Ano..................................21 december Kirrebir..............................11 december (hoop ik, maar geen spannende nod) L78..................................11 december (vermoed ik)
het blijft een verassing wanneer je nod is na een miskraam. Ik had normaal n cyclus van 28 dagen voor de miskraam daarna 35 en nu heb ik weer 28 aangehouden dus ben benieuwd. Maar kom maar met nog meer datums voor de lijst meiden!!!!
Hallo meiden! Wat is er een hoop gekletst, gezellig! @ Tigger: klinkt erg leuk jullie bruiloft! @ kirribir: leuk zo'n kerst & oud&nieuwperiode! @ Babs: welkom! Ik heb je topic idd gelezen, een tijdje terug. Hoe is het nu met je cyclus? @ Ano: gezellig dat je er ook bent! Ik hoop dat het raak is voor jullie, deze ronde. Zou helemaal super zijn! @ Jen: pff wat een verhaal zeg. Lijkt me erg vervelend om mee te maken zo na een miskraam al die ellende..
Ano..................................21 december Kirrebir..............................11 december (hoop ik, maar geen spannende nod) L78..................................11 december (vermoed ik) Noukje..............................04 januari
hoi Ano! Ja nog wel ongesteld maar het einde is in zicht. En ja we gaan er deze maand weer voor. Het weekend van 19 december ben ik vruchtbaar, dus hoef niet te vertellen wat we op de planning hebben staan hè Hoe is het met jou?!
nee dat raden we wel wat voor planning je dan heb hahahah. Alles gaat goed hier. Ik heb ook weer goed geoefend en we hebben er weer helemaal zin in. Ik was trouwens van t weekend naar de bios gewweest naar er komt een vrouw bij de dokter. Wie is er toevallig nog meer geweest en wat vond je van de film??
Fijn ano. Hopelijk is het raak voor jullie, zou helemaal super zijn, zo net voor de kerst! Ik ben (nog) niet naar die film geweest, heb het boek wel gelezen. Wat vondt jij van de film?
@ano: ben nog niet geweest. Is het een aanrader? Ik ben zo bang dat ik de hele bios bij elkaar snotter
nou hij viel tegen eigelijk. Bij t boek moest ik bijna snotteren maar in de bios helemaal niet. De film hadden ze langer moeten maken want hij ga te snel zeg maar. Van de hak op de tak. Is zonde want de film was wel goed. Ik hoop ook op een nieuwjaarskado voor jou noukje
Bij het boek heb ik ook de boel bij elkaar gejankt...wil nog wel graag naar de film, maar heb dezelfde angst als jij Kirribir.
Ik heb echt dikke tranen gelaten bij het boek. Ik las 'm op vakantie en ik ben tijdens het stuk dat Carmen afscheid neemt van iedereen bij Kirrebirman op z'n strandbedje in zijn armen er bij gaan liggen omdat ik het niet in mn "eentje" wilde lezen. hahaha ik ben ook zo'n watje!
Het is een erg mooi boek. Wat jammer dat jij de film tegen vond vallen Ano! Hebben jullie deel 2 ook gelezen?
Hallo allemaal, @zilvervosje fijn dat jij er ook bij bent! Hier drukke dag gehad thuis met m'n dochter dus nu ze op bed ligt weer ff wat tijd om wat van me te laten horen. M'n haar lekker geknipt en geverfd, over 2 weken zit het perfect... hoop ik 29 december mag ik voor een echo, precies 1 week na ons huwelijk t mocht ook op de 21e maar dat wilde ik pertinent niet, vanwege de termijn en 1 dag voor mijn huwelijk, stel nou dat we weer onduidelijk of slecht nieuws krijgen. Nou dan nog maar een weekje wachten hoor... 7 januari mits de echo ok is intake bij de verloskundige... Mag ik misschien ook op de NOD lijst, 03-12 ik weet tenslotte pas echt zeker als ik een echo heb gehad, eerder durf ik er niet 100% op te hopen... alleen aan mijn banner klamp ik me vast nu Ik ga nu lekker op de bank liggen... pfoei moe moe moe en misselijk... hoop dat dat iig goede tekenen zijn. Mja dat was de vorige keer ook toen het toch mis ging...
tigger,Groot gelijk heb je om het een week later te doen. Ik heb deel 2 niet gelezen. Wil ik nog wel lezen. Maar ik zal zeggen kirrebir je kan best gaan ik heb niemand zien huilen om me heen
@tigger: goed dat je het na je bruiloft doet! Anders komt er alleen nog maar meer stress bij... En fijn, zo'n kappersbezoek! Voel je je toch weer een ander mens. Behalve het eten wat je zelf gaat maken, moet je nog veel voorbereiden voor de bruiloft? @ano: ok, bedankt voor de tip. Misschien dat ik dan toch wel ga! Maar met mijn hormonen momenteel kan ik niet beloven dat ik dan niet de enige met rode oogjes in de bios ben! Ladies, ik ben er weer vandoor. Op naar fotocursus! Fijne avond!
Je ligt op schema Tigger! Kan me heel goed voorstellen dat je de echo niet voor de bruiloft doet. Nu hopen dat het beebje goed blijft zitten en 29 dec jullie tegemoet knippert! @ weduwnaar: heb ik ook gelezen, vond ik wel veel minder maar had ook niet zulke hoge verwachtingen.