voorverschijnselen...

Discussie in 'De bevalling' gestart door mirjam22, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik vind dit een beetje klinken als een buikgriepje ofzo?
    ben zelf net ziek geweest en had die klachten en ik heb nog lang geen voorweeën ;)

ik hoop voor je dat je snel je kindje in je armen kan vasthouden!!!
    spannend hoor!!

2. Annemarie1984

Annemarie1984 Bekend lid

13 feb 2006
    512
    0
    0
    Denise: het verschil is dat jij ruim 13 weken zwanger bent van een eerste kindje en carmen is ruim 38 weken zwanger.

Misselijkheid, braken, diarree kunnen inderdaad voortekenen zijn van een naderende bevalling. Het hoeft niet, maar kan zeer zeker wel.

3. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hihi, bij ons eerste hadden we net de partner-les gehad van de zwangerschapsgym. Daar vertelde de juf dat een naderende bevalling inderdaad ook kan starten met overgeven en diaree, je lichaam leegt zich als het ware om alle ruimte te creeeren voor het zware werk wat geleverd moet gaan worden.
    Toen we die avond thuis kwamen, voelde ik me niet tof en binnen een half uur ben ik aan alle kanten leeggeraakt. Dus ik zei tegen mijn man: bel de verlos maar, "it giet oan!" Hij was toen zo nuchter om nog even te wachten, want je gaat echt niet van niks naar baby in een half uurtje en jawel hoor, helemaal niets aan de hand, ik heb heerlijk geslapen en geen centje pijn gehad. Pas 2 weken later werd ons dochter geboren.

Ik had dus blijkbaar toch iets verkeerds gehad.

Groetjes van Kiki

Deel Deze Pagina