maar ik ga ervandoor. ik ga hier alles opruimen en binne halen op mijn werk en dan lkkr naar huis. Morgenavond lees ik weer bij (ben dan weer aanhet werk en dan lkkr weekend)dus niet te veel schrijven hiero
@ Tamar Aah dat is lief van Tamar!!! @ Kirrebir Ik heb zo'n lekkere Mon Chou-taart gemaakt laatst....dat is de enige taart die ik écht lekker vind. @ Ano Fijne avond Ano! Ik ga er ook vandoor. Misschien spiek ik straks via mijn mobiel nog even (hoezo forum-verslaafd)
@eltime, vervelend, hopelijk is het niks? @tamar, ik heb ook vanaf het begin gezegd dat het een meid was. zei ook steeds ze, terwijl we dat nog niet wisten? toen ik in de brief las dat het een meid was dacht ik gelijk: zie je nou wel, ik had gelijk (heb het in de brief voor de huisarts gelezen, want mijn moeder en schoonmoeder waren bij de echo en die wilden het niet weten) @ano, ik ging van de week naar de kruidvat om testen en toen dacht ik ook: oh als niemand me nu maar ziet. zal je net zien. maar gelukkig niet (hou het nog liever even stil totdat we een goede echo hebben) @april en ano: als ze het vertelt krijgt ze ook taart @hier, testen. tsja, van de week al 4keer getest (dus 4taarten) maar gisterochtend was die nog negatief. ga morgenochtend nog eens testen met een gewone (van mat-care) als ik nog niet ongi ben, maar dat lijkt er niet op. had de 9de of de 12de ongesteld moeten worden? dus we wachten af. mocht morgen de test weer negatief zijn (of heeeel licht) ga ik overdag nog even langs de kruidvat en dan zaterdag nog eens testen?? zondag test ik niet (heb de vorige keer ook op de 17de positief getest (weer dat stomme bijgeloof) maandag zijn we 8,5jaar samen dus dat zou wel leuk zijn. @cossy, ik heb aan je gedacht (en nog steeds)
@taart, kwarktaart (de roze), chocoladetaart van de ah, appeltaart (maar wel lekkere) of zelfgebakken cakejes of appelcake van de plus (en ik eet niet vaak taart)
@april: ik heb ook onderweg naar mijn werk onderweg naar huis van mijn werk via mijn mobiel de site gecheckt.... Hallo, ik ben Kirrebir en ben forumverslaafd. Oh nee, het is meer: Hallo, ik ben Kirrebir en ben topic "vooruit kijken na miskraam" verslaafd. @Brenjomi: oh, begin mij niet over taarten... Ik kan er ook nog wel een aantal opnoemen! Veel te heerlijk! Je hebt een heel test schema! Kijk, daar kunnen andere mensen in dit topic nog wat van leren! Ben trots op je!
Nou he.....nog even geduld dank ik.....ohw ik hoor mijn pop ligt te huilen in bed....zo zielig.. ze is echt niet fit
Jaaaaaaaaaaaaa HIJ DOET T, HIJ DOET T!!! We zagen een hartstikke mooi hartje kloppen!! En de termijn klopt ook op de dag precies! En wat ook mooi is, ik mag over 2 weken alweer terug voor een echo! Volgens mij vond ze me zo zielig ofzo, vanwege dat verhaal van Sem*. Maarja, wel fijn natuurlijk, een extra echo! Whaaa ben zo blij!!
ach, ben alweer terug......ze zat rechtop, dus ik leg haar neer, ze houd haar ogen dicht dus ik dacht snel weer weg, kan ze heerlijk verder slapen! Ze heeft keelpijn, verkouden en ze hoest als een zeehondje, dat blafje ken je vast wel!
Zo cossy, super zeg! Gefeliciteerd! Ben zo blij voor je...... Geweldig! Heb je een mooie echo meegekregen?
Tnx! Ja, 2 foto's! Een waarop het beebje vrij duidelijk te zien is, en eentje waarop ze aan het meten is. Het is wel nog niet zo super duidelijk, maarja het was gewoon een echo op de buik zeg maar, niet inwendig. daar vind ik het nog best duidelijk voor.
Wat een geweldig nieuws!!!! Wat moet jij blij zijn!! Gefeliciteerd! En super dat je al weer zo snel terug mag komen.
Cossy gefeliciteerd! Boh, ik ben doodmoe en stront verkouden, niet echt ideaal met mijn vruchtbare dagen opkomst Mijn mannetje was van het weekend al flink verkouden en wilde er nog zo voor zorgen dat ik het niet zou krijgen... ik kruip maar snel onder de wol. liefs