Hoi, hoi, Even een kort bericht! Hier ernstig verkouden en beginnende keelpijn.....Balen.... Nog geen ongi.......kan van alles betekenen! Er moet nog veel gebeuren vandaag, onze dochter heeft vanmiddag een kerstdiner op het kdv! Ik vanavond op mijn werk en tussendoor alles aan kant maken! En nog even genieten van de sneeuw...... Gr
@ tamar: spannend meid, wie weet... Fijne (drukke!) middag! @ Wendy: ohja sorry dat had je al verteld.. was het vergeten.
geeft niet ik heb de Ha gebeld en ik krijg maandag een echo om te kijken of er toch niet stiekum iets zit en of alles werkt liefs
@cossy en wendy en richard,Spannend voor jullie. @tamar,Vervelend dat je ziek aan het worden ben. Vooral met al die kerstdiners. @noukje,Ja word zeker spannend hier. Word een betje ongeduldig nu maar nog 3 daagies
Vanmiddag weer op controle geweest bij de gynaecoloog voor mijn cyste aan mijn eierstok. De cyste is gelukkig nog steeds rustig! Wel vreemd dat ze niet was ingelicht over de blinderdarmonsteking en abces... Ik hoef niet meer op controle en mag haar direct bellen voor een echo als ik zwanger ben. Hopelijk is dat al in januari! Ik ga eens lekker met een boek op de bank zitten. Fijn weekend liefs
d1982,Gelukkig dat de cyste rustig is. Hopelijk blijt ie dat lekker. En dat je snel mag belllen voor een echo.
Hi dames, Eindelijk tijd om even te computeren. @D1982: fijn dat de uitslag bij de gyn goed was. Was je er gespannen voor? @ano: super spannend hoor, voel je al iets? @tamar: vervelend dat je zo verkouden bent. Hopelijk gaat het snel weer over! Zie dat je 1 dag over tijd bent... ga je al testen of kijk je het nog even aan? Hoe was het kerstdiner van je dochter? @wendy: succes bij de ha maandag! Hier super druk geweest. Drukke dagen op het werk, gezellige etentjes gehad, naar het toneel geweest. Allemaal leuke dingen. Vandaag lekker vrij geweest. Een heerlijke rommeldag thuis gehad. En een hepatitis A prik gehaald. Ben begin dit jaar op een verre reis geweest en toen heb ik 'm al gekregen. Nu de 2e keer, dan ben je 25 jaar beschermd. Helaas nog geen spoor van menstruatie. Ik had gister wel enorme last van mijn buik, maar nog niks te zien. Wordt er langzaam een beetje moedeloos van. Volgende week heb ik controle bij de gyn. Dan is het 6 weken na de curettage.
Kirrebir -> Bij mij duurde het helaas ook 2 maanden voordat ik weer ongesteld was... Dus dat kan zomaar...
Hoi Kirrebir, heb jij die afspraak zelf gepland of kreeg je die aangeboden? Voor mij zou het dan ook 6 weken geleden zijn en ik vraag me toch een beetje af of ik niet gewoon een luie gyn heb .... ik denk dat ik als ik in januari nog geen zekerheid heb (ongesteld of +) ga bellen voor een afspraak. Ik weet dat het niks hoeft te zijn, maar toch.... je wil toch graag zonder zorgen verder toch? Wanneer is je afspraak? Laat je weten hoe het gegaan is? @ Cossy, werd je niet helemaal gek van het wachten? @hier... niks, nakkes, nada.... geen streepjes, geen ongesteldheid, geen tekenen van ongesteldheid... (ach, maar wel om te twee dagen actie, dat is dan wel weer leuk )
Herstel, ik ben net ongesteld geworden, die voelde ik niet aankomen. Dus... "hoera"? Ik baal wel, we hadden zo ons best gedaan. Maar goed, mijn lijf was er vast nog niet aan toe. Hopelijk over een paar weken wel weer, dan hoef ik tijdens de Kerst ook geen streepjes te turen. Ik kan me dus aanmelden bij de NODlijst Wel bij benadering, want ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe lang mijn cyclus is... lang, dus ik zet 'm op 35 dagen. Kirrebir..............................11 december (hoop ik, maar geen spannende nod) Cossy...............................18 december Ano..................................21 december Krokodieltje.......................26 december (gaat 25 dec al testen) D1982...............................3 januari Noukje..............................4 januari L78..................................9 januari Zilvervosje.......................19 januari
@ Kirrebir: ja ik maakte me toch een beetje zorgen na mijn blindedarmonsteking en abces in mijn buik... maar gelukkig is alles goed! @ zilvervosje: oh wat vervelend!
@ Kirrebir: ja maakte me toch een beetje zorgen na mijn blindedarmonsteking en abces in mijn buik... maar gelukkig is alles goed! @ zilvervosje: oh wat vervelend! @ ano oh ik zie dat je over 2 dagen mag testen. spannend!
@zilvervosje: deze afspraak is voor me gemaakt op de dag van mijn curettage, zonder dat ik er specifiek om gevraagd had. Dus blijkbaar was het in mijn ziekenhuis standaard. Het is echt precies 6 weken na de curettage, dus op woensdag 23 december. Snap dat het tegenstrijdig is, dat je nu ongesteld bent geworden. Aan de ene kant weet je nu dat je lijf "werkt", maar het was toch wel heel leuk geweest als je weer zwanger was geweest! Ik ben iig stiekem een beetje jaloers!
Jawel... Ik ging me ook vanalles in mn hoofd halen, dat ik weer zwanger was enzo. Wat natuurlijk helemaal niet het geval was... Pff dat wachten op niets is echt ellende!
Ik zelf heb voor de eerste ongi niet eens een eisprong gehad... Dus dan kun je zoveel je best doen als je wilt, hihi.
tjee wat gaat het snel hier moet nog veel bijlezen hmm zie dat ik niet de enige ben die wachtende is op haar mens. had de 17de ongie moeten worden maar ben nu 2 zw. testen verder maar helaas geen pos. test. wat ook normaal is we hebben 1x gemeenschap gehad zonder condoom ( we moesten nog even wachten op de uitslagen van ond. voordat we weer mochten proberen zw. te raken) en mn man was niet in me gekomen -sorry voor het taalgebruik- dus ik verwachtte gewoon mn ongie maar nog niks ik begrijp het niet had altijd een cyclus van 28 dgn ook na de 1ste curretage na de 2de curretage is dit veranderd naar 31 dgn zit nu op dag 33 maar nog steeds niets:x wat moet ik nou... sorry voor mn ego bericht maar moest het even ergens kwijt...
Nisa, mijn cyclus is ook volledig op hol geslagen ma mijn mk... Had normaal altijd 28 a 29 dagen, en deze maand kwam mijn ei pas op dag 30!!!
Ook ik had standaard na 6 weken na de miskraam een afspraak bij mijn gyn. Dat wilde hij zelf.Want hij wilde dan nog een nagesprek houden. Hoefde voor mij niet zo. ik zei is goed maar als ik ongi ben geworden mag ik m dan afbellen. Dat was goed. en de maandag ervoor werd ik ongesteld dus heb m afgebeld
Ik had helemaal geen nacontrole. Vind sowieso dat ik ontzettend weinig begeleiding heb gehad en dat alles ontzettend slecht was geregeld voor dat ik al 16 weken zwanger was.