Vooruit kijken na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kirrebir, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    hahaha April jij bent echt erg! Zaad van je man zelf inbrengen om zwanger te worden, hihi!

Het relaxt zwanger zijn is er hier helemaal van af na de miskraam. Ik ben zo bang voor weer een slechte echo (heb ook al een paar keer beelden voor me gezien dat er weer niets te zijn was bij een inwendige echo) en het verdriet, het wachten op wanneer we het kindje verliezen etc... Brrr...

Maar ik probeer positief te blijven hoor, is soms zo verrekte moeilijk

2. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0

We wisten toch al dat Noukje zwanger was? Ik denk dat Noukje een 'voor de zekerheid-test' erbij heeft gedaan. Of ben ik nu in de war?

3. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ow echt waar (oeps!)
    zoiets stond me wel bij maar dit is zon vruchtbare topic :D
    dat er zoveel zwangeren zijn, dat ik misschien in de war ben :D
    maarja felicitaties zijn meestal wel welkom ;)
    (ben blij dat ik iig niet iets negatiefs heb gezegd dan zou ik me wel voor de kop slaan)

4. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Noukje :D ik zou het natuurlijk noooit doen. (waar zijn mijn reageerbuisjes, voelt intussen in achterzak;))

Ja, dat lijkt mij ook het moeilijkste van weer zwanger zijn. Het wachten op die echo en de angst voor weer hetzelfde niet positieve beeld. Weer daar doorheen moeten.
    En positief blijven is gewoon niet makkelijk als je dit hebt meegemaakt, he. Gelukkig is angst niet altijd gegrond en vanuit hier blijven we elkaar gelukkig weer oppeppen.

Ik weet nog dat ze bij mij eerst een leeg zakje zagen. Paar weken later mocht ik weer en toen waren er twijfels, maar hij zag geen hartactie, dat was wel een raar moment, volgende dag een inwendige en duidelijk gestorven vruchtje.

5. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0

Hihi, ja er zijn een hoop weer zwanger. Toch het lijstje van Cossy weer checken. Ga ik ook maar weer doen nu. (heb vandaag een 'mama mag doen waar ze zin in heeft-dag)

En hier ook een die zit te zenuwen of het bij kirrebir raak is

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @Nisa: het was idd weer een test voor de zekerheid (heb pas 5 testen gedaan hoor... haha)

7. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    lekker zo'n ontspan dag ;)
    ga idd. ook maar terugbladeren naar het lijst voordat ik met nog zon opmerking komen hihih

ben benieuwd wat kirrebir op dit moment doet
    ze is op werk heb ik begrepen, zie het voor me
    rennend in de regen (voorbeeld) met een zw. test in de handen :D en de baas die een doekje geeft om haar af te drogen hier alsjeblieft hahaha

8. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ach meid :) omdat er opeens pos. stond heb ik er niet echt bij stilgestaan maar gelijk gefeliciteerd:)
    maar tis pas de 5de test zeg je dus ben nog op tijd hahaha
    hoop dat kirrebir je vandaag nog gaat volgen,
    met april1 zijn we helemaal enthousiast :D en geloven we dat ze ook pos. zal testen;)

9. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Nisa, ben jij aan het werk? Ik ben eigen baas (lees huisvrouw):D

10. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha ik lig echt in een deuk achter mijn bureau!

Nee hoor, heb net geluncht (voor de zekerheid maar geen verkeerde dingen gegeten) en nu gewoon weer aan het werk.

Dus jullie hoeven even niet zenuwachtig te zijn, de komende uren wordt er sowieso niet getest!
    8)

11. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Nisa: wat een levende fantasie heb jij :D

@ April: ik ben vandaag ook eigen baas :p

Hier sneeuwt het weer.

12. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0

:(:(:( Echt niet Kirrebir? nou dan ga ik maar weer braaf het huishouden doen...zit hier alleen nog maar vanwege jouw eventuele test.:D ;)Je hebt gelijk hoor!!!!

13. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    hahhaaha hier ook eigen baas sinds eind mei 8) (aldus huisvrouw)

@kirrebir: jammer;):p misschien vanavond (hoe bedoel je opdringerig:)) hoor het vast als het zover is ;)

14. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Geniet ervan!;) Ik heb gewoon helemaal nergens zin in vandaag. zoonlief ligt lekker te slapen. Ik zou nog lekker wat yoga gaan doen en dweilen, gewoon géén zin...
    Hier scheen de zon de hele tijd, maar het begint wel iets te betrekken. (noord holland)

15. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    zou wel leuk zijn toch en dan komt ie een bakje thee brengen zodat je weer warm word ;) :D
    maar klopt heb idd. een levende fantasie;)

16. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0

Pfffff we kunnen wel een desperate housewive-club beginnen met taart en zwangerschapstesten voor Kirrebir.:D
    Bewust gekozen voor het 'eigen bedrijf'?

17. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    gaan we iedereen opdringen te testen, anders krijgen ze geen taart!8)

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    hahaha

Nou april jammer zeg nu heb je geen excuus meer om hier te blijven hangen. En dat is allemaal Kirrebirs schuld ;) :p

19. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    :D Jawel Noukje, ik zie nét een topic met dames die zondag gaan testen. Kom je Nisa, gaan we daar even kijken of we ze niet effe kunnen overhalen eerder te laten testen:D

20. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    jaaaaaaa das een goeie doen we ;)

dat eigen bedrijf: ja gedeeltelijk
    ik werkte samen met mn man in een bedrijf
    ik vroeg een week vrij ivm de bruiloft van mn broer
    die kreeg ik, en mn man wilde alleen 2 uurtjes vrij om mij af te zetten op het vliegveld maar dat was teveel gevraagd.
    met moeite heeft hij dus wel vrij gekregen
    maar na die week zou hij me ophalen maar weer kreeg hij mot met de baas. en die liep uit de hand. en heeft mn man de knoop doorgehakt en ontslag genomen voor ons beiden,
    dus toen ik terugkwam van de bruiloft waren we beide werkloos:D
    super he :D
    raakte toen opnieuw zwanger, dat werd weer MA
    en aangezien we weer zwanger willen raken ben ik ook niet de ideale wernemer om aan te nemen;)
    en financieel redden we het dussssssss ben mn eigen 'bedrijf 'begonnen ;)

Deel Deze Pagina