Vooruit kijken na miskraam - part 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door 4days, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @D1982: nu al de kamer besteld??? we hebben nog niet eens gekeken :( ik wel op internet en samen bij ikea

@brenjomi: ik ga voor de kwarktaart!!! (hier hebben ze dat niet volgens mij hebben ze hier geen kwark :D )

@zilvervosje: idd. miss. toch even bij de HA langs??
    ahhh je mannetje heeft nu een groter hut , gezellig hoor ;)

@tupp: hey fijn dat je 'iets' binnenhoudt :D ga zo door :D

2. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Hoi dames!

@ Tupp fijn dat je weer beter bent!:)

@ D1982 Wij waren ook al op tijd hoor met onze babykamer toen ik in verwachting was van mijn zoontje. De kamer was klaar met 4 maanden. We hadden het showroom-model, dus konden het direct meenemen. Dit keer gebruiken we dezelfde meubels en ik heb alleen een extra commode moeten kopen (marktplaats). Misschien gaat mijn man het kamertje al doen deze weken.

@ Brenjomi Jee wat klinkt dat romantisch, alhoewel ik me kan voorstellen dat het in werkelijkheid niet altijd zo voelt. Het zou in elk geval niets voor mij zijn om mijn man soms zo lang te moeten missen. Ik ben echt een klefferd.:D:)

@ Zilvervosje hm, ik dacht inderdaad ook al gelijk aan een hersenschudding. Heb diverse malen meegemaakt dat vriendjes dit hadden. Mocht ik ze weer verzorgen....;):D

@hier badkamerman is druk bezig. Zoon was gisteren bij mijn ouders. Vandaag hebben we in de tuin de tent opgezet.:D Het is echt warm, dus ik hoop dat ie in de tent wil slapen vanmiddag. Ben bang van niet, maar ja, ik verzin wel wat. De buren zijn toevallig ook herrie aan het makern dus rust is er niet.:D
    Ik vind het altijd wel gezellig, werklui over de vloer. Zijn toevallig steeds leuke mannen geweest. Jammer dat ze steeds binnen in werkleding bezig zijn en niet lekker in hun blote borst buiten in het zonnetje:D De hormonen maken me hitsiger dan ik al was....;):)

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.855
    19.237
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Haha, April(1) doet wat ze wil! ;) Zwanger zijn gecombineerd met het voorjaar en dan al die mannen om je heen.

Nou, hier geen last van. Ik heb mijn ontbijt binnen gehouden, maar voel me nu weer erg "vol". Ik moet zelfs niet denken aan die chocolade Paashaas die in de kast op me staat te wachten. Nou, als ik nee zeg tegen chocola... dan ben ik nog niet helemaal beter! Enne... bij mij komt de zin in chocola eerder terug dan die andere zin. Haha.

Ik voel me een beetje slapjes, maar wil zo wel even naar buiten. Het is heerlijk weer hier! Ik ben net even in de tuin geweest om de konijnen te verzorgen en nu staan de tuindeuren heerlijk open. Dat voelt goed! Misschien vanmiddag toch maar even bij het Paasvoetbaltoernooi gaan kijken. Da's geen straf met dit weer!

Wij hebben afgesproken de kamer pas in juni helemaal klaar te maken, maar het is wel de bedoeling dat hij deze maand echt wordt leeggemaakt en deze of volgende maand wordt gestuct. Het lijkt me zenuwslopend om al zo'n babykamer helemaal af klaar te hebben staan. Ik zou er maar ongeduldig van worden! Drie maanden van te voren is voor mij vroeg zat.

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @babykamer: nou nisaman wil zeker wel wachten tot juli minstens :D (due september :D ) hij is nog steeds bang van wat als het straks alsnog misgaat :(

@april: ik vergat je te pb-en (stom)
    maar je heb het te druk met je werklui begrijp ik hihih
    miss. als je ze vriendelijk vraagt om hun shirts uit te doen en in de tuin verder te werken haha
    hoop dat je kleine toch in de tentje wil slapen!!

@tupp: wees niet getreurd hoor ik wil me als vrijwilleger aanbieden voor het eten van je paaschocola
    hier vieren ze (bijna) geen pasen dus geen paaseitjes/haasjes oid :( dus ze zijn van harte welkom :D
    maar wel fijn dat je je iets beter voelt
    en wat heerlijk weer hoor ik zo in NL
    hier regent het al 2dgn grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!

5. 4days

4days Niet meer actief

Hoi meiden, kom ik weer eens spieken!! Vince is (alweeeer) hartstikke ziek geweest, dus had het drukdrukdruk... Ik denk een buikgriep. Niet ernstig maar erg vervelend. Maar gelukkig is hij nu weer beter.

Hoe is het met iedereen? Zal zo es even terug bladeren. :)

Hier is alles prima. Beebje is al flink tekeer aan het gaan! Ik weet nu precies wanneer het wakker is en wanneer niet. En soms krijg ik schopjes tegen mijn blaas, pff, alsof ik al niet vaak genoeg naar de wc moet. ;)
    Maandag 20 weken echo, pfff ben best een beetje zenuwachtig!

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.855
    19.237
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hé Cossy. Spannend, straks de echo. Maar wel leuk-spannend toch? Vervelend dat Vince zo ziek was!

@Nisa: Van m'n chocola blijf je af! :x Haha, zie je wel: het gaat al steeds beter. Ik wil m'n chocola nog steeds niet opeten, maar voel in ieder geval al de behoefte m'n chocola te verdedigen!
    Ik heb vanmiddag een paar chipjes op, daar had ik ineens zo'n zin in! Dat heb ik altijd als ik ziek ben geweest en begin op te knappen. Dan wil ik eerst iets ongezonds, zoals een McChicken en frietjes met macdonalds saus, of een bepaalde dropsoort en nu dus chips. Ik denk dat ik morgen wel weer de oude ben!

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @tupp: sorry hoor wilde je alleen maar helpen :p
    nou ben blij dat je iig wat opknapt je wilt vast je chips ook niet delen :D
    nou dan niet heb nog kaasknabbels thuis eet ik die wel op
    (helaas geen chocola :( ) maar heb al koekjes op dus heb weer genoeg gezondigd voor vandaag :D

dames morgenavond heb ik een echo!!! (kon niet wachten tot de12de)
    ben zo nieuwsgierig hoop dat we het geslacht te horen krijgen!!!
    heb al 4wkn mn ukkie niet gezien dus ben helemaal hyper nu :D
    en ongeduldigggg wat gaat de tijd langzaam opeens pffffff

8. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.855
    19.237
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Haha, die Nisa. Weer een echo. Jij moet oppassen dat je dadelijk geen vleermuis krijg in plaats van een baby ;) Hoe krijg je het voor elkaar!

9. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    WEER:$:$:$?????????? heb al 4 wkn geen echo gehad!!!!
    in het begin was het ong. elke week dus voor ons is dit ergggg lang
    ik denk dat als ik nl zou zijn echt wel elke week/10dgn een pretecho zou doen haha vind die maand al zo lang (nou heb ik een paar dgn gesmokkeld ik moest eigenlijk;) pas maandag maar daaggg ga niet nog langer wachte:p
    hahahaha een vleermuis!!! zouhet?? nee joh anders hadden we het allang op een echo moeten zien:p

10. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.855
    19.237
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    :D 't Is je gegund hoor meid! Geniet er maar weer van morgenavond!

11. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Hoi hoi, even een kort berichtje....
    Vandaag weer gewerkt, nou dat heb ik geweten! Gelijk weer flinke bekkenpijn....bah, had nog zo gehoopt!
    Morgen weer naar de Fysio, misschien moet ik maar iets kortere dagen gaan werken! Morgen maar eens overleggen!

@ nisa succes met je echo!

@ cossy, spannend maandag, ik mag dinsdag!

@ kamertje......FOTO'S........!!!!

@ verder weet ik ff niet meer wat ik gelezen heb.....

12. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @d1982,Leuk hoor dat je een kamertje heb besteld.
    Welke babydump benje geweest???
    Wij hebben daar ook een leuk kamertje gezien en gaan na de 2e echo
    kijken in eindhoven naar dat kamertje en dan bestellen.

@tupp,gelukkig dat je weer beter ben.

@april,Foei he naar blote borsten kijken van de bouwmannen.whahahahahahhahaa.;):D:D

@tamar,Vervelend dat je weer bekken pijn hebt zeg

@hier,Sinds eergister verkouden en keelpijn.
    Word er gek van.
    Al dat gesnotter.
    Maar voor de rest gaat het allemaal wel goed.
    We hebben het paas weekend heel het kamertje opgeruimt.
    Dus we kunnen behang gaan uitzoeken.

13. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    net even gelezen, ik reageer zo verder, mijn schoonzusje zit beneden.

maar april: op mijn werk waren ze achter de straat aan het maken:D en jawel ik heb 1blote borst gezien:D hij was redelijk gespierd, maar hij had geen haar op zijn borst (en dat vind ik dan wel weer sexy:D) en och hitsig ben ik altijd wel:D;) hormonen of niet:D

14. 4days

4days Niet meer actief

tupp -> Ja verheug me wel op de 20 weken echo hoog! Maar ondertussen zit ik wel ook een beetje te stressen of het kindje wel gezond zal zijn enzo. gelukkig hebben ze al best veel kunnen zien met 16 en 17 weken.

Nisa -> Spannendddd! Dus morgen weet jij waarschijnlijk al of het een meid of een jongen is, super hoor! Ben benieuwd. :D

Tamar -> Ah de dag na mij, spannend!! Jullie hadden het toch al bekend gemaakt dat het een zoon is he? Denk dat wij het geslacht bekend gaan maken na de 20 weken echo.

ano -> Beterschap!!

15. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi!

@ hersenschudding: ik vroeg meteen of hij ook zijn hoofd gestoten had en/of duizelig was, maar hij heeft wel vaker hoofdpijn vanuit spierspanning... dit voelde volgens hem hetzelfde. Ofwel, hij is te eigenwijs om naar de huisarts te gaan, hij vindt het al maanden niet nodig hoewel hij wel vaak hoofdpijn en misselijkheid heeft. (Sorry, heb het vanavond een beetje erg met hem gehad, maar dat komt ergens anders door. Maar, het ziet er iig niet naar uit dat hij een hersenschudding heeft.)

@ Nisa: hihihi, ik denk dat je Brenjomi bedoelde, met die grotere hut? Als zilverman vanavond zo doorgaat heeft hij misschien wél een groter bed... maar ik zal hem niet de zee op sturen (nog net niet :D)

@ Brenjomi: Dat zou wel leuk zijn, zeg, als je man nog even langs NL komt! Ik zou echt niet kunnen wachten als je elkaar zo lang niet gezien hebt!

@ April: He, gelukkig... meer hitsige vrouwen ;) Fijn he, werklui bekijken? Wij hebben op ons werk soms hele mooie ramenwassers... dan moet ik altijd aan die "coca-cola light break" denken ;)

@ Tupp: Blij dat je je weer wat beter voelt! Weet jij als EHBO-er ook of er baby-EHBO voor aanstaande ouders is?

@ hier: Werd vanochtend wakker en heb mijn boek uitgelezen over Dewey de bibliotheekkat... Jeetje, wat heb ik gehuild vanochtend. Hij is overleden toen hij 18 was, bij de dierenarts en ik was echt ontroostbaar. Even los van dat ik dat natuurlijk al hoofdstukken lang aan zag komen, eigenlijk wel wist dat ik misschien beter niet het laatste hoofdstuk moest lezen... maar toch, TRANEN. Zwangerschap en zielige boeken/films zijn geen goede combi! En over zilverman laat ik me verder niet uit... behalve dan "grommm". Ik ga maar eens spelletje spelen en naar bed.

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.855
    19.237
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Zilvervosje: Er bestaat zoiets als EHAK (EHBO aan kinderen) hierin is onder andere aandacht voor dingen zoals 'heimlich' bij baby's, reanimatie van baby's en kinderen, herkennen van kinderziekten en een paar dingen die je kunt doen om de kinderziekten wat draaglijker te maken, veel voorkomend letsel bij kinderen (tand eruit, kneuzingen, bloedneus) en ook hoe je bepaalde dingen kunt voorkomen.

@huilen over boeken: Ik was op school een boek aan het voorlezen over een meisje uit groep 8 dat leukemie krijgt en uiteindelijk overlijdt. Ik heb het mijn collega uit laten lezen, want ik voelde twee hoofdstukken voor het einde al dat het (met mij!) niet goed ging komen als ik doorlas. Ik zal de kinderen het trauma van een huilende juf maar besparen. ;)

17. 4days

4days Niet meer actief

En zelfs als hij die wel had, het maakte geen verschil. Vince heeft eens een flinke hersenschudding gehad toen hij precies 7 maanden was. Hij was van het bed gevallen en toen helemaal slap en grijs geworden en stopte niet meer met overgeven. Dus ik snel naar de ehbo, ja hoor, flinke hersenschudding. Maar ze stuurden me gewoon weer naar huis... :( Met de mededeling dat ik hem in de gaten moest houden.
    En zielige dingen, ik kan er ook echt totaaaal niet meer tegen! Ook niet tegen actiefilms trouwens, of thrillers. Alles wat ook maar een beetje spanning met zich mee brengt. Ik zit dan dus echt op de bank met hartkloppingen en misselijkheid. Dus hier alleen nog van die cliché meidenfilms, hihi!

18. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    @ Kinderkamertje: we hebben het kamertje besteld en het komt ergens eind juni, mijn vriend wilde het liefst dat het pas in augustus zou komen... Maar aangezien hij niet in discussie wil gaan met een zwangere vrouw, heb ik gelijk gekregen :D
    Trouwens afgelopen zaterdag was meneer zelf al het logeerbed aan het afbreken op het kamertje... nesteldrang zullen we maar zeggen ;)

@ Tupp: ik zie het al voor me een huilende juffrouw die aan het voorlezen is. Ik zit de laatste dagen haast iedere ochtend om "zielige" verhalen op de radio te huilen. Gelukkig zit ik dan alleen in de auto en is het niet tussen mijn patiënten op het werk ;)

@ Nisa: succes met de echo vanavond. Ik ben benieuwd naar het geslacht! :) Hoe laat hebben jullie de afspraak?

@ April: en heeft je zoontje nog kunnen slapen in de tent?

@ Ano: wij zijn ook in Eindhoven geweest!

@ Tamar: ik denk toch dat het verstandiger is als je korte dagen gaat werken. Gewoon even overleggen met vk/gyn

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @zilver: sorry meid -schaam- vergeet ik 's niet om te reageren doe ik het bij de verkeerde hahaha
    nee nog net niet :D weet maar al te goed wat je bedoeld hahah hier heb ik soms ook zoiets van hmmm...misschien.. :D:D

@cossy: jaaaaa ik hoop het zooo te zien!!! en jij strakjes de 20wk echo nou tis vast allemaal goed net als de 16/17wkn ;)

@D1982: ow dus moeten we nog wachten :D savonds om 18uur is het onze beurt mn hart klopt nu al sneller :D

@april: nog steeds de werklui (badkamer man) aan het bekijken :D haha en schiet het al een beetje op??:D

20. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    @ zielige dingen: kleine waarschuwing, in de Spits (of Metro?) van vandaag staat een grote reportage over Argentijnse werkpaarden die naar de slacht gaan, en hoe die het slachthuis meestal niet eens halen... met foto's. Als je die nog niet gezien hebt, ook maar beter even niet doen!
    Ik heb zo hard zitten grienen in de trein! Dat doe ik normaal nooit! Ik kon niet eens het hele stuk lezen. Gelukkig was het nog vroeg, dus het was rustig. Hormonen.... grrrr. Gelukkig hoort het er een beetje bij.
    Wisten jullie trouwens dat ze vroeger dachten dat schizofrenie en autisme werden veroorzaakt door zwangere vrouwen die spannende thrillers lazen en andere "ongeschikte" literatuur? :$ (Gelukkig niks van waar, maar die arme moeders!)

Deel Deze Pagina