Pompiedompiedompiedom...... ........ ik wacht gewoon nog maar even rustig af. Nog geen te bekennen, maarja - 't is de eerste ronde na mn mk, dus mag niet al te veel verwachten. Heb laatst al bij 5 dagen voor NOD negatief getest. Tikkie te voorbarig geweest dus. Voel me niet echt zwanger ofzo en vraag me af.. hoe lang zal ik nog wachten met testen? grts Ma2Be
Hmmm... maar de vorige keer testte ik pas bij 8 dagen overtijd positief. Ze zeggen toch dat je 4 tot 6 weken na je mk je eerste ongi krijgt? Als ik nou nog een weekje cyclusvertraging inbouw wegens mk - plus 8 dagen = 15 dagen. Denk dat ik nog een dagje of 6 wacht.....
hallo ik zit hier ook maar te wachten net als jij! ik heb vorige mandag een bloedtest laten doen door arts(toen vijf dagen overtijd)en die wees negatief! heb sindsdien geen testjes ofzo meer gedaan. zit nu gewoon op de duiveltjes te wachten(hopelijk heb ik toch iets anders dan duivels hihi) heeeeel stilletjes zit ik wel te hopen maar ik denk dat mn lichaam gewoon met mij aan het spelen is! veel sterkte en succes!
Thanks allemaal Duim nog maar even door.... Nog 3 dagen tot de test - dan is het 'Bevrijdingsdag' hihi. Grts Ma2Be
Het is niet altijd zo hoor dat het zolang na je MK duurt voor je cyclus weer op gang is, ik was na mijn MK gewoon weer na 28 dagen ongesteld... Dus testen..... ben benieuwd!
Heb net maar wat testen besteld hier op de site.. Vorige keer testte ik pas na 8 dagen overtijd positief, dus vandaar dat ik zo lang wacht.. Heb laatst al wel 5 dagen voor mn NOD getest, maar dat was natuurlijk dus negatief. Nog een reden om te wachten.. Hoop wel dat de testen vrijdag of zaterdag er zijn - zaterdag is de dag dus. Heb weinig wat op een naderende ongi lijkt, alleen een paar pukkels. Die had ik vorige keer toen ik zwanger was juist niet. Verder zijn mn borsten weer aardig groot - maar niet pijnlijk, wat ik anders wel altijd heb.. Tsja.... dat zeg ik dus. Zaterdag he Thanks voor het duimen! Ik hou jullie op de hoogte
Hey Ma2be, Het voordeel van die eerste negatieve test is natuurlijk wél dat je zeker weet dat de hormonen van de zwangerschap uit je lijf zijn. Als je dan positief test zaterdag, hoef je in elk geval niet ook nog eens een keer te gaan twijfelen of het niet nog om 'restanthormonen' gaat. Zelf heb ik om die reden twee weken na mijn miskraam ook een test gedaan. Raar idee misschien, maar ik was echt blij met die negatieve test. Ik ga voor je duimen! Nog twee dagen wachten... Groetjes, Renée