ppfff Heidiiii.....gelukkig was ik nog op tijd! Heb ik nog iets te lachen gehad zo in m'n eentje hier.... Kijk....je praat natuurlijk over veeeel dingen op het werk....maar over quackies en gastendoekjes.....dat gaat een beetje ver. Ik werk nl. met alleen maar mannen....
hahahaha....maar niet op kantoor hoop ik.... Alhoewel....zou ook weer 'ns wat anders zijn....ik zal morgen eens een paar gastendoekjes meenemen....kijken of ze daar ook de hint begrijpen.
hahahahaha......tja...we lachen er wel mee....maarrehhh...ik ga morgen echt luisteren bij iedere stap die de heren om me heen maken....
Hey meiden, ik ben even ingebroken op jullie topic, het begon toch wel erg interessant te worden Echt lachen hoor en zeer herkenbaar. Even over die volwassenen TV. We hebben sindskort digitale TV en die "speciale" zenders erop. Nou daar valt je mond van open hoor. Niet alleen het gezicht wordt besmeerd maar ik zag daar dingen, Ze spugen er gewoon op........... Ik wist niet meer hoe ik had en dan ben ik toch echt niet preuts. Meiden en man van heidi ga vooral zo door, want dit is goed voor mijn lachspieren Hope
Hahahahahaha Ik lig helemaal dubbel hier. Wat een verhalen. Maar 't ging over voorvocht, toch? Daar kan je dus absoluut wel zwanger van worden. Ik denk dat ik maar voor maandverband ga Voor de humor is een handdoek af en toe wel leuk. Wij hebben ook gastendoekjes...
@Hope; je maakt me wel nieuwsgierig want ik heb die zenders niet.... Misschien kunnen we nog ideetjes opdoen...?! Bleh...nee bij mij hoeft het ook nergens anders.
Wisten jullie trouwens, nu we het er toch over hebben, dat je zwanger kan worden van voorvocht! Uitkijken geblazen dus, met dat geknoei!
Wel regelmatig verversen. Anders kan je 'm rechtop tegen de muur zetten na verloop van tijd. (Herinner ik me nog van een verhuizing, vroeger van studentenkamer naar studentenkamer... onder, achter het bed, ....... )
ow ja voorvocht....daar ging het over... Tja...kan je daar zwanger van worden? Ik wist het niet...zo'n stomme vraag was het dus helemaal niet.
Zwanger? O, jee, bedankt voor de waarschuwing! Hmmmm..... zou je dan ook zwanger kunnen worden van een quacklap? Als je d'r per ongeluk bovenop gaat zitten?
hahahaha....proberen kunnen we het in ieder geval. Moet je wel niet langer dan 48 uur (of zoiets) wachten....
@ NOA, nou wat wil je weten? Ik kijkecht mijn ogen uit. Je schrikt als je een grote TV hebt, meteen zo`n enorme l*l in beeld hihihi