Vooruit kijken na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kirrebir, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ april heel herkenbaar, heb dan ook nergens zin in! Ik was bij haar ook zo moe, maar toen had ik een baan waarin ik af en toe mijn rust kon nemen en thuis kon ik slapen wanneer ik wilde!

@noukje, mijn banner klopt precies, morgen alweer 8 weken!
    Ze ook 2 dgn naar het kdv, dus daar loopt ze ook het nodige op
    Ik heb trouwens de nieuwe beeb al opgegeven :D en wat denk, ik moest maar weer snel zijn, er waren nog 4 moeders zwanger! Het is een relatief klein verblijf met 2 groepen. Broertjes en Zusjes gaan gelukkig wel voor! Ik heb ervoor gekozen om de beeb vanaf mrt 2011 te plaatsen, dan gaat mijn schoonmoeder de eerste 3 maanden voor het kindje zorgen! Vind ik toch wel een fijn idee!

2. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    @ april, hahaha, maar ik had bij de miskraam met 3 weken en 3 dagen getest met zo'n vroege test van de etos!

3. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Tamar Goed dat dat je er zo vroeg bij bent. Benje in elk geval zeker van een plekje. Ga jij dan gelijk de 1e 3 maanden al werken? Ik heb geen flauw idee hoe dat allemaal zit hoor, met dat verlof enzo.

4. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    @April: heel goed dat jij je ook aan de afspraak houdt! :D

@Noukje: Precies vandaag over een week stap ik in het vliegtuig!
    Nog 4 daagjes werken en ik ben weg! joehoe!

@Tamar: nee ik wacht er nog een paar dagen mee. Want anders wordt ik tijdens mijn vakantie ongesteld (daar ga ik tenminste wel vanuit...).
    Dus ik denk dat ik op de eerste dag vd vakantie begin. Het kuurtje is net zo lang als de vakantie. 3 of 4 dagen daar na het einde vd kuur zou ik ongesteld moeten worden, dus als alles goed gaat is dat dan rond 6 februari.

Duimen jullie zo lang met me mee?

Ik ben in augustus (dus voor dat ik de 1e keer zwanger was) naar een astrologe/tarot lezer in Antwerpen geweest. En zij had een goed gevoel bij november 2010 (sorry als dit wat wazig is...). Ze wist alleen niet of ik dan zou bevallen of zwanger zou worden. Ik hoop op het 1e, maar dan zou ik in februari toch echt weer zwanger moeten worden... Dus wie weet na et kuurtje?

Het rare is dat zij ook aan mij vroeg of ik ooit wel eens een mk had gehad... En dat was toen nog niet het geval. Raar he?!

Ik ga het schriftje waar de aantekeningen in gemaakt zijn (een vriendin was mee om te notuleren) maar weer eens er bij zoeken, kijken wat ze nog meer gezegd heeft...

5. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Ik had ook een vroege predictor test gedaan bij de mk. ;)Maar ik denk dat dat nog geen week voor mijn nod bleek aan de hand van de echo. Ik had een cyclus welke schommelde tussen 27 en 34 dagen, dus ik had op de vroegste dag getest.

6. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de mijne van vanmorgen geen lijntje te zien hoor!

7. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Tamar: haha wat leuk dat je jullie kindje al opgegeven hebt voor het kdv.
    Ik zie in jouw banner 6 weken en 6 dagen staan, maar zal wel aan mijn computer liggen dan.

@ Kirrebir: ben jaloers hoor, ik wil ook naar Mexico!!
    Het zou wel super zijn als november 2010 jullie een kindje brengt.

8. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Kirrebir, je dacht toch niet dat ik alleen jullie blijf pushen he. Ook mezelf! :D;)

Wat dat astrologie/tarot-gedoe betreft. ik persoonlijk vind dat niet wazig. Ik werk zelf ook met de tarot en heb dit soort dingen meegemaakt bij het leggen van de kaarten voor mezelf. De kaarten hebben het bij mij tot nu toe gek genoeg altijd gelijk gehad. Bij mijn 1e zw en 2e ook en ook de mk. Ik denk dat ik dit keer de kaarten niet zal gaan leggen, lekker laten gaan hoe het moet gaan. Maar het zal me werkelijk niets verbazen als bij jou de 'voorspelling' uitkomt.

9. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Wij gaan de 28e naar Frankrijk.:) Eindelijk na 2 jaar weer even eruit! Voor het eerst met onze knul zo'n eind rijden. we vertrekken 's avonds laat, zodat hij lekker kan slapen in de auto.

10. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat leuk dat je dat voor jezelf ook doet!
    Ik vind dat soort dingen altijd wel super interessant al neem ik haar "voorspellingen" voor kennisgeving aan en kijk ik achteraf wat er waar van bleek te zijn.

Ik las trouwens dat jullie gister naar Derek Ogilvie zaten te kijken. Ik ben wel eens naar een theatershow van hem geweest, maar hij had toen duidelijk zijn dag niet! hahahaha
    Of er zaten oenige mensen in de zaal, want op alles wat hij zei was de reactie: nou....nee...dat staat me niet zo bij....of je moet bedoelen... en dan kwam er een verhaal wat in niets leek op wat hij net had gezegd.

Op tv vind ik het altijd indrukwekkend, maar ja er wordt zo veel in geknipt en geplakt!

11. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    En April: wat heerlijk dat jullie naar Frankrijk gaan! Alle tijd dus om aan jullie "project" te werken. ;)
    Kijk je wel uit met de kaasjes? Je weet maar nooit... :p

Hoe lang gaan jullie?

12. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0

Ik had niet Derek Ogilvie zitten kijken hoor. Ik heb de indruk dat dit niet helemaal is wat iedereen denkt dat het is. Ik kan het verkeerd hebben, hoor. Ik geloof wel dat er mensen met dit soort 'gaven' zijn, maar ik geloof vooral dat iedereen dit kan. Je moet alleen de rust hebben in jezelf en naar je onderbewustzijn leren luisteren. Ieder mens is van nature intuitief, maar sommigen ontwikkelen zich hier makkelijker in. En een ander heeft er niets mee, dus dan zal het minder snel ontwikkelen. Die Derek is gewoon een heel intelligente, intuitieve man met veel verstand van commercie. (hij is eigenaar geweest van verschillende bedrijven geloof ik). Neemt niet weg dat hij geen gave kan hebben, natuurlijk, alleen blijf ik sceptisch.
    Als je met de tarot werkt, leer je op een andere manier naar je gedachten te kijken en meer op je gevoel af te gaan. het is gewoon psychologie. En absoluut interessant. Tja, ik denk dat de antwoorden in jezelf liggen en dat die kaarten een goed hulpmiddel kunnen zijn de antwoorden te zien.

13. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ April: ook al lekker op vakantie!! Heerlijk!

Wij hebben afgelopen weekend een vakantie naar Menorca geboekt. Dat wordt onze eerste verre vakantie met onze dochter. Ik kijk er nu al naar uit :)

14. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Haha, dat weekend is net het weekend dat ik officieel mag testen of gewoon zwaar ongesteld word. Dus ik ga pas aan de kaas en wijn als ik zekerheid heb dat ik niet zwanger ben. We gaan een lang weekend bij vrienden langs. heerlijk!!!

15. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0

Wat heerlijk, Noukje! Spannend he, zo met je kindje op vakantie! Fijn vooruitzicht. Wij willen ook later dit jaar nog een lang weekend weg, maar blijven dan misschien in Nederland. naar de eilanden of misschien wel weer naar Frankrijk, hoor, we zijn er nog niet uit. Wat luxe...hihi

16. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Super! Fijn he, zo'n vakantie in het vooruitzicht?
    Wanneer gaan jullie?

17. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    wat een rot dag vandaag.
    eerst weer onderhoud toen deed mijn laptop raar.
    zoals beloofd ben ik vanochtend gaan testen.
    maar hoe? zit ik gezellig op de pot krijg ik de verpakking niet open!!!! normaal is er toch zo'n gedeelte waar je het kan afscheuren nou dat had deze niet!!!!!
    ik zat al dus kon moeilijk opstaan dus ik dacht ik doe het met mn tanden :D nou dat was niet zo makkelijk als ik dacht :D: D :D
    dat ding zat helemaal onder de kwijl :D (echt erg)
    ik dacht zie je het is niet voorbestemd om te testen.
    maar nou komt het
    ik zag toch een 2de streepje!!!!! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel licht dat wel maar ik hij is er!!!!!
    ik heb wel steeds buikpijn dus misschien dat ik alsnog ongie wordt maar ga overmorgen nog een testje wagen :D
    dus bedankt voor de push ;) maar ik krijg alsnog mn taart toch ?

18. Noukje

Noukje Fanatiek lid

14 sep 2009
    2.263
    3
    38
    @ Kirrebir: pas in juni hoor, dus duurt nog even maar het vooruitzicht alleen al is heerlijk!

@ April: wij zijn afgelopen jaar ook in NL gebleven en een weekje naar Drenthe en een weekje naar Limburg geweest. Was ook heerlijk!

@ Nisa: wauw dat zou toch mooi zijn, een streepje is een streepje. FOTO!!

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!

20. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nisa: hahaha ik zie je helemaal zitten op die pot met die test tussen je tanden hahahaha
    Maar gelukkig is de dag toch nog niet zo rot dan! Een streepje is een streepje! hopelijk komt er over 2 dagen een dikkere!

Deel Deze Pagina