Vooruit kijken na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kirrebir, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    je hebt een echte superbaby hoor!!!!
    erg lief :)

2. 4days

4days Niet meer actief

Whahaha ik vond het wel humor. :D Kreeg overigens ook veel reacties, hahaha.

3. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    hier doet niemand aan carnaval alleen op de basisschool deden ze vroeger aan carnaval.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja, dat pakje van vorig jaar is ook leuk! Zijn jullie echte liefhebbers Cossy?

5. brenjomi

brenjomi Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.297
    1
    0
    activiteitenbegeleidster
    roze wolk
    @cossy, hahahahaha. geweldig.
    heb ooit onze hond (de oudste) een hotdogpakje aangedaan, die kwam toen kijken naar de stoet met mijn schoonouders. hij gaf er niet veel om dat hij iets aanhad:D stond zelfs in de krant daarna:D

@hier, nou dames, ga door. nog veel plezier vanavond, niet teveel schrijven;)
    tot morgenochtend

6. 4days

4days Niet meer actief

Nee eigenlijk helemaal niet, hahaha. Ach ik vind het op zich wel gezellig, 2 avondjes verkleed uitgaan met een paar vrienden. Vooral het schminken vind ik altijd leuk. Maar daarna heb ik het ook echt weer gezien voor een jaar. :D Want van die muziek krijg ik echt moordneigingen... :)

7. 4days

4days Niet meer actief

Whahaaha, briljant! Ik zie het al echt voor me, zo'n rond lopende hotdog. :D helemaal hilarisch als het zo'n lange smalle teckel is, whahaha.

8. ano

ano Fanatiek lid

12 jul 2009
    2.296
    351
    83
    heb je een foto van de hotdog???
    Lijkt me echt leuk om te zien hahahahahahahahahah

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben er niet mee opgegroeid, maar woon al sinds mijn puberteit in Brabant. Ik heb het ook toen nooit echt gevierd. Wel een paar keer geprobeerd, maar die muziek is inderdaad gruwelijk! En ik vindt de sfeer niet altijd even prettig. Ik heb een hekel aan mensen die vinden dat ze ineens alles mogen omdat ze dronken zijn. Toch zit ik er nu elk jaar weer middenin, omdat we het op school wel vieren.

10. 4days

4days Niet meer actief

Nou, ik moet zeggen, als wij het gaan vieren gaan we ook niet op de markt tussen het dronken volk staan. Meer in redelijk hippe cafeetjes, die vooral normale muziek draaien en dan af en toe een carnavalsnummer ertussen gooien. Anders zou ik het ook geen uur volhouden... ;)

11. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    dames, ik heb echt buikpijn sinds vanmiddag en zon liespijn dat echt doortrekt tot aan mn kuiten en dan alleen rechts.
    ik hoop dat het bandenpijn is en geen naderende ongie!!! :(

12. 4days

4days Niet meer actief

Tsja Nisa, heb je het elke maand of niet? :D

13. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

30 jul 2009
    3.133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    #1373 zilvervosje, 16 jan 2010
    Laatst bewerkt: 16 jan 2010
    Zat jij vroeger ook op de Bijenburg? Ik woonde als kind ook in Dordt... geweldig die carnavaldagen :D alleen was bij ons steeds hetzelfde jongetje prins carnaval... dat was wel een beetje flauw.

@ foto's, Nisa en Cossy: wat leuk om al die gezichten te zien. Mooie meiden inderdaad zeg! Kom op.... meer foto's van VKNM-kletsers :D! Leuk om te zien dat de meiden met wie ik zo vaak "klets" ook echt een beetje mijn types zijn. Klinkt dat stom?

@ Brenjomi: Ach meis... ik lag helemaal in een deuk bij je foto met alle testen en data op een rij. Ik herken het gevoel zó goed! Het liefst zou ik de hele dag testen, alsof je bij ieder plasje de kans op een miljoen hebt dat dát het plasje is. Jammer dat je nu nog niks weet, maar ik hoop dat je heel snel meer weet!

@ Cossy: ja, is ergens ook wel stom, na de 13 weken kan het altijd nog mis gaan. Maar het de kans is wel kleiner... daar doe ik het voorlopig voor ;) Maar goed, dan is de 16 weken echo nog spannender, heeft het kindje afwijkingen en... hou je het dan? Maar tot het einde toe is het spannend, en verder. Mijn nichtje is overleden toen ze een paar weken oud was omdat haar hart het begaf toen de bloedsomloop wisselde (dat gebeurt pas na de geboorte, ik wist dat helemaal niet). Mooie echo-foto trouwens! Hoe regel jij zo'n 3D-ding?

@ April: Bedankt voor het trucje ;) Ik weet niet of het hier gaat werken, maar ik ga het eens proberen.... wie weet. Ik heb er meestal wel moeite mee... halverwege denk ik ineens aan boodschappenlijstjes of ligt hij ineens op mijn haar (auw!) of hoor ik de buren buiten en luister ik toch mee en dan moet ik weer opnieuw beginnen. Niet dat zilverman het slecht doet, hoor.... heb ik altijd al gehad. :) Het lijkt me geweldig om samen klaar te komen!

@ testen hier: Tja, gisteren toch maar twee testen gedaan. De vroege test was negatief en die van de Kruidvat ook. Maar die vroege test had ik al helemaal gereed toen ik me besefte dat ik eigenlijk niet hoefte te plassen, niet genoeg iig. Dus hij was wel nat (sorry!), maar niet genoeg. Uiteindelijk kreeg ik er na 10 min. toch nog wat uit, maar geen streep dus. Dus misschien heb ik het verkeerd gedaan. Of anders is er toch heel vroeg iets fout gegaan... of een stomme test. Ik las ergens dat iemand kraanwater positief had laten testen met de vroege predictor? Bovendien kon ik eigenlijk nog helemaal niet testen. We hebben iig heel veel testen gehaald, en ik gooi er morgen nog eentje tegenaan. Wie weet :) Maar ik denk het niet. Mijn borsten doen geen pijn, wel wat steekjes en ik ben aangekomen... maar goed... dat kan ook aan het chocoladeijs liggen :)

@ verder hier: Gisteren had een "vriendin" (na haar gebrek aan reactie op de miskraam niet echt meer een vriendin) een leuke opmerking. Ze heeft haar spiraaltje laten verwijderen en is nu zó broeds. Grrrr, verwacht ze nou echt dat ik me in wil leven in háár broedsheid? En to top it off stelde haar vriendje mijn vriend gerust met de woorden "ach het komt nog goed, je bent nog lang geen veertig". Wat fijn dat iedereen tegenwoordig vruchtbaarheidsdeskundige is. Echt... als je met dit soort afgetrapte, onzinnige clichés aankomt (vooral zonder te bellen of echt te vragen hoe het is en wat er speelt) mag je wat mij betreft liever je mond houden. Ik stond er vanochtend nog van te schelden onder de douche! Dat heb ik weer... klaag ik over radiostilte, krijg ik dit terug, wéér niet goed! ;)

14. 4days

4days Niet meer actief

zilvervosje -> Pfff, stomme opmerkingen ja... Ik denk dat het gewoon een gebrek is aan inlevingsvermogen. En veel mensen weten ook echt niet wat ze zich erbij voor moeten stellen.
    Trouwens ik weet wel dat de kans op een mk na 12 weken afneemt hoor. En natuurlijk ben ik zelf ook blij als die kans kleiner wordt. Maar toch blijft het een beetje pijnlijk om te lezen hoe euforisch iedereen erover is, terwijl ik dan denk: tsja voor mij heeft die 12-weken grens echt niets betekend... Komt misschien ook omdat het nog redelijk vers is allemaal.
    Trouwens voor zo'n 3D echo kun je het beste gewoon bellen naar een echobureau. Wij gaan naar BabyVieuw:
    Babyview.nl | Kriebels in je buik!

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    @Zilvervosje; Wat een domme doos! En dat vriendje ook!

@Nisa en Brenjomi: Waar blijven jullie nou? Ik zit al vanaf kwart voor vijf te vol spanning te wachten. :D

16. 4days

4days Niet meer actief

Nou ik was ook al de hele tijd op hoor. :p Met je mee in spanning. :D

17. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    #1377 tupp, 17 jan 2010
    Laatst bewerkt: 17 jan 2010
    Tegen de tijd dat Tupp-man z'n bedje uit komt, duik ik er terug in. Haha!

Ben wel goed bezig trouwens, nu ik toch een paar uur alleen ben. Ik wil hem (als alles goed gaat) met Valentijnsdag graag verrassen met een cadeautje. En zelf wil ik heel graag zo'n buikband. Nu wilde ik eerst gaan voor een met de tekst "Made by ..." (voonaam man). Om te kijken of hij dat leuk zou vinden had ik zo'n foto laten zien. Hij helemaal blij: die mag je over een paar maanden wel bestellen. Of hebben ze er ook één met het 'intel inside'-logo? Dan maken we daarvan "... inside" (achternaam man).
    Nu hebben ze die niet, maar je kunt ook zelf een ontwerp insturen en dat maken ze dat voor je. Ik heb dus (heel eerlijk) gezegd: die hebben ze niet. Maar ondertussen heb ik hem zelf ontworpen! :D

Jammer genoeg kon ik alleen niet het juiste lettertype vinden.

Even de eerste echo afwachten en dan bestel ik hem!

18. 4days

4days Niet meer actief

Ik hopelijk ook... Helaas lag Cossyman net al te zeuren, kreunen en steunen dat hij heeeel erg ziek is (lees: verkouden), dus tot na de middag zal dat er wel niet in zitten...

19. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.829
    19.166
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mannen kunnen zoooo zielig doen om niks hè. Beetje verkouden en ze presteren niks meer. ;)

20. 4days

4days Niet meer actief

Whahaha ja erg he! :D Nouja hij is wel ook al heel lang ziek, echt al maanden. Door constant buiten in dit weer te moeten werken, en meestal met water. ;) Maarja dat neemt niet weg dat het maar een verkoudheid is, hahaha.

Deel Deze Pagina