Dag allemaal, Jullie kletsen wat af hoor! Ik moet zeggen dat ik het af en toe lastig vind om te reageren....Hier wel fijne kerstdagen gehad, maar ben het wachten zo beu. Ik kwam eigenlijk even kijken of Tigger al gereageerd had na de echo, maar zie nog niets. Spannend!
Gefeliciteerd Tigger, heel fijn om te lezen dat je zwanger bent. En het is nog snel ook gebeurd, maar meestal zeggen ze ook wel dat het dan snel gaat, omdat je baarmoeder dan mooi schoon is. Wij gaan ook afwachten of we weer zwanger mogen raken. Liefs Sun
dag dames, mag ik me ook bij jullie voegen? ik probeer ook vooruit te kijken ookal vind ik het nog eng. heb rond de kerstdagen mijn eisprong gehad (denk ik) heb na mijn curretage 2-3 keer een cyclus gehad van 31dagen en nu was het ineens 28dagen? dat was voor de zwangerschap ook zo? nu hopen dat het redelijk gelijk blijft. ik heb al een paar dagen steekjes in mijn buik, maar of dat nou iets is? het kan ook zijn dat mijn ei later is en dat het dat nog is? ben wel steeds erg chagi en heb heel veel zeer in mijn rug. nu belden ze net van mijn vriend zijn werk of hij 24januari weg kan? (voor 3maanden of meer) maar hij heeft eigenlijk verlof tot 12feb. en dan nog 3weken van cursus die hij heeft gedaan, daar ben ik nu ook even erg chagi over. hij weet ook nog niet hoe en wat. ik hoop het niet, want dan worden de kansen weeral iets kleiner (mocht ik nog niet zwanger zijn) en mocht ik wel al zwanger zijn, hoop ik gewoon dat hij de eerste 8weken (meer mag ook) nog thuis is, omdat dat voor mij nu engste weken zijn. (vorige keer was hij ook niet thuis) @alle zwangern, gefeliciteerd. spannend, maar probeer positief te blijven denken.
hallooo, @cossy,Ik wist niet dat de menstruaties na een miskraam ook nog zo heftig waren. Wist wel dat de eerste zo kon zijn maar goed maakt niet uit. Hoort er allemaal bij... @tamar,De eerste dag wel maar nu geen last meer van buikkrampen. Leuk hoor dat je alvast wat kleren heb ingeslagen voor de zwangerschap. @tiiger,Ben ook benieuwd hoe de echo was??? @brenjomi,Welkom...ik had je verhaal welles gelezen in de periode dat ik net in mijn miskraam zat. Vond het een heftig verhaal. Vooral omdat je alleen was. Hoop dat je ook snel zwanger ben.
Brenjomi -> Gezellig, ook hier! Welkom! Kan me voorstellen dat je flink aan het balen bent omdat je vriend (alwéér) weg moet... Ik vond het al vreselijk als mijn vriend een paar dagen weg moest rond de eisprong... Nog steeds niets gehoord van Tigger.... ben benieuwd!
@ano, het was inderdaad heftig, vind het nog altijd vreemd wat er allemaal gebeurt is. heel onwerkelijk. het is vooral heftig dat ik alleen was ja. zei ook tegen mijn vriend vanmiddag toen zijn werk gebeld had, dat ik daarom erg baal, mocht ik nu zwanger zijn ben ik weer alleen. ik weet dat ik zoiezo een tijdje alleen zal zijn, maar anders zou hij half maart wegmoeten, scheelt toch behoorlijk veel. @cossy: ja ik volg je overal haha gezellig, hoe is het ermee? heb van de week al een paar keer aan je gedacht. hier nog steeds zeer in mijn rug en af en toe kramp in mijn buik. vanavond een eind gereden (vuurwerk opgehaald voor vriend, hij is helemaal in zijn nopjes) en toen had ik af en toe echt ongi-achtige kramp? ben heel erg benieuwd, maar wil ook niet al te veel hopen. weltrusten
Hihi hier op zich prima hoor, alleen strontverkouden. Vreemd van die buikpijn hoor! Ik had zelf elke maand buikpijn voor mijn NOD, maar de maand dat het raak was was de buikpijn anders dan normaal. Toen was het vooral een heel trekkerig spierpijnachtig gevoel, met steekjes in mijn buik. Maarja dat zal ook wel verschillen van persoon tot persoon.
Sorry allemaal dat ik gisteren niet meer gereageerd heb, druk, druk, druk... Maar alles is in orde, ben wel een week teruggezet qua groei, maar dat dacht ik al wel ivm met de testen die ik gedaan had. hartje klopte, bewoog flink en alles is naar wens... over 3 weken mag ik weer... Een hele opluchting! Zal later proberen of ik de echo kan uploaden, al is er nog niet veel te zien behalve een "garnaaltje" van een cm
Fijn dat de echo goed was! En dat ene weekje terug, nouja dat moet dan maar... In ieder geval klopte het hartje!!
Hallo, @Tigger Wat fijn dat je echo goed was! @ Brenjomi Ik ken je verhaal niet, maar het lijkt me inderdaad zwaar je vriend zo'n tijd te moeten missen. Ik wil je veel sterkte en geluk wensen. @ de zwangere dames Gaat alles lekker en hoe voelen jullie je? Hebben jullie veel angst of valt dat mee? Het lijkt me zelf erg spannend wanneer ik weer zwanger zou zijn. Maar ik heb het idee dat ik er weer net zo positief in zal gaan als bij mijn zoontje. De laatste zwangerschap (de mk) had ik vanaf het begin al geen goed gevoel en kon op de een of andere manier niet ontspannen genieten. Heel veel geluk en liefs voor jullie en ik hoop dat de 'nog niet zwangeren' zich spoedig bij jullie mogen voegen.
goed nieuws Tigger, gefeliciteerd!! En dan nu proberen om te gaan genieten he?! Lekker nagenieten van je bruiloft en alvast dromen over dat lieve kleintje in je buik....wow dat is fijn!!
ik probeer ook te denken dat 2010 mijn jaar gaat worden ,ik heb in 2009 ook 2 miskramen gehad,eentje ervan heb ik te horen gekregen op 31/12/08 dat het niet goed zat,,dus een goed eindejaar was het allesinds niet voor ons.
Hallo meiden! Hier lekker rustig aan. We genieten van onze vrije dagen. Gisteren nog een achterzichtje voor op de fiets gehaald, is nu 25% korting bij halfords en nu heb ik hetzelfde zitje voorop en achterop! Ik begin wel zenuwachtig te worden voor a.s. maandag.. ik hoop zo dat het raak is! @ Tigger: gefeliciteerd met je goede echo meid!! Dat moet geweldig zijn! @ Ano: ik wist ook niet dat de eerste paar menstruaties na een mk zo hevig kunnen zijn. Hopelijk voel je je snel beter en wordt het bloeden minder! @ Brenjomi: welkom!
Ik ben redelijk bang om blij te zijn. Het ene moment ben ik blij dat ik zwanger ben, het ander moment ben ik heel erg bang voor een herhaling van afgelopen september. Nog geen roze wolk hier dus. Ook omdat ik geen greintje last heb van misselijkheid; ik zou zo graag bevestiging hebben.... Goed, nog maar 3 weekjes wachten en dan mag ik voor echo....
Tigger,fijn dat je.echo goed was. @hier al een stuk minder bloedverlies. Druk met hapjes maken voor morgen. Ik lees morgen nog alles wel ff terug.
April -> Bij mij valt het eerlijk gezegd erg mee met de angst. Natuurlijk ben ik een beetje gereserveerd totdat ik de eerste echo heb, maarja dat zou ik zonder die mk ook hebben gehad. Maar zodra ik een kloppend hartje heb gezien zal ik niet meer bang zijn, ook al ging het de vorige keer veel later pas mis. Mamavan1 -> Ja dat is echt een belabberde timing idd... Krokodieltje -> Pfff ja dat wachten op de echo valt niet mee he! Heb ik ook... Vraag me constant af of het wel goed zit enzo... Heb ook amper symptomen. Ik moet nog 2 weken wachten... Wat gaan jullie morgenavond eigenlijk doen? Wij gaan met zijn tweetjes lekker thuis gourmetten. (zoonlief ligt dan al in bed) Dan oudejaarsloterij kijken, omdat we ook een lot hebben. En verder niet zoveel, beetje vuurwerk kijken en lekkere hapjes eten. We doen het lekker rustigaan. Maarja dat vind ik ook wel zo fijn nu ik zwanger ben. Groetjes!!
@cossy, bij leah werd ik na 6weken misselijk (alleen smorgens) de vorige keer was ik helemaal niet misselijk. dus het kan nog komen wij gaan morgenavond naar een tante van mijn vriend, doen we elk jaar, ben heel benieuwd of leah daar wil slapen?? anders zien we het wel. daar komt ook de rest van de familie naartoe (het worden er steeds meer). en dan spelletjes doen en hapjes eten enzo. en ook de loterij kijken (en hopen dat we iets winnen?) vriend begint morgenochtend om 10uur met vuurwerk afsteken is nogal een freak op dat gebied (iedere gek zijn gebrek) en savonds krijgen we een mooie 'show' te zien heb 2wensballonnen van hem gehad (nou ja, gevraagd) die ga ik vanavond of morgen ook oplaten. en gelijk een wens doen
hallo, Wij blijven altijd thuis met oud en nieuw omdat 1 van mijn honden bang is. Er komt visite dus we maken er een gezellige aaf van. Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!!!!
Hallo allemaal, Zo weer eens tijd om bij te lezen. Na de kerstdagen zijn we 4 dagen naar Parijs geweest. Was erg gezellig en mooi. Eiffeltoren was erg mooi verlicht! Iedere uur `s avonds was er een hele licht show rond de eiffeltoren. De laatste dagen met vlagen misselijk zondag is mijn nod, maar we wachten gewoon rustig af en willen eigenlijk het weekend daarna pas testen. Ben eens benieuwd of me dat gaat lukken, de test is nl al in huis... @ Cossy en krokodieltje gefeliciteerd! Hopelijk mogen velel hier jullie volgen! @ Tigger: Nog gefeliciteerd met je huwelijk en een klopppend hartje super! @ Ano: oh wat jammer dat je toch ongesteld bent geworden en ook nog wel zo hevig! @ Brenjomini welkom. Hebben we toevallig allebei bij de maart2010 mama`s gezeten? Vervelend dat je vriend weer zo lang weg moet. Iedereen alvast een fijne jaarwisseling!