Vooruit kijken na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kirrebir, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Noukje :)Hoera! Gefeliciteerd meid! Ik hoop dat de ´nog niet zwangeren´ je gauw mogen volgen!:)

@ Tamar Fijn dat je het leuk had in Brussel. Och arme, mis jij je kleine meid zo? Dat begrijp ik heel goed, één nachtje zonder mijn kereltje gaat nét, maar gelukkig heeft hij het ook altijd erg naar zijn zin bij opa en oma.

@ Kirrebir Vervelend dat je lijf je doet twijfelen. Heb je eerdaags nog een afspraak bij je gyn of vk voor je klachten?

@ Ano Wie weet zijn wij straks ook wel tegelijk zwanger ;) .

Wel gezellig hoor al die zwangere vrouwen hier! Ben weer helemaal aangestoken met het baby-virus.:D En nu maar hopen dat het ook hier gauw mag gaan gebeuren!

Hier verder alles oké, druk in de weer met offertes voor de badkamer en ongesteld zijn ;). Lekker in de sneeuw gespeeld met ons zoontje, heerlijk op de slee, zó leuk!!! Al die kinderen buiten in de sneeuw, het lijkt wel een film.:)

2. 4days

4days Niet meer actief

Lekker druk is het hier. :D

Noukje -> Nou als het even kan gaat mijn vriend wel mee ja. We weten alleen nog niet of hij dan wel vrij eheft. De echo is pas om half 6 's avonds, dus op zich heb ik goede hoop. Maar hij werkt zo onregelmatig dat we ook gewoon pech kunnen hebben en ik alleen moet gaan...

3. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @ noukje: GEFELiCiTEEEEEEEEEEEEEEEERD !!!!

4. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Hallo meiden,

Ons meisje ligt nog te slapen, dus snel een berichtje van mij.

@ Tamar: klinkt als een heel leuk weekend in Brussel! Wat vervelend zeg dat je zo'n last hebt van je misselijkheid.
    Wanneer krijg jij eigenlijk een echo?

@ April: heerlijk hè zo'n ouderwetse winter!
    Leuk dat jullie de badkamer aan gaan pakken!

@ Cossy: ja daar zit ik dus ook mee. Mn man werkt ook onregelmatig. Hij heeft zn rooster nog niet voor eind januari. Ik ga het liefst wel samen, maar jij vast ook!

@ Nisa: dankjewel! :)

5. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfoe, ik kan nog even niet inkomen op deze eerste werkdag...
    Gelukkig heb ik net vrij gekregen voor het eind van de maand om anderhalve week de zon op te mogen zoeken!!

@ano: fijn dat je ongesteldheid over is. Op naar een vruchtbare maand!

@Tamar: Fijn hè, even er tussenuit. wat vervelend dat je je zo ziek voelt. Hopelijk is het snel weer over!
    Voor de "reguliere" controle na de curettage ben ik al geweest, dat was alleen maar een gesprekje.
    Maar ik ga zeker even bellen voor een afspraak. Zeker nadat ik me gister wat in had gelezen over Asherman, ben ik alleen nog maar bezorgder geworden...
    Vooral omdat ik denk dus wel een eisprong te hebben (op de datum waarop het ook plaats zou moeten vinden) én omdat ik rond de periode dat ik dacht ongesteld te moeten worden een dag heel erg pijn aan mijn buik had...

@D1982: en? heb je je kunnen inhouden vandaag? Of ben je sterk en ga je echt morgen testen?

6. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net ff gebeld met de gyn en ik heb vrijdag ochtend een afspraak!

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Kirrebir: oh wat een heerlijk vooruitzicht een zonvakantie! Waar gaan jullie heen?
    En goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt bij de gyn.

8. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @tamar,Klinkt leuk hoor een weekendje brussel.
    Wel vervelend dat je misselijk ben.

@april,zou leuk zijn hoor samen zwanger :D

@noukje,De vk al gebeld???

@kirrebir,Vervelend hoor.
    hopen dat alles goed is.
    Wel fijn dat je snel terecht kan.

9. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    @ Kirrebir: ik heb me kunnen inhouden en er zijn nog geen rode duivels te bekennen. En mijn mannetje wil echt tot donderdag wachten, we zien morgen wel...

@ cossy ik hoop dat je vriend mee kan. Zou het verschrikkelijk vinden om de eerste keer alleen te moeten gaan. De laatste keer was ik echt dood nerveus... en denk niet dat dat bij de volgende keer minder zal worden :(

fijne avond allemaal

10. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Wow, wat gaat het snel hier, zowel het schrijven als het zwanger worden. Zou het besmettelijk zijn? Want dan blijf ik nog even :).
    Ik heb niet alles teruggelezen, maar was vorige keer gebleven bij Ano die nog moest testen... jammer meis dat het nog niet raak was. Teleurstellend he?.... tenminste, ik moest echt wel even slikken toen ik geen positieve testen kreeg. Ik was er toch een beetje vanuit gegaan dat het wel weer raak zou zijn.

@ Kirrebir: wat frustrerend voor je! Goed dat je het binnenkort kan laten checken! Misschien zijn je hormonen gewoon nog niet helemaal op een rij? Ik hoop dat het in ieder geval niks langdurigs of ernstigs is!

@ iedereen: gelukkig nieuwjaar, en ik hoop voor ons allemaal op een roze (of blauwe) wolk in 2010! En ik wil jullie onzettend bedanken voor de geweldige steun van jullie die me door 2009 heeft gesleept... wat een stom jaar was dat! Gelukkig is het voorbij :)

@ hier: de babykriebels zijn even bedaard (ook wel te merken aan mijn afnemende forumbezokjes, sorry)... het is die rustige tijd van de maand, geen streep, nog geen ei, even geen gedoe. Over een weekje wordt ik weer schizofreen ;) Maar ik ga hier weer vaker checken, hoor!

11. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    dag dames,
    ik word een beetje gek van mezelf:D even een paar dingen:
    1jan. om 7uur smorgens was ik ineens heel erg misselijk? ik had niet teveel gedronken, dacht echt dat ik moest spugen? (zou als ik een cyclus van 28dagen heb de innesteldag zijn)
    heb steeds zeer in mijn rug, net als de vorige keer.
    heb af en toe een raar gevoel in mijn buik, alsof ik ongi moet worden, maar dat duurt nog ongeveer een week (rond de 10de denk ik, later kan ook)
    zie ineens allemaal reclames op tv van claer-bleu.
    kreeg mail van tena lady of urineverlies tijdens je zwangerschap (heb ik ooit eens aangevraagd voor carnaval 2jaar terug, nog nooit iets van gehoord)

ik begin volgens mij echt spoken te zien;):D dingen die er eigenlijk niet zijn.
    nou vond ik het de vorige keer ook wel spannend, maar nu nog meer. het zou zo leuk zijn, want dan is mijn vriend nog even thuis. maar het zou ook te mooi zijn, ook omdat mijn vriend dan nog thuis is.
    ik zou pas voor een echo gaan na 7weken, als ik dat volhou. en als vriend nog thuis is, want anders ga ik eerder. ookal helpt dat niet, want dan blijf ik toch nog heel onzeker tot na 8weken (ongeveer) ookal klopt het hartje (was vorige keer ook, het hartje klopte met 6,3week, is kort daarna gestopt)
    vind het zo spannend.

sorry voor mijn ego berichtje, maar loop er al steeds mee en moet het echt even kwijt:D;)

12. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik heb mezelf weer een beetje bij elkaar geraapt voor vandaag! In ieder geval dat hoop ik. Ik voel me zo belabberd! Spierpijn in mijn benen net als bij griep (is dat ook een zwangerschapskwaal) Met grote regelmaat misselijk!
    Sorry voor mijn geklaag, ik ben echt wel dankbaar hoor dat ik nu alweer zwanger ben, maar het voelt verschrikkelijk..... dit heb ik bij onze oudste en de miskraam niet zo erg gehad!

@ brenjomi, wie weet, zijn dit wel signalen...!
    @zilvervosje, als het besmettelijk is dan volgen jullie snel!
    @kirrebir, fijn dat je zo snel terecht kan bij de gyn.
    @noukje ik mag volgende week dinsdag de 12e. Heb jij l een afspraak? Hoe voel jij je?
    @april en ano, volgen jullie ons volgende maand???:D Dat zou wel heel leuk zijn!
    @cossy, wanneer heb jij nou je 1e echo?

Nu nog even moed verzamelen om boodschappen te doen!

13. 4days

4days Niet meer actief

D1982 -. ja hoop inderdaad echt dat hij mee kan! Zou heel fijn zijn... Trouwens spannend dat je al 2 dagen overtijd bent zeg! :D

Brenjomi -> Nou klinkt op zich heel goed! Alleen is het volgens mij onmogelijk om rond je innesteling al misselijk te zijn? Omdat je dan nog vrijwel geen hormonen hebt. Heb je geen pijnlijke borsten, of moeheid? Ik zelf had ook al heel vroeg rugpijn, dagen voor mijn NOD. Dus dat is op zich een goed teken. Ik duim in ieder geval hard voor je! :D

Tamar -> Pff je als je echt ziek bent van je zwangerschap is het ook niet leuk... Andere mensen hebben dan makkelijk praten, dat je blij moet zijn dat je zwanger bent. maar er valt niet echt van te genieten als je wekenlang doodziek bent...
    Ik heb mijn echo trouwens over 9 dagen, dus de 14e. :D

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @cossy, dat vond ik ook heel vreemd, want ik ben nooit misselijk (toen ik zwanger was van leah wel. en als ik echt ziek ben) had die avond ervoor 2passoa-jus gedronken en niet teveel gegeten?

en moe:D ik ben altijd moe haha. maar ik ben wel moe, maar of het echt zwanger-moe is??
    en rugpijn is af en toe echt niet meer leuk, dan kan ik amper bukken of leah optillen? had ik de vorige keer ook. (maar toen kon leah nog niet echt kruipen of zich optrekken, dus kon ik haar niet van de grond naar boven tillen?)

@alle andere, ik blijf voor jullie ook duimen.

@ tamar, hopelijk voel je je vlug beter. ik was bij leah alleen smorgens misselijk, dat was niet zo erg, want ik spoog onder de douche, (gal) ging er gewoon mijn tanden voor poetsen:D daarna was het over en had ik honger. maar als je je echt beroerd voelt dat is vreselijk. (vriendin van me heeft dat ook gehad)
    het enige positieve is, dat ze zeggen dat als je misselijk bent het goed gaat met de beeb. (maar moeders die niet zwanger zijn: dat hoeft niet altijd iets te betekenen hoor)

15. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Noukje: we gaan anderhalve week naar Mexico!!
    Gisteravond hebben we geboekt, ik heb er zo'n zin in! Ik kan wel wat zon gebruiken.

@ano: ja het zijn best wel snelle Jelles bij mijn ziekenhuis. Ik kon eigenlijk al morgenochtend terecht, maar dat kwam mij weer niet zo goed uit.

@D1982: nog steeds geen duivels?

@Zilvervosje: ik miste je al! ;) Ben blij dat het iig wel goed met je gaat. Hopelijk zit je hier snel weer dagelijks, want dat betekent dat je zwanger bent!

@ Brenjomi: dat klinkt toch wel zwanger... Ik hoop het voor je!

@Tamar: echt zo balen voor je dat je je zo beroerd voelt! Heb geen idee of spierpijn een kwaal is... Word je niet gewoon ziek?
    Wel fijn dat je al zo snel voor een echo kunt!
    Enneh: bedankt voor je pb ;)

16. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    @kirrebir,Bij ons is het altijd druk en een lange wachtlijst heel irri.
    Maar ik hoop echt dat alles goed is bij je.

@tamar,Vervelend dat jeje zo belabberd voel.
    hoop dat het snel beter gaat.
    @brenjomi en d1982,Spannend voor jullie de duimen draaien.

@zilvervosje leuk dat je je eigen weer even komt melden:D

@cossy,Wel weer spannend he de eerste echo die je binnenkort krijg?

@hier,Weinig nieuws eigelijk.
    lkkr vrij geweest weer boodschappies gehaald.
    En aanhet oefenen.:D:D:D;)

17. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    #457 Brix, 5 jan 2010
    Laatst bewerkt: 5 jan 2010
  18. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    Hallo meiden,

Zou ik hier ook mogen aansluiten? I
    k heb 06-12 een miskraam gehad na 8 weken en 2 dagen. Heb al die tijd op forums zitten lezen maar nog niet meegekletst. Gisteren me dus eindelijk maar eens geregistreerd.

Zou het fijn vinden te kletsen met meiden die in dezelfde situatie zitten.

Alvast dankjewel.

19. 4days

4days Niet meer actief

Brenjomi -> Ohhh spannend!! :D Wanneer is precies je NOD?

Ano -> Ach, zo spannend vind ik die echo niet. Althans, niet spannender als bij de eerste zwangerschap. Het ging de vorige keer toch pas mis met 16 weken, dus tot toen heeft het hartje gewoon geklopt...

Krokodieltje -> *grabs a sticky vibe* ;) Hihi, ach ik ben er toch van overtuigd dat het meestal mis gaan omdat er iets mis is met het kindje. Dus met onze gezonde beebjes komt het vast helemaal goed. :D

Happiness -> Welkom bij ons groepje! Minder vanwege de reden natuurlijk... :( Ik zie dat je 3 dagen overtuigd bent, maar je bent nog aan het wachten op je cyclus neem ik aan?

20. happiness

happiness Actief lid

4 jan 2010
    222
    0
    0
    Nederland
    @ Cossy, Super gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ja bij mij gaat het een beetje vreemd allemaal. Ik was idd rustig aan het afwachten maar voelde me al een paar dagen raar. Brandend maagzuur, wat misselijk, beetje duizelig.
    Gisteren Kruidvattest 2 voor 5 euro gedaan, die gaf een heeeeele lichte streep.
    Vandaag daarom nog eens getest (kon uiteraard alweer eens niet geduldig zijn, ben echt erg). streep is nu al een stuk donkerder.

Weet niet zo goed wat ik ermee moet. Is dit nog HCG van miskraam of een nieuwe zwangerschap alweer?? :(

Durf niet blij te zijn of echt hoop te hebben. Met mn man afgesproken dat we zaterdag weer testen.
    (achteraf jammer dat we na miskraam niet nog eens getest hebben. Dan hadden we niet zo in onzekerheid gezeten nu).

We blijven vurig hopen. Hopelijk houden we onszelf niet voor de gek.

Deel Deze Pagina