Ik heb voorverpakte ijsbergsla gegeten. Ik heb dat niet gewassen omdat het al gewassen was. Nu twijfel ik daaraan,had ik het toch moeten wassen?
ik was het nooit. Een maaltijdsalade waar al van alles in zit kan je tenslotte ook niet wassen. ik heb wel s op tv gezien hoe dat in zo'n fabriek wordt gewassen en dat gebeurt echt grondiger dan wij het normaal thuis doen met een kropje hoor. niet te druk maken en lekker genieten van je bordje sla.
het is wel gewassen maar uit veel onderzoek blijkt ook gewassen en voorverpakte groente toch nog bacterien te bevatten. Normaal gesproken natuurlijk helemaal geen ramp, je kunt wel wat hebben, maar als zwangere ben je een risico groep. Zelf was ik het ook niet nog een keer hoor, ik zal toch wel weerstand hebben na jaren voorverpakt voer eten, toch?
Ik was het nooit, nooit gedaan ook. Te veel hygiene is ook niet goed he Maar denk dat je er nu toch niets meer aan kunt doen, je hebt het al gegeten. Voor je eigen rust, misschien de volgende keer wel wassen?