Mn mannetje is weg vanavond, dus ik ging naar de appie om wat eten voor mezelf te kopen, hebben ze nu iets nieuws.. 1 persoons maaltijd, maar niet de magnetron rotzooi , maar echt VERS.... ik had de Penne met verse groente, gekruide kip, pestosaus en parmezaanse kaas. alles netjes apart verpakt en de kip en groente moet je zelfs vers bakken. maar geen snij of kook werk. alles kan in 1 wok!! en het was heeeeeeerlijk..... ze zijn nu maar 1,99 dus ik denk msischien kan ik er iemand blij mee maken... normaal zijn die dingen niet te kanen namelijk als het in de magnetron moet, maar dit was én in 8 minuten klaar, én heeeerlijk om te eten! en goedkoop nou bij deze de tip hihi liefs muis
Lekker hé! Was gister met mn ma bij de appie, en ze zijn deze week met 50% korting, maar omdat ze maar tot gister houdbaar waren, zat er nog een keer 35% op Dat was super goedkoop eten!! groetjes Setje
oh jeeetje das helemaaal goedkoop! ik vond 1,99 al goedkoop. dacht daaaaaar ga ik echt niet zelf voor koken .. hihi ben wel benieuwd of mensen die andere al hebben geprobeerd of die ook lekker is
Ik vind de stoommaaltijden van AH wel lekker, maar die zijn afgrijselijk duur... Iets van 5 euro, ofzo... Dit is veel goedkoper en lekkerder maar dat kan ik weer niet voor mijn werk meenemen... De stamppotten en de gewone kant en klaar maaltijden vind ik ook niet te eten, veel te gaar en te zout...
Had vanochtend even bij de appie gekeken, maar ze hadden nog maar 2 soorten, de rest was uitverkocht. En die 2 soorten leken me nou niet echt lekker.
Ik heb de pasta pesto en de kantonese kip geprobeerd. Als ik zou moeten kiezen, kies ik zeker van de pasta pesto, maar tóch mis ik er iets aan. het is het nét niet.... Maar zeer goedkoop deze week. Genoeg om te proberen.
Ik vind dat de AH juist wel lekkere magnetronmaaltijden heeft Maar dit is ook wel een uitkomst, vooral qua prijs!
Ik heb vanmiddag 4 verschillende gehaald Heb de tortellini gegeten ,maar vond hem tegenvallen. De smaak was lekker alleen de courgette en sommige tortellini's waren erg hard
als ik zoiets koop is het van Kies en kook. ook alles vers en zijn ook hele maaltijden. ook altijd erg lekker!