We hebben eigenlijk helemaal geen vervolgtopic hiervan he? Zou dat niet leuk zijn? Een 'zwanger na miskraam' topic.
ik heb nog niet getest. Moet nog testen halen. Oh wat baal ik dat ik dat niet van te voren gedaan heb...:x Nu moet ik dor die dikke laag sneeuw en er is bijna geen rijden aan hier in de straten naar t winkelcentrum omdat ze daar niet schuiven en strooien. Dus denk dat t pas morgen word. Want ik ga strax naar zwijndrecht met mijn ouders boodscxhappen halen en kados voor de kerst. Maar dan kan ik geen testen kopen he...anders is de verassing mocht die positief zijn eraf. En bij mijn vorige zwangerschap teste ik ook pas 4 dagen na nod positief. En cossy al gestest????
Jammer.....dat je nog niet kunt testen! Maar je bent nog niet ongi dus........wie weet! Cossy.......Ik ben nieuwsgierig!
hey meiden, Ik heb vannochtend een echo gehad in het ziekenhuis omdat ik maar niet ongi word sinds ik gestopt ben met de pil. Er was geen beebje te zien helaas ( misschien was het te vroeg??) ik blijf vage klachten houden... vooral die afscheiding! ene keer roomachtig andere keer gewoon doorzichtig.. liefs
Hallo meiden! @ ano: spannend meid, jammer dat je geen testen kunt halen. Maar geen bloed geeft moed! @ Cossy: en?? Ik heb vandaag een positieve ovutest!!
Dag dames, @Tamar Hoera! Wat geweldig! Gefelicitéééérd!!!! @ Ano Hopelijk kun je snel positief testen @ Cossy Jij bent zo zeker van je zaak, dus: Van harte gefelicitééérd!!! @ Noukje Nou, bij jou doen die ovu-testen het dus prima! Aan de slag dan maar jullie... @ Wendyenrichard Wat lastig en naar. Heel veel sterkte. Andere meiden ook veel geluk en sterkte toegewenst. Bij mij: Nou, ik heb geen ovu-testen nodig volgens mij, want ik heb vanaf vrijdag t/m gisteren met een natte onderbroek gelopen (moest er een inlegkruisje in doen) en ik had 'zin', dus als een van deze dagen mijn ei niet is geweest dan snap ik niks meer van mijn lijf. We zullen zien. Als het klopt dan zou het betekenen dat ik tussen 1 en 4 januari ongesteld moet worden. (hebben deze cyclus geen poging gedaan) We hebben er gisteren nog eens over gepraat en we gaan misschien na de eerstvolgende menstruatie weer 'onveilig' vrijen.
@ Tamar: Is dat een foto van je dochter? @ April: fijn dat het bij jou ook allemaal weer werkt! En goed voornemen voor 2010!
@april, leuk om zo even iets te horen! Oefening baart kunst zeggen ze.... @noukje, ja dat is mijn dochter! Knap kind he! Ze lijkt op haar moeder!
@ Tamar inderdaad mooi meisje heb je! Het is dat ik anoniem wil blijven, maar anders had ik een foto van mijn onvoorstelbaar knappe kereltje geplaatst. @ Noukje ja, haha, alles blijkt het nog te werken.
balen Ano, dat je nog niet kan testen... Knap je al bijna van nieuwsgierigheid? @April: fijn dat je lijf weer normaal werkt. Dan weet je iig dat je volgende pogingen niet voor niets zijn (buiten dat het gewoon erg plezierig is natuurlijk)! @Cossy: ik ben zooooo benieuwd of je nog getest hebt vanmorgen... Laat je ons iets weten? @Wendy: lastig die onzekerheid. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt! @noukje: veel plezier de komende dagen! Zijn jullie ook aan het werk vandaag? Hier is echt bijna niemand.. alleen de mensen die in dezelfde plaats wonen als waar het kantoor staat zijn er (en dat zijn er niet zo veel). Lekker rustig en dus staat de radio lekker hard aan! Manlief en ik zijn aan het kijken of we tussen kerst en o&n nog een paar dagen naar het buitenland kunnen en het lijkt er op of dat gaat lukken! Woepie!
@ april, ik hoop maar dat niemand haar herkend, ben verder wel vrij anoniem hoor! @kirrebir, ik ben thuis, maar niet vanwege de sneeuw maar ik ben zo verkouden dat mijn holtes bijna dicht zitten....Dat wil ik voorkomen! Hoorde dat op mijn werk ook niet iedereen is gekomen! Ik was zeker gegaan hoor als ik niet ziek was geweest!
Ha nu dan officieel: Gefeliciteerd Cossy!!! Wat een geweldig kerstcadeau! 2009 sluit toch nog goed af voor jullie!
Jaaa cossy ook zwanger : GEFELICITEERD MEID!!! Ik hoop dat wij snel volgen! @ April: ik wil ook anoniem blijven, vandaar geen foto's van mij of mijn meisje op dit forum. Mooie avaterfoto! @ Tamar: ik herken je meisje niet, maar is ook een erg kleine foto @ Kirribir: klinkt erg lekker, die paar daagjes naar het buitenland. Ga je de warmte opzoeken of ga je op wintersport? Ik ben vrij vandaag, maar mogen ga ik wel werken (als we niet ingesneeuwd zijn ). Laatste dagje en dan heerlijk 1,5 week vrij!
Cossy,Gefeliciteerd !!!! Ik hoop je snel te volgen Noukje,Druk aan de klus vanavond hahahaha. Tamar,idd een mooie meid hoor. April,Dus in 2010 ga je er weer voor?? Ik moet jullie nog even in spanning houden want heb nu testen in huis maar wil toch nog even tot woensdag wachten.