Nou, ik probeer al de hele dag op het forum te komen. Op de een of andere manier lukte me 't niet! Maar nu ben ik er weer! Thanks voor je belangstelling Ano!! Echt super lief. Vanmorgen dus bij de gyn geweest. Volgens mij vond hij me een beetje een paniekvogel, maar hij was verder wel behulpzaam. Hij heeft een echo gemaakt en hij was er best positief over, hoewel ik weet dat je Asherman niet op een echo kunt zien. Maar wat hij zei klonk aannemelijk positief. Hij zag een goede/normale slijmopbouw. Volgens hem zou dat er helemaal niet zijn als mijn hele baarmoeder verkleefd was. Daarnaast zei hij dat als alleen de baarmoedermond verkleefd was, hij bloed opeenhoping (van de menstruatiebloed wat er niet uit kan) zou moeten zien en dat zag hij ook niet. Verder heeft hij mijn eileiders bekeken en die zagen er normaal uit. Hij kon zien dat er een eisprong plaats had gevonden (was ik dus toch niet gek), dus dat is ook positief! Ik heb nu een kuurtje Primolut meegekregen. Deze moet ik 12 dagen nemen en daarna zou er een menstruatie moeten komen. Zo niet, dan gaat ie met een cameraatje kijken. Ik heb besloten mijn lijf nog 1 kans te geven. Als ik mijn eisprong goed heb gemerkt dan zou ik ergens komende week ongesteld moeten worden. Zo niet, dan begin ik daarna met de pillen. Dat komt overigens ook beter uit met de vakantie... 8) Ongesteld zijn in bikini vind ik niet zo'n pretje. Maar ik doe wel eerst voor de zekerheid nog een testje van te voren, want we hebben wel 1x onbeschermd gevreeën... De kans is klein maar je weet maar nooit!! @Cossy: wat vervelend dat je zo moet huilen! Maar gelukkig is het voor een goed doel! @ Tamar: fijn dat je je weer wat beter voelt. @alle zwangeren: misschien is het leuk als jullie de vk afspraken net als Cossy onder jullie banner zetten? Dan is het voor de "thuisblijvers" wat makkelijker bij te houden wie nou ook al weer wanneer gaat.
@ano, wat vervelend nieuws zeg....hoe voel jij je daaronder, kan me voorstellen dat het best moeilijk is! Voor ons het het uiteindelijk ook nog niet zo gek lang geleden!
@ Kirrebir: super dat je nu weet hoe of wat! En laat je niet gek maken, jij kent je lichaam het best. Fijn dat je Primolut mee hebt gekregen op je ongi op te weken, hopelijk heb je het niet nodig. Nu lekker vooruit kijken naar je vakantie Mexico! @ Tamar: ik heb 25 januari een echo bij de gyn. Mijn afspraak staat al onder mn banner
OHja wou ook nog op Ano reageren: Wat naar voor je nicht dat ze nu weer een mk heeft gehad. Oneerlijk ook.
@kirrebir,Gelukkig dat het waarschijnlijk allemaal goed is. Dus nu maar hopen dat t doorzet. Of dat die ene keer gelijk goed gegaan is natuurlijk. Maar dat had de gyn dan tog moeten zien op de echo of niet?? @tamar,Ze was er helemaal ondersteboven van en alleen ik mocht het weten. Omdat ik hetzelfde had meegemaakt. Toen ik ophing was ik ook wel weer even in de war zeg maar. Alle gevoelens kwamen weer even terug maar was gelukkig ook snel weer voorbij, Vind het voor haar erg ze moet nu ook gaan zitten wachten op bloedverlies. Der gyn zei hetzelfde als die van mij er moet nig een wonder gebeuren wil het goed komen. maar heeeeel stiekum hoop je toch op dat wonder. En dat had zij ook al weet ze dat t bijna zeker is dat t mis is
@kirrebir, fijn dat alles er goed uitzag! Ik geloof dat ik ook mijn lijf nog 1 kans zou geven! Ik hoop voor je dat die ene keer toch raak was en anders dat je binnen nu een een paar dagen ongi gaat worden! In ieder geval zijn er geen rare dingen aan de hand met je lichaam.....dat is het belangrijkste!
@ Ano begrijpelijk dat je in de war bent, lijkt me ook erg heftig om het zo dichtbij weer mee te maken, ook al gaat het niet over je zelf. Meiden ik ga afsluiten en weekend vieren. Fijne avond & geniet van het weekend!
@noukje: hihi ik zag het idd nadat ik al gepost had... @ano: komt aan hè, zulk nieuws! Ik had het ook pas met vrienden. En helemaal omdat zij er super relaxed mee om gaan. Omdat het voor mij emotioneel blijkbaar zo anders was, kan ik daar bijna met mijn hoofd niet bij. Maar voor hen wel fijn dat ze er zo mee om kunnen gaan.
@noukje dat is ook al snel! geeft toch net wat meer zekerheid! Ook mijn afspraak staat onder mijn banner.....
jij ook noukje!!!! @kirrebir,Raar is dat eigelijk dat sommige er heel relaxt mee om gaan terwijl wij in alle staten waren zeg maar. Maar iedereen zijn eigen manier en net als dat je zegt wel beter voor hun dat ze er op zo manier mee om kunnen gaan
De duivels zijn alweer verdwenen. Normaal ben ik 4-5 dagen ongesteld Ook voel ik me gelukkig weer beter en gaan we weer vol goede moed naar de volgende ronde! Gisteren heb ik ovulatietesten besteld via sensitest.nl. Ik ben eens benieuwd. Wat een heftige bevallingsverhalen... @ Nisa: 3 keer is scheepsrecht en daar ga ik ook voor! @ Kirrebir: gelukkig hebben ze niks afwijkends gevonden en ik zou ook eerst naar mijn lichaam luisteren voordat ik aan die pillen zou beginnen. Maar nu eerst mag je lekker gaan genieten van je vakantie in Mexico. Wanneer vertrek je eigenlijk? Fijn weekend allemaal! liefs
@ Kirrebir Wat fijn dat alles er goed uit ziet! Lucht vast op! @ D1982 Hier ook een vreemde menstruatie. Begon allemaal normaal. 5 dagen ongesteld en toen opeens 3 dagen bruinverlies, dus totaal zo'n 8 dagen. Dat heb ik gewoonlijk nooit. Voor jou veel geluk in deze nieuwe ronde! @ Ano Wat naar weer zoiets van zo dichtbij mee te moeten maken. @Iedereen jeetje, zit er hier geen een dame met een 'droombevalling' tussen?
Ik dacht dat het bij mij ook zover ging scheuren, maar kennelijk is het 'op tijd' gestopt. Ze hebben de boel bij mij wel weer apart gehecht. Ziet er nu allemaal een stuk netter uit als hoe het normaal was. (gratis correctie)
goedeavond dames, hoe is het hier? heb net een beetje bijgelezen, maar al een deel weer vergeten. @kirribir, hopelijk word je volgende week gewoon ongi (of juist niet) en heb je de pillen niet nodig. @cossy, vreselijk dat je om alles (of niks) moet huilen. heb dat ook een tijdje gehad, en dan werd ik weer chagi omdat ik om niks moest huilen @ano, dat komt inderdaad even hard aan. heb het ook gehad bij een vriendin en toen kwam het ineens zo dichtbij, daarna besefte ik me pas dat het mij ook was overkomen (was een paar dagen na mijn curretage) @hier, ik word gek van mezelf. vanmorgen was ik misselijk (deels van de honger) heb op mijn werk een paar keer gekokhalst omdat ik dingen vies vond. (heb ik anders niet zoveel last van) voelde vanmorgen mijn buik steeds. door mijn hoofd schiet steeds: dit kan niet anders, ik ben zwanger. maar aan de andere kant weer niet, vind het zo eng. zou het heel leuk vinden, maar dan wil ik het graag weten. heb zitten tellen en met een cyclus van 28dagen zo ik morgen ongi moeten worden, dus dat mijn buik af en toe raar doet (hij weegt zwaar had ik bij leah ook af en toe) kan ook daarvan zijn. ik zou graag morgen testen, maar weet niet of ik het durf, want als het negatief is zal ik chagi zijn, maar ja, als ik ongi wordt ook. dus weet het nog niet. mocht ik zondagochtend nog niet ongi zijn dan doe ik dan zeker een test ben nogal nieuwsgierig en wil het gewoon weten. nou ik ga nog even tv kijken, ben moe. maar heb ook een kort nachtje gehad. alvast weltrusten.
goedemorgen dames, vanmorgen getest, kon echt niet wachten, vond het doodeng ik zie maar 1streep, vriend ook. zit al steeds te kijken, maar er komt geen tweede streepje (blijf kijken) nu ben ik heel benieuwd of ik vandaag of morgen ongi word? of dat ik heel misschien toch te vroeg getest heb?? (blijf een beetje hoop houden) misschien als het weer niet te slecht is dat ik vanmiddag nog even naar de kruidvat ga? mijn borsten deden gisteravond ook zeer en nu nog?(kan ook van de kou zijn) hier een foto:
Hallo dames! @ Eltime: het klinkt erg pijnlijk om zo ver uit te scheuren, Au! @ Benjomi: ik zie ook één streepje. Op welke cyclusdag zit je nu? Oh ik lees net terug, je zit nu op cd 29? Spannend voor je hoor, je hebt wel wat "kwaaltjes" @ hier: ik was/ben zo onzeker. Gisteravond mn man nog naar de kruidvat gestuurd om testen te halen. Vanochtend nogmaals getest en het teststreepje is bijna net zo donker als het controlestreepje. Heb nu nog één test en die mag ik van mezelf volgende week doen en dat is dan ook echt de laatste test!
Kletskousen! Noukje -> Whahahaha, al die testen! Ik heb 1 test gedaan 2 dagen voor mijn NOD, waarvan men mij vervolgens vertelde dat die vaak vals positief zijn. Dus toen heb ik nog 1 digitale gedaan na mijn NOD. En daarna geen meer. Heb het al vaak genoeg gehoord dat dames het streepje te licht vonden ofzo, en dan ze dan in paniek waren, terwijl er niets aan de hand was. Dus ik test niet meer. Brenjomi -> ik zie ook maar 1 streepje helaas... Het zou natuurlijk eventueel nog te vroeg kunnen zijn, zeker omdat je niet precies weet wanneer je NOD is. Was dit een normale test? Want ik had een extra sensitive gedaan.
@ Cossy: ik weet dat ik mezelf gek maak, maarja het komt allemaal door die onzeker tijd in oktober/november vorig jaar. Ik weet nog bij de zwangerschap van mn dochter dat ik een digi test deed met "zwanger" en omdat we zo verbaasd waren dat het meteen raak was heb ik de volgende ochtend nog één gedaan met "zwanger" en daarna niet meer.