Vooruit kijken na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kirrebir, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    jawel hoor, enne als je toch de keuken inloopt, lust ook wel een bakje :D

2. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Snoetetoet :( kreeg een brok in mn keel van jouw verhaal. Dikke knuffel voor jou!

@ krokodieltje: ik heb me ook nog niet aangemeld bij MvM, kraamzorg, verzekering, nog geen babwinkel in geweest. Dat "durf" ik ook nog niet, maar als ik een goeie echo heb de 25e dan ga ik me meteen aanmelden bij MvM.

@ kirrebir: lekker weekend gehad zeg! Mannetje en ik moeten ook weer eens samen iets gaan doen. Is volgensmij weer een maand geleden.

@ April: mooi lijstje! En druk aan de klus lees ik ;)

3. 4days

4days Niet meer actief

Hahaha :D ik dacht al niet dat je dat bedoelde hoor. ;) Mijn eigenlijk bevalling leek trouwens wel op die van mijn moeder.

En ik ben 22. ;) (toen ik van mn zoontje beviel was ik net 21)

April -> ik kan er ook een online lijst van maken? Is wel zo makkelijk terug te vinden dan.

4. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Nisa staat een dampende kop koffie met cake uiteraard voor je klaar;)

@ Noukje Was toch wel een goed idee van je;)
    Ja, we doen ons best maar weer voor zover dat mogelijk is. Je moet maar weer net zin hebben op zo'n moment, he.:D Gelukkig zijn mannen over het algemeen zeer gemakkelijk over te halen/verleiden. ;)

@ Cossy Jaaaa, dat wilde ik eigenlijk ook wel, maar ik heb geen flauw idee hoe dat werkt? Ehm en wat is dan een online lijst exact? Is dat er een die je steeds weer in het topic bij kan plaatsen ofzo?

5. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @april: dankjewel (ga nu ook koffie zetten normaal ben ik geen echte koffiedrinker maar wat heb ik er nu zin in met chocolade hmmm heb in de kast een doosje Guylian liggen hmmmmmm)

en idd. mijn mannetje hoef ik ook nooit 2x te zeggen :D

6. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0

Geniet ervan! En van je man natuurlijk;)

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hmmm heerlijk :)
    ik heb zon pijn aan mn onderrug opeens moest gelijk denken aan mn 1e zw.schap dat was mijn 1e symptoom, zal even duiken in mn oude agenda op welke dgn het begon, wie weet ;)

8. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Haha mannen zijn idd niet moeilijk over te halen ;)

Hmm ik lees hier over chocola.. lekker hoor! Maar heb al een snee ontbijtkoek en een meringue op..

9. 4days

4days Niet meer actief

Hihi ik zal er even gauw een maken, dan geef ik jou ook het wachtwoord en dan kunnen we de lijst samen beheren. :)

10. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    pfff moet nog 3 kamers stofzuigen maar heb echt zon rugpijn dat ik niet overeind kom
    zou ook nog een was draaien maar ik zie het niet voor me dat ik de was moet ophangen
    om mn man te vragen als die terug is van werk vind ik gemeen
    ik ben gestopt met werken sinds eind mei dus hang de hele dag thuis op de bank hij werkt full-time
    anders morgen danmaar he? waarom doe ik moeilijk :D

11. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhhh al dat gepraat over chocola...
    Hier op het werk zit iedereen de cadeautjes die ze van klanten gekregen hebben op te eten, dus ik krijg ook regelmatig een doos onder mijn neus geduwd...

Kost me al mijn wilskracht om elke keer NEE te zeggen!

Goede voornemens, hè?!
    8)

12. 4days

4days Niet meer actief

Vooruit kijken na miskraam!

Ik bedoel zoiets. Alleen dan veel mooier natuurlijk, deze heb ik even gauw gauw gemaakt voor het idee. ;)

13. 4days

4days Niet meer actief

Schrik niet :D maar ik hou gewoon echt TOTAAL niet van chocola! :D Ik heb er echt helemaal niets mee. Mijn vriend daarentegen is een echte chocoholic. Die eet elke dag wel een reep melkchocola op. En als hij ijs eet, neemt hij chocoladeijs met chocoladesaus, standaard!

14. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nisa: het zou wel heel leuk zijn als Cossy je meteen aan het zwangere lijstje toe zou kunnen voegen! ;)

15. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Nisa: niet moeilijk doen, morgen weer een dag :p

@ Kirrebir: knap hoor dat je nee kan zeggen ;)

@ Cossy: leuk lijstje!

16. 4days

4days Niet meer actief

Hihi idd! :D

Zwangere dames geef even je uitgerekende datum, en dames die bezig zijn geef even jullie NOD! En dames die al kindjes hebben kunnen ook de geboortedatum en eventueel de naam van hun kindje doorgeven.
    Ik zal ook een lijst maken van alle vlinderkindjes. :)

17. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @kirrebir: vind het ook knap hoor en ja was het maar gelijk zover he krijg al een big smile bij het idee
    ga kijken of ik weer een innestelingsbloeding zal krijgen
    (mocht ik zwanger raken) ben helemaal in de sfeer :D

@cossy: dat hoor je ook niet vaak ;ik lust geen chocola :eek:
    mijn waarschijnlijke nod datum is 20 jan.
    oja en mocht ik idd. zwanger zijn ben ik op mijn zusje dr verjaardag uitgerekend :D

@noukje: en ja morgen is het weer een dag maak het mezelf moeilijk en overmorgen is ook weer een dag hahaha ow wat ben ik lui :D maar heb een best groot huis en na 3 kamers pfff zie ik het niet zitten om er nog 3 te doen pfff en dan dweilen haaa
    over-overmorgen is ook een dag :D:D:D:D:D (toppunt van lui-heid )

18. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet nu wel nee zeggen omdat ik te vaak geen nee zeg.
    hahaha

@Nisa: idd niet druk om maken hoor! Pijn=rustig aan doen!

@Cossy: als ik mijn lijf het voordeel van de twijfel geef, dan is mijn NOD ongeveer 15 januari.
    Mocht het nou niet meewerken dan verander ik die datum wel weer tot na het Primolut kuurtje.

Hoe ga je de vlinderkindjes registreren? Want ik weet niet precies wanneer hij/zij is overleden...

19. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zie nu pas dat je de vlindertjes al hebt opgeschreven.

Het is trouwens voor het eerst dat ik zo zwart op wit mama voor mijn "naam" zie staan...
    Krijg daar wel ff traantjes van in mijn ogen....

20. 4days

4days Niet meer actief

Ja ik dacht het makkelijkste is misschien om gewon dat datum te nemen van de mk of curretage? En er dan bij zetten als het een MA was, dus in principe van de vlindertjes waarvan onbekend is wanneer ze zijn overleden... Kijk maar wat ik al heb.

Deel Deze Pagina