@cossy: ik heb het gevoel dat je dan 2 streepjes zal zien @brenjomi: anders testen we morgenochtend toch saampjes en als we beide maar 1 streepje zien voegen we ze samen tot 2 strepen het is toch de bedoeling om 2 streepjes te zien nou dan zorgen we daar toch voor kirrebir: voeldejij je gisteren ook zo niet opgejut
Lekker bezig Cossy! Ja Nisa, zo voelde ik me nou ook! Nou ja, als jullie beloven morgenochtend meteen te testen dan vind ik het wel ok. Ik ben morgen vrij, dus tegen de tijd dat ik uitgeslapen ben, hebben jullie vast wel al gepost! hahahaha
He bah.... een hele reactie getypt en die is door het sluiten van het forum daarnet niet geplaatst. Opnieuw dan maar @ Brenjomi: Dikke knuffel! Wat rot he, al die meiden die hebben wat jij ook mocht verwachten! Het komt ook voor jou, maar dat neemt de pijn nog weg. Mijn gevoel is inmiddels weer een beetje bedaard, maar het komt en gaat... en juist op die moeilijke dagen zie je overal dikke buiken. Grote knuffel! @ Kirrebir: ik bedoelde idd menstruatie... ergens hoopte ik ook stilletjes dat je gewoon zwanger was. Jammer dat het niet zo is! Maar, ik vind het echt onwijs verstandig dat je nu een plan hebt. Goed hoor! @ hier: ja, een streep bij die vroege predictor... maar ik geloof er nog niet in. Volgende week nog maar eens testen, aangezien ik het volgens mij nog helemaal niet kan weten... ook niet met een hele vroege test. Ik zou pas de 19de gaan testen... maar goed ik ben ook geen rekenwonder. Wie weet, maar ik ga er maar neit van uit (Maar stiekem... streep is streep toch?)
@kirrebir: ik beloof morgenochtend te testen goed? hoewel ik stiekem pos.hoop denk ik toch dat het bij 1streep zal blijven maar dan ben ik even zoet en test ik weer op mn nod
@zilvervosje: ik die predictor nooit gebruikt dus ken het niet maar wat ik wel ken is een streep is een streep!!! (weet alleen niet of ik je moet feliciteren, omdat je er zelf nog niet zeker over ben )
Hoi ladies! Ga later even terug lezen, maar heb even vraagje... kom net terug van de wc en heb weer bloedverlies Ben zaterdag een week terug ongesteld geworden dus dat kan het toch niet zijn. Zou dit kunnen betekenen dat het nog steeds niet helemaal schoon is? Ben eerst gecuretteerd en heb daarna nog tabletten (cytotec) gehad en dus daarna ongesteld geworden. Wilde dat het gewoon eens normaal werd.
@eltime: wat vervelend ik zou het eerlijk gezegd niet weten. ongie lijkt het me niet. (je bent het net geweest) innesteling ook niet daar is het veels tevroeg voor (weet ook niet hoeveel bloed je verloren ben nu)
Ach jaaa, je bent gewoon hartstikke zwanger!!! Trouwens die digitale van clearblue zouden nu ook al positief moeten zijn, haal je die morgen!
Nee hoor, ik heb na de mk ook een paar keer midden in de cyclus bloed verloreb, zelfs deze ronde dat ik zwanger werd. het maakt niets uit.
@ Eltime. Wat vervelend. De hoeveelste dag van je cyclus is het en is het veel bloedverlies? Ik heb zelf voor mijn zw weleens gehad dat ik rond mijn ei ineens licht bloed verloor. Ik hoop voor je dat alles schoon is.
Hier weer even een 'pretbericht', dus als je in een serieuze mood bent: Niet lezen!!! @ Nisa Whahahaha, wat een lekkere wangen op die foto. Nou volgens mij ben je zwanger van 2 wangen! Wel morgen testen dan hoor!!! @ Cossy Had jij de site vanmiddag stilgezet om stiekem in je eentje de 100e blz te behalen. Heel veel sterkte en geluk vanavond! @ Kirrebir Ja, ik moet dan zelf op zijn minst ook mijn best doen nietwaar, als ik iedereen hier een beetje onder druk zit te zetten. Ik ga weer aan de klus vanavond. Zal ik nu alvast maar gaan testen?
@ Zilvervosje Wat spannend voor je. Ik hoop dat je streepje gauw een dikke duidelijke streep wordt. Veel geluk! @ Noukje En inmiddels met de benen omhoog of druk in de weer thuis. Lastig he, die vermoeidheid. Sterkte hoor! @iedereen fijne avond toegewenst! Bedankt voor de gezelligheid weer vandaag! Ik hoop dat we gauw weer een paar zwangeren erbij hebben. @ Ano (jij zit zeker nu ook in je klusweek?)
Tnx dames! Pffff ben inmiddels zooooo zenuwachtig dat ik echt strontmisselijk ben... Ik ga me maar eens gereed maken, rond kwart voor zeven gaan we....
Cossy, heel veel succes met de echo! Had vanmiddag een hele grote reactie geschreven en toen ik 'm wilde verzenden, stond er dat de site onder constructie was. Alles wat ik getypt had weg :x. Hadden ze dat niet ff kunnen aankondigen :x?! Andere keer maar weer reageren. Tot later!
@cossy,Succes en ik lees morgen wel bij hoe het afgelopen is.SPANNEND!!! @eltime,Heb je nog een echo gehad nadat de miskraam geweest is??? @april,Ik twijfel of ik mijn ei nou al gehad heb. Heb het idee van wel maar we oefenen gewoon door. En dan kunnen ze ons opjutten om te gaan testen en krijgen wij taart @zilvervosje,Hoop dat het streepje ook op de andere testen komt. Zou super zijn nog een zwangere erbij. @kirrebir,Jammer dat je nog niet ongi ben. Wat een gedoe zeg....Zo kan je t nog niet afsluiten he? @brenjomi,Wel fijn dat je met je man gister gepraat heb over de miskraam. doen wij ook nog vaak. Ik merk dat het bij mijn vriend ook soms nog hoog zit. @noukje,Al aan het rusten??? @hier,Ben nog aan het werk en heb helemaal geen zin meer. Had ook weer een stunt vanochtend: Ik ging even boodschappies halen voor dat ik ging werken. En wilde een boekje kopen voor als het stil is op het werk en zag niks bijzonders alleen een tijdschrift over zwanger zijn verhalen. ik dacht wel leuk neem ik mee. sta ik afterekenen kom ik die vriendin van die vriend(van die domme opmerkingen wat ik welles vertel)aangelopen en begint tegen me te praten en zit tusssen door naar mijn boodschappen te kijken en pik ze dat tijdschrift eruit. Zegt ze oh jeee is het weer zo ver helemaal blij en keihard. Ik zeg nee hoor ik wil gewoon wat te lezen hebben op mijn werk. ik dacht hoe bestaat het....
Dat zeg ik: er moet meer getest worden hier! Dus Zilvervosje, luister naar Cossy en haal die clearblue test! Wij wachten met spanning af. Zonder dollen: ik hoop echt voor je dat een echt positief streepje was!! @Eltime: vervelend! Maar afgaand op de ervaring van de anderen lijkt het alsof je je geen zorgen hoef te maken. Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar daarentegen ben ik al sinds half augustus niet meer ongesteld geweest, dus misschien ben ik alle kennis wel kwijt. hihi (Beetje zelfspot is geen mens slechter van geworden, toch?) Hey da's een goed plan! @Ano: hahaha wat een verhaal!