Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.855
    19.234
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Goedemorgen! Het eten was lekker gisteren. 't Was moeilijk kiezen, want ik ben dol op rood vlees en dat was op de kaart ruimschoots aanwezig. Wat betreft kip en vis was het maar karig. Maae ik heb uiteindelijk een lekkere cordon bleu op. En héél véél vers sinaasappelsap. Hmmmm. Het was een jaarlijks dinertje met collega's van Tuppman en hun echtgenotes. Ik zie ze 1x per jaar en verder eigenlijk nooit, dus het is soms wel een beetje zoeken naar een gespreksonderwerp.

@Brenjomi: Is het nog gelukt je vriend te pakken te krijgen? Hopenlijk lukt het met de duowagen!

2. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @tupp, gelukkig heb je nog lekker gegeten. en het lijkt me inderdaad ook moeilijk om gespreksonderwerpen te vinden. ben daar zelf dan ook nooit zo goed in (om een interessant gesprek te beginnen:D)

heb vriend nog gesproken, bereik was bij ons beiden slecht, maar dat gaf niet zoveel, het was al leuk om hem weer even te horen. het tijdsverschil is wel net rottig, want bij hem is het 9uur vroeger dus als ik ongeveer uit bed kom gaat hij er ongeveer in (meestal wel iets vroeger) het is voor hem makkelijker dat ik snachts bel of sms. maar ja, daar heb ik niet altijd zin in (om ervoor wakker te blijven:D)
    maar hij gaat straks weer varen dus dan wordt het tijdsverschil weer anders.

@duowagen, ga nog even terug mailen en kijken wat het kan worden:D

3. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    dames iemand iets van zilvervosje gehoord???

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @nisa, heb net even (stiekem;)) gekeken bij haar statistieken, maar ze is 1april het laatst online geweest.
    vind het nu ook wel spannend worden

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    haha heb ook al gegeken maar begin een beeeeetje ongerust te worden, hopelijk onterecht
    maar zal even aan dr oortjes trekken hoor pffffff haha :D

6. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ gyn, alles was goed! Hij maakte onverwachts een echo, wel een hele snelle hoor! Toch leuk... Mijn bloeddruk was super! Hij adviseerde wel een bekkenband in tegenstelling tot de Fysio. Nou ja heb t idee dat die oefeningen wel iets doen! Het is tot nu toe niet meer zo erg geworden al van de week! Nou doe ik ook echt geen zware dingen en neem meer rust!

Nog steeds niet terug gelezen, dit komt nog...... Wordt vervolgd.....

7. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    @ Brenjomin: oh je mag paasmaandag wel mee hoor, maar ik ga wel naar de babydump in Eindhoven ;) We gaan kijken voor het babykamertje en voor wat kleine spulletjes. Heb er enorm veel zin in:D
    Haha, wat een leuke grap :).
    Hoe staat het met de duowagen?

@ Tamar: oh leuk dat je nog een echo gehad hebt. Dus je hebt minder pijnklachten de laatste dagen, nou dat klinkt goed! Gewoon blijven oefenen!

@ Tupp: moeilijk is dat het, als je gaat uiteten en dan lijkt er alleen maar rood vlees op de kaart te staan... Gister belde mijn schoonmoeder nog op om te vragen wat ik allemaal niet mag eten ivm met haar paasdiner :)

@ Zilvervosje...ik begin me toch wel zorgen te maken....

@ Hier: steeds vaker een trekkerig gevoel in mijn liezen... is dat het rekken van je baarmoeder? Voor de rest nog steeds moe, zojuist alweer een middagdutje van 1 uur 15 gedaan en als mijn vriend me niet wakker had gemaakt, dan had ik gewoon doorgeslapen.

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.855
    19.234
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Tamar: Mooi dat alles weer goed was! Toch altijd weer fijn, even een kijkje daarbinnen.

@Brenjomi: Hoe lang blijft je vriend eigenlijk weg? Hopenlijk heeft hij de volgende keer beter bereik.

@Nisa: Hoe voel jij je? Nog steeds emo?

@hier: Zo, nadat ik woensdag m'n waterbak een grote beurt had gegeven vond ik dat nu de rest van de achtertuin (de andere 24 m2 dus :D) aan de beurt was. Ik wil al jaren een paar van die chique hoge plantenbakken in plaats van al die kleintjes. Aangezien we dit jaar toch niet op vakantie gaan, vond ik dit het moment. Drie van die bakken + een HELEBOEL potgrond kost wel even 3 ribben, maar nu ziet de tuin er weer een stuk netter uit! Ik ben er blij mee. En Tuppman heeft braaf alles gesjouwd wat er te sjouwen viel. Wat dat betreft was dit ook wel een goed moment. ;)

9. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @tamar,Fijn dat alles goed was.

@de rest,heb alles gelezen maar weet t niet meer:$

@hier,Nog steeds snel moe.
    Heb steeds meer moeite met mijn avonddiensten.
    Al is het maar tot 8 uur.
    Maar merk dat ik t laatste uur moeite heb om nog aardig te blijven.
    En zit nu vol spanning weer uit te kijken naar eind april.

Iedereen een fijn paas weekend

10. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Hallo dames!

Goh, nog geen nieuws van Zilvervosje? Begin me nu wel een beetje zorgen te maken. Hoop zo dat alles goed is.

@ Tamar Oh leuk zeg, nog een echo:) Wat heerlijk dat je bloeddruk zo goed is, geeft je vast een opgelucht en rustig gevoel!
    Wat die bekkenband betreft heb ik eigenlijk steeds gehoord dat het advies is zo'n band wel te dragen ter ondersteuning en/of ontlasting van je klachten, maar je zou hem niet gedurende de gehele dag moeten dragen, omdat je spieren dan lui worden ofzo. Ik denk dat het echt geen slecht idee is als je er een aanschaft. Juist voor die momenten dat je het kan ebruiken. Misschien juist prettig voor op je werk, het huishouden of als je de stad in moet of andere inspannende activiteiten moet doen. Ik ga er zeker een aanschaffen dit keer. Heb er tot nu toe wonderlijk genoeg nog geen last van gehad, maar las in mijn zw.dagboek dat bij mij de klachten begonnen rond de 12 á 13 weken.

@ D1982 dat trekkerige gevoel had ik bij mijn 1e zw. ook, denk dat dat inderdaad je banden zijn.

@ Nisa niet te hard trekken aan die oren hoor!:D;) Alles lekker bij jou?

@ Tupp Oh dat klinkt erg leuk mooie grote plantenbakken! :) Ik ben over een paar weekjes jarig en vraag aan mijn ouders ens choonouders altijd tuinbonnen. Kan ik ook lekker plantjes uitzoeken en ik wil een paar grote potten voor op de (of is het nu het?) vensterbank. Iedereen gluurt hier altijd zo naar binnen.;) En ik wil juist de enige zijn die stiekem kan gluren vanachter de planten:D

@ Ano ja die vermoeidheid is soms best zwaar, zeker als je aan het werk bent. Hier kruip ik de laatste week steeds vaker mijn bedje in wannneer mijn zoon ook slaapt.

@ Brenjomi Lijkt me best zwaar dat je vriend zo vaak zo'n tijd weg is. Maar aan de andere kant genieten jullie vast dubbel en dwars van ieder telefoongesprek/smsje en zeker van de tijd dat hij wel lekker bij jullie thuis is.:)

@ hier de laatste spullen voor de badkamer gehaald en ook voor de keuken....en dan zijn we er nog niet, moeten we ook nog alles voor de zolder halen...vraag me nu echt af of het allemaal wel gaat lukken in die 2 weekjes dat man thuis is. Maar ja, de badkamer wordt in ieder geval door iemand anders gedaan.

@ lijf Ben best moe en ondanks dat ik me niet superzwanger voel, begin ik al een aardig buikje te krijgen en ook voel ik wel steeds meer gerommel in mijn buik. Niet dat ik de baby al voel, maar meer het groeien van mijn baarmoeder. Ik voel dat deze nu iets boven mijn schaambeen zit. Over 2 weekjes weer naar de vk. Zal wel weer opgelucht zijn wanneer ik het hartje weer hoor.

Jeetje dames ik hoop echt dat het goed is met Zilvervosje

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    zo net even gewinkeld en ze bleken in die winkel ook zwangerschapskleding te hebben (kom er niet zo vaak) en heb een spijkerbroek gekocht:D van mamalicious voor 35euro. dat is lekker. ben er heel blij mee, want bij leah heb ik op het eind een spijkerbroek gevonden, maar die vond vriend niet mooi (dus die deed ik bijna nooit aan, heb hem ook vlug verkocht;))

@tupp, vriend is nog even weg, niet schrikken;) tot juli. begin of half juli. ik reken zelf op 12juli (ongeveer) dan kan het alleen maar meevallen. dat zou nog ongeveer 14weken zijn (ik ga er vanuit dat ik dan 28weken ben, dat rekent wel makkelijk)
    maar het voordeel is inderdaad dat we van smsjes en bellen erg genieten en dat het bij ons niet vlug saai wordt:D;)
    het is af en toe erg moeilijk en niet altijd even handig (als ik iets wil vragen kan het wel een dag duren voor ik antwoord heb en ik kan hem niet zomaar bellen, als er iets met spoed is wel)

lekker van die grote plantenbakken, dat vind ik ook altijd mooi.

@april, dat klinkt inderdaad als veel werk, hopelijk krijgt je man het af, of in ieder geval het grootste deel.

@ano, hier ook nog steeds erg moe. hoop dat ik vlug weer wat meer energie krijg (vooral als ik smorgens wakker word, de laatste dagen voel ik me dan nog heeeel erg moe)

@d1982: veel plezier met shoppen. :D

@tamar, gelukkig helpen de oefeningen. heb ook gehoord dat zoon band meer voor ondersteuning is en niet voor hele dagen.

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.855
    19.234
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb vannacht een tijdje wakker gelegen en was toen even met mijn buik aan het 'spelen'. Ik kon heel goed voelen waar de baarmoeder nu ligt. Op een gegeven moment voelde ik iets 'borrelen' in de baarmoeder. Ik heb erover geaaid, erop geklopt en een beetje 'geschud'. Af en toe voelde ik daarna (steeds op dezelfde plek) een soort luchtbelletje ploppen. Dus ik geloof dat ik nu echt de kleine Fröbel heb gevoeld!
    Het was allemaal nog wel heel zachtjes hoor en ik denk dat het me overdag nog niet op zou vallen. Maar toch, het begin is er!

Ik heb daarnet de rapporten geschreven, dus de belangrijkste schoolklus voor dit weekend is af. (Ik heb nog wel twee stapeltjes schriften, maar misschien laat ik die wel liggen tot woensdag.) Straks nog even een rondje poetsen in huis en dan kan mijn Paasweekend echt beginnen!

13. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @tamar: ow leuk zeg een onverwachtse echo :D

@april: nee hoor, als alles maar goed is maak me ook echt zorgen nu ... maar de badkamer duurt niet lang meer??
    hopelijk krijgt april-man het allemaal af en anders het grotendeel ;)

@tupp: ow het gaat weer hoor het zijn meer van die aanvallen :D
    ondanks dat we op de begane grond wonen heb ik geen 1m tuin of stuk grond :( vroeger wel maar ze hebben wat verbouwd en alles wat voorheen de tuin was is nu de nieuwe badkamer/wc/keuken en een soort opslag 'iets' (vind het heel lelijk :D) leuk zeg die potten hmm
    het is hier zooooo heerlijk weer nu en het gaat alleen maar beter worden zo te zien en heb geen tuin grrrrrrrrrrr.........

@brenjomi: idd. mij lijkt het ook moeilijk om je mannetje zo ver te hebben maar jullie zijn er gewend aan denk ik EN het houdt het idd. spannend ;) een smsje of tel.gesprek lijkt me veel bijzonderder als bij ons denk ik

@ano: ik ben weer begonnen met mn middagdutjes, heeerlijk hoorrrr

@D1982: heb ik ook gehad hoor en in de 2de trimester schijnt het vaker te gebeuren hen sinds een paar dgn het een beetje in mn linker zij

@tupp: wat zeg je nou!!! owwww kan ook niet wachten tot ik mn ukkie voel :(

zal begin van de week even bellen voor een afspraak
    denk dat ik met 16 wkn (donderdag) ofzo een afspraak maak
    hoooop zoooo dat ik dan het geslacht kan zien
    kan echt niet wachten tot de 12de pff heb al zoo lang gewacht
    wil even met mn eigen oogjes zien dat het goed is met mini-nisa

ik ben zeker iemand vergeten, excuses maar dat zeef-effect herkennen jullie allemaal toch :D

o ja heb net mn andere raam (Slaapkamer) gedaan hmmm ik kan weer naar buiten kijken haha
    volgende week is de keuken aan de beurt hihihi :p

14. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi meiden,

Ohh.....sorry!!!! Ik bedacht me vanochtend ineens dat ik nog helemaal niks had laten weten! Ik stond letterlijk met mijn hand voor mond van schrik en heb meteen de computer gepakt. Om meteen maar het goede nieuws te brengen... alles is goed :).
    Het kindje werd nog steeds wat jonger geschat dan ik eerst dacht, ik ben vandaag precies 10 weken. Maar, we hebben hem/haar zien bewegen!! Zo schattig! Het is net een echte baby in hoe hij/zij beweegt! Met de handjes voor het gezicht en een beetje schoppen en met het hoofdje schudden.
    Na de echo ben ik op de bank gecrashd en heb ik uren geslapen (kennelijk toch erg in spanning gezeten, ik droomde de nacht ervoor dat ik zwanger was een roos met paarse kat). Omdat we het hele weekend feestjes hadden heb ik daarna vooral in de keuken gestaan en ben ik veel weggeweest, dus ik had er helemaal niet meer aan gedacht om hier te laten weten dat het goed was. Sorry!!

Ik ga nu even uitgebreid teruglezen en kijken hoe het met jullie is!

15. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @ Tupp: Wow, wat gaaf dat je je kleintje nu ook gevoeld hebt! Lijkt me heel bijzonder, zo in de stilte ineens contact met je kindje! Ik kan niet wachten tot het hier ook zo ver is ;) Maar of die van mij ook zo beweeglijk is? Hij had een stoel gemaakt van zijn vruchtzakje... wel slim, maar ook wel een beetje lui :)

@ brenjomi: ben je nog naar die band gegaan? Fijn dat je inmiddels alweer ietsje beter voelt! Kan wel genieten van al het Paaslekkers? Is het nog gelukt met de duo-wagen?

@ Nisa: Kan je geen pretecho plannen? Dan kan je weer even kijken? voel jij je frobel trouwens al? Ik moest trouwens erg lachen, eergisteren vertelde een vriendin dat zij altijd echoapparatuur heeft. Ze is nml. dierenarts :-D Ik mocht er van haar wel gebruik van maken. Ik denk dat ik toch maar even wacht tot deze frobel wat minder fragiel is, want die apparatuur is bedoeld voor paarden.... misschien wel veel sterker dan die van ons?

@ Kirrebir: Ik heb "The boy in the striped pajamas" nog niet gelezen, maar er wel veel mee in mijn handen gestaan. Ik twijfel elke keer. Laat je weten of het een mooi boek is? Heb je trouwens wel eens de boeken van Joanne Harris gelezen? Zij is ook van Chocolat (van die film), maar heeft veel meer geschreven. Ik vind haar boeken echt geweldig, een beetje sprookjesachtig en op de een of andere manier heel blij.

@ Tamar: Dat lijkt me echt vervelend, die bekkenpijn! Fijn dat de oefeningen wel aanslaan! Met zo'n buikband blijf je toch gewoon wel je spieren gebruiken? Dan lijkt het me niet zo slecht, maar goed, ik weet er niet zo veel van.

@ Fijne Pasen allemaal!! Wij hebben gisteren de schoonouders gehad en vandaag gaan we naar mijn ouders... * zucht* ik mis de lange Paasvakantie waar je ECHT vrij was....

16. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @zilver: he fijnnn dat alles goed is met jullie!!! we werden al ongerust hier!!! :D
    nou ik voel wel wat links steeds maar ik betwijfel of het mijn fröbel is :( omdat je iedereen hoorts schreeuwen dat het nog te 'vroeg' is maar miss. omdat ik zo slank ben vooral om me buik heb ik geen gram vet denk ik miss. dat ik eerder kan horen????
    ik moest een afspraak maken voor de 12de dus een dezer dgn gaan we weer langs en ik mag als ik het niet vertrouw altijd langskomen voor een echo,al is het puur voor geruststelling
    maar zal deze week vragen of het dan toch kan of ik de kleine nu toch al kan voelen of ik het te graag wil :D
    10wkjes: nou je bent de kwart al voorbij nu :)
    je zal zien dat het nu heel snel zal gaan ;)

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.855
    19.234
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Zilvervosje: Goed om te horen dat jullie een mooie echo hebben gehad en verder alles in orde is. We willen je vrije tijd natuurlijk niet claimen, maar wil jij je voortaan wel elke dag even melden. ;)

@Fröbel voelen: Ik heb sindsdien geen geborrel meer gevoeld. Dus nu begin ik toch een beetje te twijfelen. Gisteravond voelde ik wel een soort tikjes. Een beetje zoals die tik die je soms bij je oog kunt hebben, weet je wel, zo'n irritant trekje. Alleen dan dus in mijn buik, linksonderin. Maar ik kon het ook voelen als ik mijn hand op m'n buik legde en het lijkt me ECHT te vroeg om de baby al aan de buitenkant te voelen, dus ik denk dat het toch een spiertrekje was een geen baby.

Nu ja, ik wacht met spanning af tot ik echt een ferme trap voel waarvan ik zonder twijfel weet: Ja, dat was 'm!

18. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Zo, hehe! Heb even tijd om te reageren.....

@zilvervosje, fijn dat alles goed was...lief he als je je baby zo ziet bewegen!
    Over mijn bekken, wat jij zegt zegt mijn gyn ook, het is gewoon belangrijk dat je in beweging blijft! Maar tot nu toe ziet het er goed uit, het voelt nu meer als een zwakke plek! Hier heftige pijn heb ik sinds donderdag niet meer gevoeld! Ben ook wel thuis vanaf donderdag, maar toch.....

@nisa, heb je een voorgevoel qua geslacht?

@Tupp, leuk he dat gekriebel in je buik! Straks kan je echt al met hem spelen, ook al zit hij/zij in je buik! Weet je wat hier ook goed werkt, als ik of mijn man heel zachtjes over mijn buik kriebel, dan gaat hij als een wilde tekeer! Mijn man heeft het trouwens nog niet gevoeld.....ik voel dan de reactie van onze knul!
    In het begin voelde ik de baby ook nog niet elke dag hoor, dus dat is heel normaal! Het is hem vast geweest!

Wel jammer dat je dit weekend qua weer dan weer niet echt van je tuin kan genieten.....Mooi dat je man alles tilt! Hier ook hoor!

@april, waar zij je nou dat ik de bekkenband kon halen? Ik wil hem voor de zekerheid wel in huis hebben!

@brenjomi, zit je nieuwe broek lekker? Heb je de duowagen al?

@ano, lastig he die eerste maanden, kan je niet voor je werk even bijslapen! Het wordt straks echt beter....

@d1982, volgens mij kan dat heel goed je baarmoeder zijn en anders misschien je bekken!

@kirrebir, hoe is je vakantie? Genieten jullie nog een beetje?

@tigger, leuk een jongen, gefeliciteerd!

@harde buiken, ik voel regelmatig een soort van harde buik, maar dan alleen onderin mijn buik, herkennen jullie dit misschien?

@Hier, een druk paasweekend! Aan de klus is de badkamer....zelfs het logeerbed is al uit de babykamer!
    Ik zal vanavond aan mijn man vragen of hij de site aan wil passen, als ik het zelf ga doen is er waarschijnlijk geen site meer! Nee hoor, maar dat kan hij veel beter en sneller! Ik heb 4 mei de volgende afspraak bij de vlos, maar wel in het ziekenhuis! En op 15 juni weer bij de gyn en dan gelijk de 30 weken echo! Schijnt in dit ziekenhuis standaard te zijn. Ik ga nog wel even bellen, want dan zit er 6 weken tussen mijn afspraken.

19. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Zilvervosje Hoera!:):):)Oh meid, we zaten echt in spanning.:D:) Gelukkig is het helemaal goed met je kleintje!

@ Tamar Bij ons kun je een bekkenband kopen in een Thuiszorgwinkel. Misschien kun je een verkoopadres vinden op Thuiszorgwinkel voor betrouwbaar en goedkoop winkelen - Homepage tijdelijk
    Tja, dat je moet blijven bewegen zal inderdaad wel goed zijn, maar symmetrische bewegingen zijn beter dan asymmetrische. Dat zei mijn fysio tenminste. Dus fietsen en wandelen zullen meer pijn opleveren dan zwemmen (schoolslag). Ik merkte tijdens de activiteiten geen pijn op, dat kwam pas als ik weer thuis kwam.:( Dan lag ik languit op de bank met een kussentje onder mijn knietjes en voeten en tranen in mijn ogen als ik me weer een beetje bewoog. Alsof het schaambeen scheurde. Mocht jij nog goede tips krijgen, dan hoor ik ze graag.

@ Tupp hee dat gevoel herken ik van de zw van mijn zoontje! Dat wat jij zegt over dat trekje bij je oog, maar dan in onderbuik. Een beetje alsof je langs een strakgespannen elastiekje/snaar strijkt? Nou, volgens mij is dat wel het begin van het serieuze werk hoor!:) Zelf voelde ik mijn zoon wat later, doordat mijn placenta aan de voorkant lag, ik geloof rond de 19 weken. Ik hoop het dit keer eerder te voelen. Vorige keer had ik nauwelijks vet op mijn buik, dat scheelde ook wel.

@ Nisa Ik hoop dat je gau weer een echo krijgt hoor. Misschien heeft je gyn ook wel weer een nieuwe lamp nodig en propt ie j;)ullie er gauw nog eens tussen.:D

@ hier Jee, ik heb het idee dat wanneer ik mijzelf in de spiegel zie, dat ik al 5 maanden zwanger ben. Mijn buik is al echt dik, je ziet echt dat ik eenzwangerschapsbuije heb. Net een ei. Maar mijn baarmoeder is amper nog te voelen, net boven mijn schaambeen. Tenminste voor zover ik dat zelf goed kan voelen dan.

@ badkamer Morgen komt de badkamerman.:)
    Ik zie er een beetje tegenop, want mijn zoontje's middagslaapje zal wel niet doorgaan tijdens de herrie.8) Er moet wel iets gejekkerd worden. Er komt een drain en er moeten wat leidingen de muur in. Verder betegeld hij alles over de oude tegels heen, dus echt idioot veel herrie zal het hopelijk niet worden. Nou ja, ik zal maar steeds gaan denken aan het resultaat als ik het even niet zie zitten.

Nou dames, wie weet kom ik me van de week zwaar gefrustreerd melden.:D;)

20. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @zilvervosje: ppfff gelukkig:D zag dat je gereageerd had en werd al zenuwachtig:) gelukkig was alles goed:D

@tupp, het zou toch kunnen dat dat de baby was hoor. ik twijfel hier ook wat ik voel.
    gisteravond nog het hartje proberen luisteren en volgens mij had ik het even, maar het was zo weer weg (en toen vond ik het niet meer) was zo in de wolken dat ik wat hoorde dat ik vergeten was dat het ook zo weer weg kon zijn:D

@tamar, gelukkig heb je er minder last van, kan ook zijn omdat je minder doet?

@april: hahaha, mijn buik lijkt ook zo. mensen beginnen het nu echt te zien. mijn schoonmoeder zei het vanmorgen ook: dat het al wat leek:D haha.

@hier, gisteravond uit eten geweest met zussen en aanhang en neefjes. we konden pas laat eten. was laat thuis. vriend belde nog en toen kwam de man met de hamer langs. was ineens zo moe. denk dat ik ineens rust had omdat ik op mijn bed zat en vriend zijn stem rust gaf? (vond het heerlijk om hem even te horen) daarna de pc uitgezet en in mijn bed gekropen, kon echt niet meer.
    mijn broek zit lekker. moet even wennen, want het is een laag model, dus de rand van de broek zit nu nog bij de baby, dus als ik ga zitten (en mijn broek is iets afgezakt) druk het in mijn baarmoeder, das niet zo lekker. maar er zit nog een band boven dus dat scheelt.
    ga straks nog even over de markt. ben benieuwd of er iets leuks is? (is vaak elk jaar hetzelfde:D)
    oh ja, hoorde gisteravond dat er een meisje die ik ken ook zwanger is voor (ik dacht dat ze zeiden) 27okt. dus ze scheelt maar 2-3weken met mij. en een collega is ook zwanger volgens mij bijna 12weken dus die scheelt ook niet veel. er zullen er nog wel volgen die er nu ook mee naar buiten komen (12weken) baal daar stiekem een klein beetje van, minder dan bij leah, want dan voelde ik me alleen speciaal en vond het niet leuk als er nog anderen waren (dat duurde niet zo lang hoor:D)
    het zijn ook geen meiden die ik goed ken, dat is ook nog anders (vind ik?)

en had zaterdag bij mijn broek in die winkel een zakje milka paaseitjes gehad, die waren lekker!!!!!:D heb ze allemaal opgegeten en anders loop ik niet zomaar warm voor chocola, maar deze waren echt heerlijk:D (en heb daarnet ook nog chocola gegeten:D)

Deel Deze Pagina