Vooruit kijken na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kirrebir, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    oh ok ja dan zou dat t wel zijn.
    Want ik had gekeken bij andere gemeente omdat ik nieuwschierig was en daar stond het wel op de site.
    Dordrecht is gewoon sneaky.
    Maar weer wat geleert ga het zeker vragen.

Ik ga ervandoor ik ga de kou in de honden uitlaten.

Fijne aaf nog

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.847
    19.208
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Volgens mij ben ik alleen achter gebleven. Snik. Nou ja, 't is ook wel mooi geweest! Nog even gezellig doen met de tupp-man.
    Er zal mogen wel niet veel van forummen komen. (Doen jullie een beetje rustig aan meiden? Of hou vast een samenvatting bij :D)

@cossy: als ik je niet meer 'spreek': veel succes morgenavond. Ik duim voor je hoor!

3. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Thnx voor het plaatsen op de site Cossy en heel veel succes morgen! Fijne avond meiden!

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    heb deze blz niet kunnen lezen.
    mn man vind het genoeg worden
    heeeel kort , alleen kirrebir

oh wat jammer ben echt teleurgesteld dacht echt dat je pos. zou testen en was helemaal blij
    en voel me ny helemaal schuldig dat ik je heb opgejut (samen met nog een paar ;) ) ben blij dat je er toch nuchter over kan doen.
    hoop ook dat onze goede energie je goed zal doen
    en jij mag de HELE taart hebben, zo toch nog een beetje goedgemaakt want er zijn er veel die een stukje willen ;)
    en jij mag alles hebben :D
    goedenavond allemaal
    tot morgenochtend

5. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    #945 D1982, 13 jan 2010
    Laatst bewerkt: 13 jan 2010
    Ja geweldig... alles wat ik zojuist getypt heb is weg... nu weet ik weer waarom ik het voorheen in Word typte...grrrrr

Zo zo, vandaag de hele dag gewerkt en vervolgens even de tijd genomen om alles te lezen hier, maar ergens bij het einde was ik natuurlijk alweer de helft kwijt. Dus zo`n samenvatting was erg handig, bedankt Brenjomi!

Als als hier straks een kindje komt, wil mijn vriend 1 vaste dag per week ouderschapsverlof opnemen (dan kan dan voor 2 jaar). Ik werk nu 4 dagen per week en twijfel nog of ik dan 3 of 4 dagen wil blijven werken. Ik denk dat ik eerst 4 dagen ga proberen en als dat niet werkt kan ik nog altijd terug. Volledig thuis zitten is niets voor mij, want ik heb echt erg leuk, veelzijdig en sociaal werk. Dat zou ik voor geen goud willen missen!

@ Kirrebir: haha ze hebben je hier echt enorm opgejut vandaag ;) Jammer dat je test negatief is...

@ Brenjomi: hopelijk heb je van het weekend een postieve test, ik zal heel hard voor je duimen!

@ Cossy succes morgen met de echo, ik zal ook voor jou duimen. Mijn duimen draaien overuren ;)

@ Iedereen nog een fijne avond en als jullie morgen weer zoveel kletsen dan is een samenvatting heel handig :D

liefs

6. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    Goedemorgen!!!!

Wow weer heel veel gekletst hier gisteravond.

@ Cossy: hoe is het met je?

7. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Hallo allemaal!

@ Kirrebir wat jammer:( Sorry dat we je zo hebben gepushed. :)

@ Cossy Succes en geluk vanavond!

@ Ano Hoera! Wat leuk! En absoluut een mooie datum! :)

Hier: Nou de voorgenomen kluspoging voor gisterenavond is uitgelopen tot een complete ramp. Zoonlief wilde niet slapen. Uiteindelijk bij ons in bed in slaap gevallen (hele goede anticonceptie;)). Vannacht weer terug in eigen bed gelegd en toen hebben mijn man en ik ipv klusplezier een paar uur wakker gelegen en onze relatie eens onder de loep genomen. We hebben zo weinig tijd voor elkaar, daar moeten we hoognodig verandering in brengen:(
    Hoe zit dat bij de andere moeders hier? hoe houden jullie je relatie spannend/gezellig? Kinderen vaker bij opa en oma brengen en met man op pad?

8. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ff snel, want er moet vandaag toch echt meer gewerkt worden!
    ;) Hoewel ik waarschijnlijk slecht weg kan blijven, er beginnen lichte verslavingsymptomen op te treden!

Dames, jullie hoeven je echt niet schuldig te voelen hoor! Ik heb getest omdat ik dat zelf wilde, niet omdat het zo nodig van jullie moest.

Maar dat betekent niet dat die taart niet alsnog afgeleverd mag worden hoor! De chocoladetaart van de AH die Brenjomi voorstelde vind ik een hele goede optie!
    hihi

Cossy: gaat het een beetje?

April: ondanks dat je niet hebt kunnen klussen heb je toch hele nuttige dingen gedaan. Je relatie af en toen eens onder de loep nemen is alleen maar goed!

9. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Kirrebir we zitten ook zo wat te dollen hoor :D Misschien was het dan toch een ei bij jou?
    Tja, wat dat relatie-gedoe betreft. Het is gewoon weleens lastig tijd voor elkaar te nemen. Druk met verbouwen, een zoontje van 19 maanden dat alle aandacht en verzorging nodig heeft, drukke baan van man en een huisvrouw die af en toe van die 'I want to break free-neigingen heeft":D

10. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Wow, wat een hoop activiteit! Ik zit op mijn werk dus kan niet alles nalezen, maar dat ga ik binnenkort wel doen. Jammer dat het geen positieve test was Kirrebir... dat zou een geweldige verklaring geweest zijn voor een uitblijvende zwangerschap! Ik had het je graag gegund! Voel je inmiddels al wel iets van ongesteldheid aankomen?

@ hier: vandaag gaat eigenlijk een stuk beter. Het verschilt van dag tot dag. Maar ik heb wel een vraag. Er is zo'n test van Predictor die héél vroeg kan testen.... hoe betrouwbaar is die? Ik bedoel niet in de zin van een heel vroege miskraam (dat kan altijd als je het zo vroeg test), maar meer een echt vals positief. Heeft iemand ervaring met dat ding? (Ik ga natuurlijk niet uitleggen waarom ik dit vraag, maar dat begrijpen jullie vast wel ;))

11. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ zilvervosje zelf had ik die predictor vroege test ca. 1 week voor mijn op zijn laatst verwachtte nod gedaan. Ik zag een lichte streep, hoor. Volgens mij dus wel betrouwbaar.

12. 4days

4days Niet meer actief

Morgen dames! het valt me nog erg mee met de zenuwen! Heb vannacht prima kunnen slapen, en ben ook nu nog heel rustig. Misschien ook omdat ik nog eerst vanalles moet doen, zoals naar het cb en naar de winkel enzo. De echo is trouwens pas om half 8 vanavond, dus dat duurt nog heeeeeeel lang, hahaha!

April1 -> Relatie spannend? Hoe bedoel je? :D Hihi. Nee ik moet zeggen dat er bij ons het spannende ook wel een beetje vanaf is... Gelukkig slaapt zoonlief meestal wel goed en ook in zijn eigen bedje, dus dat is een voordeel. En in het weekend gaan we altijd wat leuks doen met zijn 3en. :)

13. 4days

4days Niet meer actief

Nee je hebt gelijk, die vroege testen van predictor schijnen vaak vals positief te worden. Een meid hier op het forum had zelf positief getest op kraanwater blijkbaar... Ik zelf heb die test ook gedaan, 2 dagen voor mijn NOD, en ik had toen al een vrij duidelijke streep.

14. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Cossy Oh dus je dag is goed gevuld. Dat is wel lekker hoor, gaat de tijd tenminste een beetje rap voorbij. Wij gingen ook altijd 's avonds.

Ja, wij gaan in het weekend ook altijd een dag iets leuks doen (zwemmen, kinderboerderij, strand), maar dat is het hem juist net, he. We doen wel leuke dingen met zijn 3, maar niet meer met zijn 2tjes. Ons zoontje is over het algemeen ook een goede slaper, alleen vannacht dan nét niet.;) Maar ga jij weleens iets alleen met je man doen, zoals voor je kinderen had? Wij dus niet....:x En dat moet echt gaan gebeuren hier, want anders wordt het echt saai.

15. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    predictor vroege test: mijn ervaring was positief. Ik was zwanger en had een lichte streep. Maar als ik het goed begrijp, had ik die ook gekregen als ik niet zwanger was?:(

16. 4days

4days Niet meer actief

Tsja dat is in ieder geval wat erover wordt gezegd... Ik zou het ook niet weten want ik was ook zwanger.

Maar van de andere kant... dat positief testen op kraanwater lijkt me een beetje een broodje aap verhaal. En dat iemand die niet zwanger is misschien een heeeeeeel licht streepje krijgt oke, dat kan ik misschien nog geloven. Iemand zei dat haar man positief testte of zoiets... Hmm tsja ik weet het niet...

17. 4days

4days Niet meer actief

Van de andere kant ken ik trouwens ook een meid die die testen altijd deed en waarbij ze gewoon hartstikke negatief waren. Dus volgens mij valt het ook wel weer mee met de super onbetrouwbare...

18. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn zwangerschap heb ik ook getest met de vroege predictor test, maar ja, die was toen niet vals positief. ;)

Maar volgens mij was ik toen ook niet heel vroeg met testen... Het was meer dat dat de test was die ik bij me had (ik was op vakantie toen ik positief testte).

Maar heb je een streep Zilvervosje?

19. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik neem aan dat je uitblijvende menstruatie bedoelt??? :D

Zou een hele geweldige verklaring zijn!

Pffff ik heb al sinds de curettage het idee dat ik ongesteld moet worden. Oftewel, ik voel mijn baarmoeder elke dag.
    Er gebeurt alleen niks.

Dus het lijkt er op dat ik volgende week toch maar met de Primalut ga beginnen. Ik neem het kuurtje dan tijdens mijn vakantie. Dat wordt dus helaas weinig (onbeschermde) klusplezier voor ons daar!

20. 4days

4days Niet meer actief

Hmmm... Moet je dan wel een test doen van tevoren? Want ik neem aan dat het niet erg handig is om te slikken als je stiekem toch zwanger bent...

Deel Deze Pagina