Ik heb erg last van keelpijn sinds gisteravond... nou heb ik al drop gekocht, wou ook waterijs mee nemen maar ben ik natuurlijk vergeten. iemand nog andere tips? als ik morgen nog zo'n last heb bel ik denk ik eerst de dokter maar want anders wordt het wel een erggggg lang weekend!
Ik ben echt een fan van Tonsiotreen zuigtabletjes van VSM, die helpen altijd super bij mij. En je mag ze ook tijdens zwangerschap gebruiken . Beterschap!
trachitol mag je niet hebben als je zwanger bent! Ik volg zelf de cursus assistent drogist en die mag je echt niet hebben!
Thijmsiroop! Heerlijk middel en helpt echt. Mag je ook hebben tijdens de zwangerschap en dat is het voornaamste
Zuigen op een dropje/ snoepje, lepel honing in de thee, veel drinken, ijsblokjes, gorgelen met zout water... Jammer dat er geen wondermiddel is voor keelpijn.
Tips VOOR keelpijn..eh ff denken.. In je nakie buiten staan gaan als het vriest en flink waait Wurgsex O .. Hihi kon t níet laten.
Tips VOOR keelpijn..eh ff denken.. In je nakie buiten staan gaan als het vriest en flink waait Wurgsex .. Hihi kon t níet laten. ///////////////////////////////////////////// haha oke dank je haha ik ben vrijdag naar de dokter geweest en heb dus alweer een keelontsteking.... En voel me echt rot,ook zo'n hoofdpijn en overal spierpijn! Heb nu een kuur gekregen die je nu dan wel mag hebben, maar het slaat nog niet echt aan... pff ben blij dat ik morgen vrij ben, ind het ook zo lullig om me ziek te melden want de baas denkt toch direct dat het komt omdat ik zwanger ben, dat vind ik zo ***! Dit heeft daar helemaal niks mee te maken en ik doe dit toch niet expres? En die stress kan ik er echt niet bij gebruiken!
een pot thee zetten en daar schijfjes citroen in doen, dus geen citroenthee uit een zakje maar lekker zelf maken! heerlijk en verzacht echt de keelpijn! als het te zuur is evt met suiker of een zoetje wat zoeter maken joyce
lang leven de kamile thee met honing gewoon te koop in de supermarkt. hielp mij in iedergeval. helpt me ook tegen me maag zuur
Goh Bobam, wij hebben erg veel gemeen! (uitgerekende datum & leeftijd). Ik heb ook sinds zaterdag erge keelpijn. Ik ben niet zo'n huisartenbezoeker en heb ook niet het idee dat het echt een ontsteking is, maar meer een griepje. Wat ik aan de keelpijn doe is raketjes eten! Die kou verlicht de pijn. Daarbij veel thee met honing drinken.