Hoi Dames, Ik heb een vraag aan jullie: Kan je van voorvocht zwanger raken? Ik heb op het internet gelezen dat de mogeljikheid bestaat, vooral op de dag van de eisprong. Ben erg benieuwd of er wel bewijzen zijn die dit kunnen aantonen. Het zit zo dat we tijdens de daad zijn onderbroken en mijn vriend had zich terug getrokken en daarna moest ie met spoed weg. (noodgeval) (Ik zit in mijn vr.b. dagen) Groetjes en veel succes allemaal
Volgens mij heb ik op deze site wel eens een stukje van iemand gelezen die dmv voorvocht zwanger is geraakt... weet niet meer precies waar, anders zou je ff via Zoeken moeten kijken...
diezelfde vraag had ik ook... tijdens mn waarschijnlijk vruchtbare dagen wel geklust maar mn vriend heeft zn top niet kunnen bereiken (denk dat de druk na 6 maanden een beetje te hoog was). Ik weet dat het ook met voorvocht moet kunnen, maar hoe groot die kans is? Volgens mij niet zo... dus ik ga er ook maar van uit dat het deze ronde niks word. Ik hoop voor jou dat het voldoende is geweest! Groetjes Jelske
Je heb deze vraag ook bij de verloskundigen gesteld. Ik doe deze dicht. Je mag een vraag maar 1x stellen.