Vooruit kijken na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Kirrebir, 8 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    Even een kort berichtje.

Oh, Kirrebir wat een naar nieuws! Hopelijk kun je het een beetje van je afzetten in Mexico. dikke knuffel

Heb weer mooie foto`s voorbij zien komen! Echt leuk al die foto`s.
    Ook leuk al die huisdieren. Ik vind huisdieren erg leuk, maar we hebben er zelf geen. Ik ben nl. allergisch voor katten en honden :(

@ Muti-culti: ik ben gewoon 100% nederlands. Al word ik regelmatig gezien als spaanse en zelfs meende een tijdje terug iemand dat ik marokaanse was...haha.

@ Tupp en Brenjomin: Oh, mijn vriend daar laten scheren dat zie ik echt niet zitten. Hopelijk kan ik het dan nog zelf doen...

fijne avond!

2. D1982

D1982 Actief lid

12 mrt 2009
    301
    0
    0
    Limburg
    oh ja, ik ben bezig met de ovutesten, maar volgens mij werken die dingen echt niet... :( Maar goed ik ga er gewoon rustig mee door!

3. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    goodmorning ladies ;)

4. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @D1982 vandaag heb je je 'eisprong!' en lukt het met de ovu-testen? heb het zelf nooit gebruikt (gelukkig heeft de banner het bij mij altijd goed gehad :D ) dus bof ik.

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.152
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb ook geen ervaring met de ovulatietesten. Zelf heb ik twee maanden getemperatuurd. Dat beviel wel goed.

6. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @tupp; al 6 wkn joh zo wat gaat het snel!!!

ik zal blij zijn als ik de 10 wkn voorbij ben ( liefst 11wk :D )en een goede echo heb gehad, want het is nu beide keren net ervoor misgegaan :(

ik lig nu alleen maar op de bank doe verder bijna niks
    omdat ik best last heb van steken in mn buik het lijken net krampen hoop dat het de bekende bandenpijn is en niet iets anders :S

7. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.825
    19.152
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Hè bah Nisa, wat is dat toch een eng gevoel hè! Ik had het laatst ineens 's nachts. Ik werd er wakker van! De vorige keer begon het wel overdag, maar werd de pijn 's nachts pas echt hevig. Oh wat was ik bang! Gelukkig ging het wel weer over, maar op het moment zelf, weet je dat natuurlijk nog niet.

Ik heb vrijdag mijn intake bij de vk. Normaal doen ze bij het eerste bezoek geen echo, maar ik ga er echt om smeken! Ik wil het zo graag aan onze ouders vertellen! Maar ik durf niet omdat ik nog niet helemaal geloof dat ik "echt" zwanger ben. Ik wil gewoon zien dat het geen bbz of leeg vruchtzakje is.

8. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    tupp: hoop dat je gesmeek zal helpen ;)
    ik mag het van mn man nog aan niemand vertellen
    niet dat ik dat wil :D alleen wil ik het mn moeder wel heeeel graaag vertellen omdat zij zo betrokken is geweest met de MA's
    dus heb haar gisteren gebeld toen mn man nog aan het werk was ;) , nam ze niet op!!!!
    wou het toch stiekem vertellen en zeggen dat ze moest doen alsof ze het niet wist maar dat ik het toch met haar kon delen
    (ik ben de laatste tijd wel gemeen hahahaha :p )
    maar helaas ging mn plannetje niet door :D

dus kan me goed voorstellen dat je het ook zo graag aan je ouders wil vertellen hoop dat je toch een echo zal krijgen ;)

en bij hoeveel wkn ging het mis bij jou?
    wat is jou 'veilige zone' zeg maar?

edit: ik heb dat pijn continue de hele dag door tot ik in slaap gedommeld ben;) maak me toch een beetje zorgen ook omdat mn borsten geen pijn doen zoals de vorige 2 keer
    ben bang of het geen leeg vruchtzakje is:(
    a.s. maandag heb ik wat meer zekerheid maar toch daar heb ik momenteel niets aan;)

9. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Nisa Goeiemorgen, ik kan me je spanning indenken hoor. Bij mijn 1e zw had ik ook direct na mijn ei zere borsten en bij de 2e zw(mk dus) had ik dit niet, maar was wel weer misselijk en dat had ik bij de 1e niet. Ik bedoel maar te zeggen, dat het feit dat je geen pijnlijke borsten hebt, niet direct hoeft te betekenen dat je zw niet goed zit.
    Ik hoor van zoveel meiden om mij heen dat ze bij hun verschillende zw totaal verschillende kwalen hadden.
    Mijn vader komt ook uit de richting van Montenegro, prachtig daar! Mijn moeder is Nederlandse.

10. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    april: wat leuk ben je er wel eens geweest?
    en ja maar dat pijn/steken/krampen in mn onderbuik maken me zo onzeker

11. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Brenjomi Leuke foto's!:) Jullie zien er prachtig uit in de sneeuw! Nou, ondanks dat je zeeziek bent op die 1e foto, vind ik je er goed uitzien met je mooie glimlach!

@ haar en scheren Volgens mij ben ik zwanger, ben kotsmisselijk...Oh nee, dat komt door dat ranzige verhaal van Nisa en haar ervaring met het uitstrijkje verrichtten.:D
    Ik heb tot het laatst toe mijzelf geschoren, maar op het ogenblijk dat ik mijn slijmprop begon te verliezen, ben ik met mijn man naar de badkamer gewaggeld en hij heeft de boel netjes bijgewerkt. Ik heb tegenwoordig ook zo'n scheermes met aan de andere kant zo'n trimmer. Ik wil bij de vk niet geheel kaal, dus mocht ik weer zwanger zijn, zal ik een keurig smal gemillimeterd 'matje' scheren.
    Aan de andere kant interesseert het me niet veel, want de week na mijn bevalling moest ik dagelijks met de benen wijd om de wond te laten controleren en werd ik getempt door de kraamhulp. Dus ik ben de schaamte helemaal voorbij, hoor.;):D Als in een week tijd ruim 10 verschillende mensen je van daaronder hebben gezien, dan kan het je op een gegeven moment echt niet meer schelen. Mij in elk geval niet.:D

12. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    #1632 April1, 20 jan 2010
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
    Ach Nisa, dat kan ik me heel goed voorstellen hoor.:( Misschien kan ik je een beetje geruststellen. Bij mijn 1e zw had ik de eerste weken ook van die krampen en steken. In jouw geval ben je toch eigenlijk nog maar net 2 weken ongeveer zwanger, ik bedoel vanaf je ei gerekend? Je lijf is zich vast weer helemaal aan het klaarmaken voor een zw.

EN jazeker, ik ben daar weleens geweest. Vroeger gingen we regelmatig. Ik zie mijn familie al sinds mijn 12e niet meer. Ik voel me meer nederlands en behalve dat je aan mijn uiterlijk kan zien dat ik niet geheel nederlands ben, vind ik dat prima.

13. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Oh ja en bij de 2e zw had ik van die steekjes totaal geen last en geen gevoelige borsten. Enkel een vlaag van misselijkheid. Maar ik denk dat mijn lijf nog redelijk in zwangerschaps-staat was, aangezien ik kort voor mijn 2e zw was gestopt met de bv.

14. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    @april: rond mn ei hebben we alleen op 4 jan en 7 jan. kunnen klussen dus rekenmaar.. 16 of 13 dgn
    soms denk ik dat ik nooit een kind zal baren dat het elke keer mis zal gaan ook omdat ze niet weten wat de oorzaken zijn van de MA's.
    en dat het telkens indezelfde periode gebeurt:(
    ik probeer niet te stressen, alleen blijft dat alleen bij zeggen;)

montenegro:zou een keer met haar meegaan, maar helaas ging dat niet door maar het lijkt best veel op TR heb ik begrepen weet niet of je wel eens in TR ben geweest?
    jammer mis je het en je fam. niet?

15. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    :( ben ik alleen over? Snif, dan ga ik maar weer taarten bakken.....

Oh daar ben je weer!!!:)

16. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    @ Nisa begrijpelijk hoor. Jij bent vast pas ietsje meer gerust wanneer je die eerste 8 á 9 weken voorbij bent en dan op naar de 12 en 20 wkn, he.

edit: sorry Nisa, ik zie net dat jouw mk's bij de 10 en 11 waren, mijn excuses voor mijn slordigheid:)

Dat heb ik ook gehoord, Tukije lijkt me ook een prachtig land!:) Ik zou daar dolgraag heen willen. Maar dan niet daar waar het massatoerisme hoogtij viert. Turkije heeft zo'n rijke geschiedenis, het lijkt me echt zó mooi om er meer over te weten en het in het echt te zien!

17. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    ow ja geloven jullie me als ik zeg dat ik nu al mn broeken niet meer pas tenminste mn knopen krijg ik niet meer dicht:$

en heel stout ben ik weer geweest, we waren gaan shoppen met manlief de maandag op de terugweg naar huis,
    en zag dat ze goede uitverkoop hadden in zw. kleding in een winkel
    heb nu al 3 shirts met lange mouwen en heel leuk tekst:)

18. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Haha, nou dat geloof ik best hoor, je darmen gaan opeens overal zitten he, dat had ik ook:D

19. Nisa

Nisa Fanatiek lid

17 nov 2008
    2.007
    1
    38
    Turkije!!!!!
    tijdens mn eerste zw. kon ik nog aan tot wk 7
    zelfs dat vond ik te vroeg maar nu met 4wk!!!!

20. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Haha, nou laten we hopen dat het een goed teken is!:)

Hee Nisa ik ga er vandoor, ik ga met mijn zoontje aan de lunch beginnen. Zijn tv-programma op BBC2 (in the Nightgarden) is bijna afgelopen. Misschien tot later vandaag!:)

Deel Deze Pagina