Goed van je Ano, dat je pas woensdag gaat testen terwijl je de testen al wel in huis hebt... ben erg benieuwd!!
Jeetje meiden, wat is er weer veel gekletst!!! En Tamar en Cossy zwanger, van harte meiden, dat is nog 's goed nieuws. Kunnen jullie het al een beetje geloven? Hier gaan de vruchtbare dagen aanbreken, wordt dus gezellig
@ Cossy Nogmaals, maar dan nu helemaal officieel: Gefelicitééérd!!!! @ Tamar en Cossy Wat leuk, jullie zijn gewoon even lang zwanger! Gezellig! @ Ano Ja, misschien gaan we de eerstvolgende cyclus er al weer voor. @ L78 Dat wordt een gezellige kerst voor jullie @ Noukje Ja mooi he, die avatarfoto, ik heb de foto in een boek van me staan. De afbeelding stelt Shiva en Parvati voor: de vrouw en haar animus. (de vrouw en haar mannelijke kant). Dus eigenlijk de vrouw die haar vrouwelijke (anima) en mannelijke (animus) kant accepteert. Het beeldje heeft mij altijd enorm aangesproken en ik zou het dolgraag in huis willen hebben, maar ik heb nog niet actief gezocht naar de maker ervan.
Hihi, tnx dames! Om eerlijk te zijn kan ik het nog niet echt geloven nee... Ik besef het gewoon helemaal niet! Ik denk dat dat pas na de eerste echo komt...Nu is het gewoon allemaal nog too much, hihi!
@ April: erg mooie gedachte. Volgensmij heb ik een (soortgelijk) beeldje wel eens bij een tuincentra gezien. @ Cossy: begrijpelijk hoor dat je overdonderd bent, het is allemaal nog zo pril. Mag je al snel komen voor een echo?
Noukje, ik heb al echo op 14 januari! Dan zit ik op 7w3d, dus dat is super! Toch nog lekker vroeg, maar wel al iets te zien. Vorige keer had ik echo met 6 weken, nou daar was dus werkelijk niks op te zien... Een klein stipje ja...
halllooooooooooooo, Ik kon de verleiding niet weeerstaan en heb getest. Maar t is een heeeel licht streepje een twijfelaar vind ik. Ik doe vrijdag een clearblue digitale. Das duidelijker dus hou jullie op de hoogte
Ano, spannend zeg! Men zegt inderdaad, een streepje is een streepje. Maarja ik zou ook liever iets te voorzichtig zijn dan mezelf blij maken om niets...
cossy,Ja ik wil het eerst digitaal zien staan dan dat ik helemaal teleurgesteld ben. Het moet snel vrijdag zijn dan weten we het!!
@ Ano Goh, spannend zeg! Mijn streepje was de laatste keer ook licht hoor en toen had ik vroeg getest en wel zwanger. Bij de zwangerschap van mijn zoontje had ik keurig gewacht tot 2 dagen na NOD en toen had ik een dikke roze streep. Beide zwangerschappen predictor gebruikt. Ik ben voor je aan het duimen!!! @ Cossy fijn dat je zo snel voor een echo mag. Het blijft toch wel spannend he, na een mk. @ Noukje hm, het tuincentrum dus. Ik ga toch eens informeren bij de auteur/uitgever van het boek dat ik thuis heb.
Hallo meiden! @ Cossy: fijn dat je al zo op tijd mag komen voor een echo! 14 januari is het zo! @ Ano: jaa een streepje is een streepje meid... spannend voor je!! Wat voor test heb je gedaan?
Ik heb die van kv 2 voor 5 eurie gedaan. En nu ga ik vrijdag de clearblue die digitale dat je ook gelijk zie hoeveel weekies je ben.
Ik begreep dat die van het kv wel goed zijn! Ik heb ze ook gedaan, zag trouwens de volgende dag al verschil in het streepje! Die werd zo snel donkerder de tweede keer....... Het is trouwens ook wel bijzonder om met kerst te testen! Moet je nog wel even geduld hebben......
Ano -> Ik duim echt voor je! April -> Ja op zich wel fijn, die vroege echo! Niet dat het veel verschil maakt, de vorige keer was er de eerste 15 weken ook niets aan de hand... Maargoed, het stelt natuurlijk toch gerust. En ik heb altijd nog mn angel sounds, hihi!
Wat spannend Ano! Ik hoop voor je dat het een echte streep is!! Dat zou een mooie Kerst zijn! @ hier: lekker de hele dag aan het koken en inpakken geweest. De soep wordt door manlief gemaakt, de tortellini is bijna af, de sauzen, het toetje en de bijgerechtjes moeten nog. Spannend, mijn ouders komen voor het eerst bij ons eten met Kerst. Aangezien ik vegetarier ben en ik (dus?) niet kan koken volgens mijn pa, ben ik wel een beetje zenuwachtig. Maar volgens mij komt het goed. En... een gouden randje aan onze grijze wolk, ik mag weer alles eten en drinken. Dat wordt dus spoom, witte wijn in de soep, wijntjes aan tafel, rumptopf bij het uitpakken van de kadootjes en een likeurtje toe. Ik weet niet of ik straks nog weet hoe het geweest is met Kerst Hoe staat het bij jullie? Allemaal druk bezig? Of gaan jullie ergens anders eten (en drinken)? Of doen jullie niet zoveel aan Kerst?
Cossy!! Geweldig, wat gaaf! Ik had het helemaal over het hoofd gezien! Gefeliciteerd! Trouwens, je schreef even terug dat jij ongesteld was geworden zonder ei.... kan dat dan?
Tigger, een beetje te laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Kom je ff verslag uitbrengen hier? En is alles goed met je? lfs