Wanneer kan ik testen na ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Minnie78, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minnie78

    Minnie78 Actief lid

    16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo allemaal,

    Ik heb op 28 feb een terugplaatsing gehad (ICSI). Ik moet op 15 maart bloed prikken om te zien of de poging gelukt is. Ik zou graag van te voren zelf een thuistest doen, maar ik weet niet vanaf welke dag ik mag testen..... Ik ben bang te vroeg te testen en dan vals positief te testen.

    Weten jullie hoeveel dagen na de terugplaatsing een thuistest betrouwbaar is?

    Alvast bedankt!

    Groetjes, Sjaan
     
  2. Esser

    Esser Fanatiek lid

    29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Hallo Sjaan,
    Nou, ik kan je een handje geven. ;)
    Ik heb namelijk ook op maandag 28 feb. een TP gehad. Ik moet zelf op maandag 14 maart naar het ZH. Maar mannetje en ik testen thuis zelf al eerder hoor. Zal de 12e of de 13e zijn dat we testen. Mijn eigen ervaring is, dat we dan middels een thuistest wel of niet positief zullen testen.

    Succes meid!!!
    (ik vind de wachtweken nl het ergste.....)
    liefs
     
  3. Minnie78

    Minnie78 Actief lid

    16 jan 2011
    254
    0
    0
    Noord Brabant
    Esser, bedankt voor je reactie! Het zijn inderdaad spannende weken! Ik zou ook graag de 13e al een thuistest doen. Ik ga het ziekenhuis vragen of we het bloedonderzoek op de 14e mogen doen ipv de 15e. Op de 14e zijn we namelijk allebei vrij en dat is toch wel zo fijn als je de uitslag krijgt. Of die nu positief of negatief is.....!

    Ik heb tijdens de ICSI acupunctuur gedaan en op de ochtend van de tp heb ik mijn laatste behandeling gehad. De acupuncturist heeft toen de naaldjes in mijn oren laten zitten (hele kleine naaldjes op een pleisterje in mijn oorschelp) en deze werken kalmerend. Normaal ben ik een zenuwpees, maar ik blijf nu vrij rustig onder de situatie!
     
  4. blondjuh

    blondjuh Fanatiek lid

    19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    Meestal 2 wk na de tp
     
  5. hypo

    hypo Fanatiek lid

    28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Bij mij is het 15 dagen na tp. Ik heb ook altijd sterk de neiging om eerder te testen, maar dit beviel achteraf niet zo goed. Want als je dan negatief test zit je alsnog in de spanning....
    Succes met wachten meid; kom anders gezellig bij ons op het wachtbankje na vruchtbaarheidsbehandeling topic. Daar zitten allemaal meiden te wachten tot ze mogen testen....

    xxx Hypo
     

Deel Deze Pagina