Ik heb via facebook een oproep gedaan op zoek naar een oppas voor af en toe in het weekend. Nu heb ik 2 meiden uitgenodigd om kennis te laten maken deze week. De een is 23 en de ander is 19. Het meisje van 19 ken ik via mijn werk en de ander ken ik nog niet. Het gaat om avonden en meestal leggen wij ze op bed. Een enkele keer moeten zij dit doen. Ik zat te denken aan 5 euro per uur. Ongeacht leeftijd. Maar misschien is dit te weinig?
wij hebben onze buren gevraagd om op te passen op onze kinderen. wij betalen ze 7,50 per uur. Heb een beetje om me heen gekeken wat gastouders ongeveer krijgen per uur. en aangezien het volwassen mensen waren vonden wij 5 euro per uur echt te weinig.
Ik betaal 5 euro p.u. maar dat is voor een kindje en hij slaapt dan altijd. Mn oppas is studente dus ze kan hier gewoon lekker gaan leren die kleine wordt eigenlijk nooit wakker.
Wij betalen 10 euro per uur. Ze is 24 en past op 3 kinderen. Meestal slapen de kinderen al. Wij kunnen met een gerust hart weg en daar heb ik best wat geld voor over.
Laatst hadden wij een student, wel 5 kids die ze allemaal op bed moesten leggen, en 1 ervan een wakkere baby. Dat was een tientje per uur.
Hier oppas meisje van bijna 16 jaar, meiden zijn gek met der en ze doet leuke dingen Legt de meiden ook op bed Betalen 3,50 per uur Vaak ronden we t af naar boven bij uitbetalen