dag dames, ik zou gisteravond nog reageren, maar de man met de hamer kwam weer langs. was ineens zo moe. niet normaal? dus ben maar op tijd naar bed gegaan. @zilvervosje: oh wat erg, das ook niks voor mij. gisteravond was het weer hart in aktie heb bewust ook niet gekeken als ik af en toe de kinderen lees moet ik al bijna huilen @tamar, kortere dagen lijkt me inderdaad ook beter. lijkt me ook erg moeilijk. succes @april, wel goed de badkamer in de gaten houden he (haha) @nisa, oh spannend. ons niet al te lang in spanning laten zitten he @tupp, hopelijk voel je je weer helemaal fit? en was het gewoon van teveel te eten en niet van ziek zijn? @hier, de zon schijnt nu weer heerlijk straks misschien nog even naar het strand. zeker nog even langs de etos, want ik mag om de zwangerkadoos weet nog wel een beetje wat erin zit, maar ik ben dol op kadoos dus dat is altijd leuk (huishoudbeurs vind ik ook leuk) gister overdag had ik steeds last rechts onder in mijn buik? niet echt van onder, meer aan de zijkant. alsof er een spier ofzo te kort was? het was echt niet lekker (liep ook een beetje raar) zouden dat mijn banden zijn? na even zitten was het ook weer over? heb ik al vaker gehad, maar gister liep ik er zelfs moeilijk van. had gister een zwangerschapsbroek aan, een oude (de gaten zitten er bijna in maar werk soms met verf enzo, dus dan liever een oude broek) en mijn buik leek gigantisch dat kwam echt door de broek en mijn onderbroek (zoon heerlijke die over heel je buik gaat eigenlijk is het een string) dan lijkt mijn buik ook strakker (doe ik mijn broek uit is het meer flubber) heel veel mensen vragen ook hoever ik ben (bijna 15weken) en of ik al weet wat het is hahaha. over een week of 5 weer een echo. zou wel al eerder ook eens willen gluren @cossy, leuk dat je de baby al goed voelt. ik blijf ook naar de wc lopen, dan denk ik: het kan niet dat ik weeral moet. en jawel. gelukkig niet steeds kleine plasjes. @blaasontsteking: wie hadden daar nou weer last van? hebben jullie er geen last meer van? hopelijk niet (daar dacht ik vorige week ineens aan)
@blaasontsteking: Cossy had (heeft?) er vaak last van en ik leek het te hebben aan het begin van de zwangerschap, maar dat bleek toen toch niet zo te zijn. Gelukkig ook geen klachten gehad. @Cossy: Kregen jullie toen bij die hersenschudding ook geen wekadvies mee? Of is dat tegenwoordig alweer achterhaald? @werk: Vandaag ben ik weer aan het werk. Ik zit hier nu gewoon serieus echt keihard te werken, zit d'r gewoon iemand in mijn buik te schoppen. Niet normaal! Jaja, ik voel het nu echt hoor, trapjes van de Fröbel. Hij is nu weer klaar, hoop dat ie zich tijdens de oudergesprekken rustig houdt anders ben ik dus echt afgeleid zometeen! Nou ja, die moeders zullen het wel snappen!
tupp: ECHT WAAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wat gaaaafffffffff ik wil ook ik wik ook ow gefeliciteerd marre ik wil ook haha
Haha, ik vond het ook echt heel gaaf. Zat echt met zo'n grote grijns in "ut 'Ok" (= het hok, één van onze twee treurig kleine kantoortjes, waar ik op donderdagmiddag altijd gebruik van maak.) Het zal voor jou ook niet lang meer duren Nisa. Enne... jij weet straks het geslacht weer eerder dan ik. Zo hebben we allebei wat
@tupp,Leuk hoordat je schopjes voelt. Kan ook niet wachten. @nisa,Succes straks. @hier,Vanmorgen was de ochtend misselijkheid goed toegeslagen. Pfff duurde even voor het gezakt was. En heb eindelijk moeders voor moeders gebeld. Heb vorige keer vanaf het begin meegedaan maar wilde nu wachten tot de echo. alleen was toen vergeten te bellen. Dus nu maar gelijk gedaan. en ze komt morgen even langs.
Háááá Nisa!!! Gaaf. Schop je morgen je man terug naar de winkel om het fotolijstje te ruilen? Toch goed aangevoeld dus! Leuk!
oh Tupp geweldig dat jij de kleine ook al kan voelen! Ik kan haast niet wachten Is hij/zij tijdens de oudergesprekken rustig gebleven?
Ja, althans: ik heb niks gevoeld. Maar de schopjes zijn ook nog zo zacht, dat ze me waarschijnlijk ook niet op zouden vallen als ik echt geconcentreerd bezig ben. Daar moet ik echt rustig voor zitten of liggen. Maar het is wel heel fijn! Ik kan niet wachten tot ik het allemaal nog duidelijker voel. Dat je ook precies voelt hoe je kindje ligt enzo. En tot m'n man het kan voelen. Ik vind het voor hem wel een beetje sneu zo. Maar hij geniet volop mee hoor! Hij vindt het nu vooral gaaf dat ik het kan voelen. Verder: Ik heb net 2/3 van m'n chocolade Paashaas op. Nu ben ik misselijk. En hyper. Dom!
DANKJULLİEWELLLLLLLLL!!!!!!!!!! haha jaaa hij kwam er zelf al mee ik voreg nog je zei al wekenlang!!! tis een jongen hoe kwam je erbij een roze lijst hij werd nerveus en heeft er een gepakt (ECHT iets voor hem) @D1982: jaaaa alles in ordeeee gelukkig ik maakte me toch een beetje zorgen had een nachtmerrie paar dgn terug ik pakte hem op (het een jongetje en ow zoo moooiiii) en opeens droogde die letterlijk uit in mn handen werd er zooo bang en onzeker /ongerust van (logisch natuurlijk) maar alles was in orde hij heeft nog allerlei organen enzo laten zien weet het niet allemaal meer was zo blij dat alles goed was hij heeft het hoofdje enzo gemeten ruggewervel maag beentjes enzo heeft ie laten zien voeg morgen de echo foto toe ben oooo zoooooo blij!!!!!!!!!!!!!!!! denk dat ik niet kan slapen vannacht
Haha, hyper-Nisa. Heerlijk meid! Weer een goede echo erbij in ons clubje! En die man die uit zenuwen maar wat pakt op baby-gebied... Heerlijk herkenbaar. Die van mij weet ook nog niet altijd wat ie ermee aanmoet, geloof ik. Maar goed, dat komt wel! Ik heb vandaag gehoord dat Fröbel in januari (als ik weer ga werken) terecht kan bij de gastouder van mijn keuze. Heel fijn! Ik maakte me al zorgen om wachtlijsten enzo, maar het schijnt dat ik juist erg vroeg ben met aanmelden. Na ja, liever te vroeg dan te laat.
@tupp: tja dat krijg je he als je je choco paashaas niet wil delen @tamar: jaaa een vriendje voor tamar-boy @tupp: hey wat fijn idd. liever te vroeg als te laat ow dames ben zooo blijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!! oja en het wordt geen preutse hoor die mini-nisa binnen 1 seconde zagen we zn piemeltje hoppaaaaaaa we hoefden gelukkig niet te zoeken was al bang dat we niets zouden zien
woehoe nisa, superleuk. leuk dat je gevoel ook klopte gelukkig was voor de rest ook alles goed. @tupp, haha, dat ken ik. hopelijk gaat je misselijkheid weer over. bedacht mezelf vanmorgen dat ik eigenlijk niet misselijk ben geweest vanmorgen? dat is wel lekker. heb het de laatste weken dat ik net voor ik naar bed ga misselijk ben, (gelukkig niet elke dag) vandaag ook nog niet en wat gaaf dat je het duidelijk gevoelt hebt ik dacht van de week iets te voelen, maar dacht ook gelijk: of zou het iets anders zijn? ik weet het niet goed dus durf er nog niet op te vertrouwen dat het echt schopjes zijn
Nisa, HOERAAAAA EEN JONGEN!!!! Wat leuk zeg!!! Lekker stoere kleertjes shoppen nu. Bij mij wordt nu flink erop los getrappeld! Als ik op mijn rug lig kun je de trapjes zien, dan komt er op die plek echt zo'n bolletje omhoog. Het is me zelfs al gelukt om het op video vast te leggen!! (al is het wel echt een crap-flimpje, maargoed, het gaat om het idee he) Ik ben trouwens echt extreeeeem bang en onzeker. hebben jullie daar ook last van? Ik tot 17 weken helemaal niet, maar nu wordt het met de dag erger. Als ik een pijntje heb ofzo krijg ik haast een paniekaanval. Ik zou het liefst helemaal niet meer uit bed komen, het is dat ik voor mijn zoontje op moet...
Jawel, een wekadvies kreeg ik wel. Elk uur wakker maken. Wat nog niet zo makkelijk was, aangezien ons mannetje doodmoe was en heel vast sliep... Maarja dat had ik ook zelf kunnen verzinnen, daar had ik niet voor naar de ehbo hoeven gaan.
@cossy: jaaaa we zijn gisteravond al wezen kijken nog niets leuks gevonden, maar dat komt goed ow wat leuk zelfs op film gezet!!! idd. het gaat om het idee en als je het een beetje kan zien is al superrrr hey meid hoe komt dat opeens!!! begin ik net wat zekerder van mezelf te zijn maar je voelt je kleintje lekker bewegen probeer lekker te genieten meiddd maak je niet druk het komt zo goed met deze plak-babys echt waar!!!!