Vooruit kijken na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kirrebir, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

En hier werd het kindje gemeten, precies 7w4d!

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Wat een mooi bolletje Cossy! :D

3. 4days

4days Niet meer actief

Hahahaa ja he, ik vind het het mooiste bolletje ooi! :D Whahahahah. :p

4. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @overtijd, zit nu op dag 34? vorige keer was het 28dagen, daarvoor 2x 31dagen.

@april, goed zo dat je geklust hebt, je krijgt nu ook taart:D

@derek ogilvie, vind het altijd leuk om te kijken. ben in april en in november ook naar een medium geweest (op de paranormale beurs)
    daar kwam niet zo heel veel uit (qua kinderen) bij een man die kaarten voor je schud en daarbij steentjes aan je wil verkopen zei tegen mij dat ik een hele zware periode gehad had en dat de vreugde grotendeels weg was. en iets over een doodkist die al half dicht was ofzo (dat sloeg volgens mij op mijn verdriet) grotendeels klopte het wel wat hij zei. was op zich wel grappig dat hij het zo goed had.

@nisa, hihi, ik zie je al zitten op de pot:D spannend hoor. hopelijk wordt de streep steeds dikker.

@april, kan jou man geen cursus geven aan onze mannen:D (die van mij kent ook wel wat goede tips hoor, maar gebruikt ze niet altijd haha)

@foto's er zijn er een paar op het forum die ik ken (en mij ook kennen) we kunnen ook even een foto in het topic zetten en dan weer weghalen?? leah staat in mijn profielfoto:D
    oh wacht, zal er binnenkort ook een plaatsen van mezelf, moet nog even kijken hoe en wat.

@zilvervosje, ik zie je foto niet???? (ik lees niet zo vlug hoor, moet nog een paar blz. maar volgens mij had je hem er al afgehaald?)

@nisa, mijn vriend ziet ook een streepje op je foto:D wil hem in negatief zetten in paint, maar we hebben de nieuwste versie van windows en weet niet hoe dat moet:)

ppff zit op blz120:$

@ano, als je nog eens op vakantie gaat mag je het laten weten:D dan zit je denk ik in de buurt (moet je wel heel ver naar onder gaan hoor, anders ben je nog niet in de buurt:D) wij wonen ook heel dicht bij het strand:D

@cossy, jou foto's zie ik wel. leuk hoor! vince is inderdaad een schatje:D

@tupp: wahaha, liegen is in dit geval helemaal niet erg:D

@d1982: ook een mooie foto:D

@foto verkleinen, kan ook via paint, gewoon formaat wijzigen en dan de procenten van 100% naar 40 of 30% doen. dan zijn ze ook kleiner.

@cossy, leuke echo-foto's.

@hier, nou nou eindelijk bijgelezen:D voor de rest hier op het gemakje, nog steeds niet ongi, nog steeds geen positieve test.
    zei daarnet al tegen vriend dat ik er gewoon chagi van wordt omdat ik nu al zo bang ben dat mocht ik zwanger zijn dat het niet goed is. dus op dat gebied zou ik iets minder balen als ik ongi wordt.
    vandaag gewerkt en ben het beu op mijn werk, het is een zooitje, maar goed. binnenkort verandert er van alles (qua rooster en indelingen enzo) dus ben benieuwd)
    leah kan nu zelf op de bank klimmen en kijkt dan supertrots en ligt helemaal in een deuk:D
    zal eens een leuke foto van mezelf zoeken en erop zetten. duurt wel even hoor (ben geen fotomodel en sta er vaak stom op:D)
    oh en heb wel wat kwaaltjes;)
    opgeblazen buik (of is dat van alle chips en lekkers omdat ik zo gestressd ben door die stomme testen;))
    steekjes in mijn buik (beide zijden) al meer dan een week, maar kan ook aankomende ongi zijn?
    heel erg moe (moet misschien eens eerder naar bed??)
    af en toe erg chagi (om niks)

we wachten af;)

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Zo hè, Brenjomi. Hard gewerkt! :D

Ik heb ook vaak gedacht: als ik dan toch niet zwanger ben, laat ik dan maar ongesteld worden! Dan weet je in ieder geval dat je met een dag of twee van de kwaaltjes af bent. En dat er weer een nieuwe ronde begint.
    Was je cyclus voor de geboorte van Leah regelmatig of ook wisselend?

6. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    OOOO!!! Ik heb ook een vriendinnetje :D Ik ga dit weekend eens kijken hoe dat allemaal werkt met die foto's enzo. Daar heb ik tot nu toe nog helemaal niet naar gekeken.

7. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @tupp, nee voor leah was het heel regelmatig (was in feb zwanger van leah en daarvoor in dec. ook een paar dagen overtijd, maar dat was maar 3dagen ofzo? heb nog steeds het idee dat er toen ook iets fout gegaan is?)
    tussen leah en mijn miskraam ook redelijk gelijk (van wat ik nog weet)
    daarom is het zo stom dat het nu ineens zo van slag is?

hier nog een foto van mijn test van vanmorgen:

8. 4days

4days Niet meer actief

Hmm ik zie geen streep nee :(

9. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    en een foto van alle testen:) (vriend vind me geobbsedeerd, maar toen ik (nogal fel) zei dat je wel geobsedeerd zou worden snapte hij het wel:D)

10. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @cossy, witter kan bijna niet:x;)

11. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik kan er helaas ook geen streep op ontdekken. En je hebt al wat verschillende geprobeerd, zie ik.
    Ik heb eenmaal een cyclus van 42 gehad. (Normaal tussen 31 en 36) Werd daar ook aardig sjaggie van! Aangezien ik ook een paar keer na 27 of 28 dagen al ongesteld ben geworden, zit ik vanaf week vier al te wachten. Zo rot als het dan (veel) langer duurt.

Hopen dat je ongi snel komt (of liever nog: toch een klein wonder!)

12. 4days

4days Niet meer actief

Pfff irritant hoor Brenjomi... :( Ik ben er alleen wel vrij zeker van dat een uitblijvende positieve test niet duidt op een slechte zwangerschap hoor... Vrouwen die een mk krijgen testen even goed positief. Ik denk eerder dat je ei gewoon heel laat was ofzo. Dat had ik toch ook ineens, een ei op dag 31...

13. Kirrebir

Kirrebir Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat was meer een hart onder de riem voor Cossy die zei dat ze het bij de daad zelf nooit voor elkaar kreeg. :D

14. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @tupp, ja heb nogal verschillende;) maar die eerste had ik nog liggen. toen andere bestelt en omdat ik zo nieuwsgierig was ondertussen ook langs de kruidvat. vanmorgen een van matcare gedaan, maar die van clear bleu lag me zo in de weg? waarom weet ik niet, maar vond het lijken alsof hij zei: als ik hier lang blijf liggen wordt het nooit positief:D;) dus dacht vanmorgen: dan doe ik deze ook gelijk, ben ik er van af.
    nu heb ik er geen meer, dus morgen of maandag weer langs de kruidvat.

@cossy, ik hoop ook op een laat ei;)
    en het is gewoon jezelf gek maken en van alles in je hoofd halen. daarom begon ik dat al te denken.
    (en heb dat ook, dat het van de daad alleen niet lukt;):D)

15. 4days

4days Niet meer actief

Hahah ach dat hebben echt veel vrouwen hoor, zo niet de meeste.
    Even opgezocht hoor. :D

* slechts 42% van de vrouwen heeft meestal een hoogtepunt tijden 'de daad'.
    * zo'n 77% van de vrouwen heeft wel meestal een hoogtepunt bij andere activiteiten
    * zo'n 10,5% van de vrouwen heeft zelden of nooit een hoogtepunt

16. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @cossy, oh zo bijzonder zijn we niet;):D ben al heel gelukkig dat ik niet bij die 10,5% hoor. dat lijkt me echt vervelend.

17. 4days

4days Niet meer actief

Ja inderdaad... :$ Dan ben je mooi de klos!

18. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @brenjomi: ik hoop het ook ;) , ik ken paint ook niet zo goed helaas. helaas kan ook geen 2de streep niet maar dat betekent niet dat het niet gaat komen maar gaan we nou morgen saampjes testen?

@april: ik weet niet of het ga lukken maar ga die trucje ook proberen wie weet ;) hahah maar lukt het niet baat het niet hebben we toch plezier gehad ;)

@cossy: leuk showen met je echo kunnen we meegenieten ;)

pffff tis zaterdag en heb niks te doen (eigenlijk wel maar heb er geen zin in, manlief komt pas 16,00uur thuis.
    iedereen is gezellig op stap geloof ik, gezellig in mn eentje :D :D

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Goedemorgen Nisa :D Je bent niet meer alleen hoor.

20. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @tupp: yessssss :D goedemorgen tupp
    waar is iedereen vandaag he lekker aan het uitslapen?

Deel Deze Pagina