, dat is inderdaad kl*te. kan je gevoel goed begrijpen. we duimen voor een hele mooie valtentijnsbeeb

@april, hhmm dat ken ik, op school werd ons ooit vertelt dat 1op de 4vrouwen vruchtbaarheidsproblemen heeft en ik dacht gelijk: dat ben ik?? heb toen ik nog jonger was (oh wat erg, ben 25 en al 8,5jaar samen:)) ook vaker onveilige sex gehad. maar toen we eenmaal voor het echt gingen was ik wel vlug zwanger (in de 3de ronde)

@tupp, woehoe, gefeliciteerd, wat leuk, hopelijk ben je nu ook iets geruster?

@zwangerschapsdozen: ik kan niet wachten om ze weer aan te vragen:D ben dol op gratis spul (ons bin zunig;)) ben ook dol op de huishoudbeurs (en ga dan ook 3keer voor een gratis kraam staan:)):D

@hier, daarnet voor het eerst gefeliciteerd:D kwam een vriendin tegen die ook zwanger is (net 8weken) ze komt ook op het forum. we schelen dus niet zo heel veel. is wel heel leuk.
    vandaag gewerkt, was het al beu voor ik begon;) maar heb het overleeft. na mijn werk nog even langs de kruidvat om 2testen van eigen merk en 1clear bleu:D die ga ik morgen doen.
    heb echt het idee dat mijn baarmoeder aan het werken is, als ik in elkaar gedeukt zit (voorover gebogen) voel ik hem steeds? (had ik volgens mij bij leah ook)
    ik hoop dat de test morgen 3+ aangeeft:D maar denk dat ie 1-2weken aangeeft (als hij maar zwanger aangeeft vind ik het al goed;))
    een collega van me heeft mijn doptone nog (heb zoon klein aparaatje gekocht toen ik zwanger was van leah) dus die terug gevraagd (voor een vriendin;)) andere collega vroeg hoe het was en of ik nog moest wachten (heb volgens mij 2weken geleden gezegd dat ik nog aan het wachten was) dus gezegd dat we gewoon verder proberen en wachten, moest toch even moeilijk doen:) hopelijk gelooft ze het voor even;)

heb al een klein beetje zitten rekenen wanneer ik uitgerekend zou zijn. kwam op 30sept? (als ik vanaf gister 4weken pak) dus hou het even daarop. gelijk zitten rekenen hoe het zat met vakantiedagen en verlof:) heb in juli 2weken aangevraagd, mocht alles goed gaan (waar ik wel voor duim en positief voor blijf) dan ga ik vragen of ik die nog kan verzetten? zodat ik alles voor mijn verlof neem:) dan stop ik eigenlijk maar 4weken ervoor, maar dan met vakantie al langer:D (heb ik bij leah ook gedaan)
    hier kan je uitrekenen vanaf wanneer je verlof kan krijgen:
    SZW – Arbeidsvoorwaarden – Verlof en werktijd

ik ga zo even leah douchen en kijken wat vriend allemaal op zolder gemaakt heeft, druk aan het klussen:D (trots op mijn vriend:D)

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb al berekend dat mijn verlof in de zomervakantie ingaat en eindigt in de Kerstvakantie :$ (Onze regio is laat, dit jaar.)

Ik zal tzt eens bespreken wat ik volgend jaar het beste kan doen. Een eigen klas vind ik niks, als je pas halverwege het jaar kunt starten. Dan liever 'jokerwerk' (RT en adv-vervanging)

Ik durf na de echo al wat meer vooruit te kijken. :) Ik kan ook niet wachten om het mijn collega's te vertellen. Ik denk dat ik dat eind volgende week doe. Dan zit ik (volgens mijn berekeningen) op 7 weken. Ik ga het echt niet volhouden om mijn mond te houden tot 12 wkn. Bovendien mogen ze het van mij ook weten als het misgaat, dus wat dat betreft is geheimzinnigheid ook echt niet nodig.

12. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @tupp, dat is op zich wel lekker, maar aan de andere kant ook moeilijk. (denk dat een invaller blij met je is;) mijn zus heeft ook meer dan 2jaar ingevallen op verschillende basisscholen in de buurt, nu gelukkig vast werk)
    jij ging het morgen toch vertellen aan je ouders?? spannend:D

mijn moeder komt morgenavond ook langs (vriend gaat met mijn vader en schoonbroers uit eten voor zijn verjaardag, doen we altijd als kado) hopelijk kan ik nog even mijn mond houden;):)
    net nog een test gedaan (rond 20uur) en werd er gelijk zenuwachtig van;):) dacht: oh jee, wat als er nou niks komt??? maar er kwam al vlug een licht lijntje. na 5minuten was de streep al donkerder dan gister:D (ffjuuw;))
    morgenochtend de clear-bleu. vind ik nog spannender:D

13. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Zo, de hele dag vrij geweest en nog geen tijd gehad om hier een kijkje te nemen. oh jee, wat een rotnieuws van Kirrebir. Hopelijk kan ze een beetje genieten van haar vakantie.

@ Tupp yoehoe, weer een goede echo. GEFELICITEERD! Dat maakt me echt blij. Ik krijg er gewoon weer moed van.

@ Tamar: oh gelukkig is alles goed met jullie kleintje. Ik zou ook echt zo ontzettend onrustig worden van roze/rode afscheiding.

@ April: hier zou volgens de ovutest mijn eisprong gister hebben plaatsgevonden. Maar ik vertrouw die dingen voor geen meter, dus ik ga gewoon maar weer op mijn gevoel af zoals ik dat ook de andere twee keer gedaan heb. Dus we mogen nog even ;) haha.
    Hoe is het bij jou? Ik lees dat je banner hebt aangepast. 2 eisprongen? een TWEELING! Volgens mij kunnen wij dan (hopelijk) samen gaan testen!

@ Zilvervosje: oh wat kl*te dat de ongesteldheid doorzet...

@ Nisa: succes met de second opinion maandag. Hopelijk weet je daarna meer!

@ L78: beterschap! Hoe gaat het nu met je?

@ Cossy: hoe is het nu met de misselijkheid?

@ Brenjomin: succes morgen met je mond houden ;)

14. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Oké, de echo die vandaag van Fröbel is gemaakt. Wie het weet, mag het zeggen. :D

Werkelijk Noukje, er is nog NIETS te zien aan onze beebjes! Fröbel is hier 3,2 mm groot.

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Brenjomi: ik ga inderdaad een invaller blij maken. Jammer genoeg mag de school geen voorkeur opgeven. (Althans: dat mag wel, maar er wordt weinig mee gedaan.) Ik ken een paar dames die ik het zó gun en die ik ook zo mijn klas toevertrouw!

Ik heb trouwens vanochtend ook nog even getest. De lijn verscheen echt snel! En een stuk donkerder dat 10 januari. Ik had ze gisteren al in huis, maar toen durfde ik niet te testen. Ik dacht: Als ik iets te zien krijg wat me niet bevalt, kan ik dat beter hebben op de ochtend dat ik toch om half 9 bij de vk moet zijn. Ik had weer kruitvat 2v5, maar de eerste deed het niet! Geen streepje te zien, ook geen controle streep. Gelukkig zitten er twee in een doosje.

16. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Tupp het kan aan mij liggen, maar ik krijg ze niet geopened?

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hmmm, ik dacht dat ik ze in een openbaar album had gezet. Ik krijg ze wel open, zal even kijken...

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
  19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.780
    18.927
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Kun je hem hierboven wel zien?

20. 4days

4days Niet meer actief

tupp -> Wat een lief klein jongetje! :D ;) ;)

Ik krijg overigens de links wel prima geopend.

Deel Deze Pagina