Vooruit.. nog een topic 1 week overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sasja88, 8 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.000
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Waarom??
    Als hij later is gekomen heb je hem niet overgeslagen maar enkel gemist met testen.

Je hebt dus niet meer verder getest na die hierboven?

2. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen
    Uhm nee.. niet meer getest.. na 3 dagen had ik ook niet zoveel slijm meer.
    Maar ik heb veel buikpijn van een ei.. deze maand 12 dagen gehad dus tja ik weet het ook niet meer.. 2 dagen na die 12 dagen ei pijn begonnen de menstruatie krampen. Dat voelt toch anders dan ei pijn. Dat heb ik 1 week gehad en afgelopen woensdag begon weer ei pijn.
    Jammer dat je niet even in jezelf kunt kijken wat er aan de hand is.
    Sinds gistermiddag zijn alle pijntjes weg.
    Dus misschien wel een ei die een maand heeft overgeslagen? Dan zou ik eind deze maand ongi worden...
    Irritant dit.. maar ja.. Ik ben altijd al degene met de rare klachten in de familie.. zucht..

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

TS, je bent kortgeleden gestopt met de pil. Dit kan tot gevolg hebben dat je eerste cyclussen na pilstop erg onregelmatig kunnen zijn. Zelfs vrouwen die na pilstop eerst weer een paar keurige cyclussen van 28 dagen hebben, kunnen daarna nog onregelmatige cyclussen hebben. Allemaal door die (rottige) pil.

Ei overgeslagen terwijl je negatieve ovulatietesten hebt? Hoe bedoel je dat?
    Elke vrouw heeft de gehele cyclus LH in haar lichaam. LH schommelt. De ene dag kan je streepje donker zijn en de andere dag lichter. Daarom is een ovulatietest ook pas positief als beide streepjes minstens even donker zijn. Bovendien hoeft een ovulatietest absoluut niet op te lopen. Integendeel zelfs, in de meeste gevallen knalt een ovulatietest vanuit het niks.

De volgende ronde zou ik dus adviseren net zo lang door te gaan met testen totdat beide streepjes minstens even donker zijn. Pas dan is je LH-piek. Binnen 48 uur na de LH-piek vindt je eisprong vervolgens plaats.

Je spreekt pas van overtijd zijn als je weet wanneer je eisprong was. Gezien je negatieve ovulatietesten weet je dat dus niet. Dikke kans dat je eisprong veel later was dan je denkt helaas, waardoor je deze ronde dus een langere cyclus hebt.

4. Sasja88

Sasja88 Fanatiek lid

21 aug 2017
    1.812
    1.256
    113
    Vrouw
    Groningen

Oké! Dan test ik de volgende ronde wel wat langer door. Ik kreeg ook een tip om niet teveel te drinken voor die tijd.. Ik liet er altijd wel 2 uur tussen maar dat is blijkbaar te weinig..
    Gewoon irritant als je cyclus niet regelmatig is. En ik weet er zijn zoveel die dat hebben..
    Hopelijk is het na deze ronde weer een beetje normaal.. :)

Deel Deze Pagina