Hallo allemaal, Ik moet even mijn verhaal kwijt! Wij zijn sinds augustus 2006 bezig voor een kleine ukkepuk. Helaas is dit nog niet gelukt. Ik voel dat mijn menstruatie er weer aan zit te komen. Heb alweer een week buikpijn en mijn borsten staan op klappen. Vandaag een test gedaan omdat ik toch het gevoel had dat het iets kon zijn. Helaas was hij negatief. Ik begin er soms zo van te balen! Als mijn menstruatie erop zit, dan ben ik weer blij, maar twee dagen daarvoor ben ik kei emo! Mijn vriend zegt altijd dat alles goed komt en dat er gemiddeld gewoon een jaar voor staat! Ik weet dat ook wel, maar het is zo frustrerend. Soms baal ik ook van mezelf als ik dan zo verdrietig ben. Er zijn zoveel mensen die al veeel langer bezig zijn. Ik vind dan eigenlijk dat ik niet mag zeuren! Mijn cyclus was al vanaf het begin best redelijk; 25-27-29-29-30-30-30-30. Nu zit ik op dag 33! Ik weet ook dat mijn eisprong dit keer later is geweest (ik voel hem iedere maand), dus het kan wel kloppen, alleen vind ik het zo vervelend dat het nu langer duurt. Dat maakt me ook weer onzeker. Ik ben soms echt bang dat het niet lukt. Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik moet zeggen dat het wel lekker oplucht! Liefs Knollie
jee meid balen zeg als het niet raak is ik snap je gevoel heel goed hoor! lucht hier maar lekker je hart en hopelijk is het snel raak! succes
Fijn toch dat je hier je hart kunt luchten? Je vriend heeft vast en zeker gelijk. Dat neemt niet weg dat je af en toe gewoon erg verdrietig of gestresst kunt zijn en het gevoel hebt dat het nooit meer goed komt. Ik hoop dat je dit jaar een pracht zwangerschap gaat meemaken.
Heerlijk he als je het ff van je af kunt schrijven... Vooral blijven doen meis... We weten vrijwel allemaal hoe je je voelt ! Liefs Silla
Ja het is elke keer een teleurstelling. Ik ben net begonnen met de klus, maar ik lees wel de verhalen. Heel veel succes Gr. Jose
Al ben je 1 maand bezig of 1 jaar, ik denk dat die teleurstelling elke maand als het niet raak is er weer is! Jullie tijd komt vast nog wel!
Hey meis! Goed dat je ff van je afschrijft...het is ook niet leuk die teleurstelling iedere maand... Hoop dat je snel zwanger mag zijn hoor! dikke knuf
ik weet hoe je je voelt hoor, ik ben ook in augustus 2006 gestopt met de pil... vele meiden zijn al langer bezig, maar volgens mij is de teleurstelling iedere maand voor allemaal even erg balen ! succes !
Nou ik kan het me voorstellen hoor dat je dan een baaldag hebt. Mag toch ook?! maar lekker hier ff spuien helpt misschien wel. Ik duim in ieder geval voor je dat het heel snel raak mag zijn. Kop op! Het lukt vast wel!