nieuwe 1 persoonsmaaltijd bij AH aanbieding! HMMMM

Discussie in 'De lounge' gestart door muis26, 30 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. muis26

muis26 Fanatiek lid

Mn mannetje is weg vanavond, dus ik ging naar de appie om wat eten voor mezelf te kopen,

hebben ze nu iets nieuws.. 1 persoons maaltijd, maar niet de magnetron rotzooi , maar echt VERS....

ik had de Penne met verse groente, gekruide kip, pestosaus en parmezaanse kaas. alles netjes apart verpakt en de kip en groente moet je zelfs vers bakken. maar geen snij of kook werk. alles kan in 1 wok!! en het was heeeeeeerlijk..... ze zijn nu maar 1,99 dus ik denk msischien kan ik er iemand blij mee maken...

normaal zijn die dingen niet te kanen namelijk als het in de magnetron moet, maar dit was én in 8 minuten klaar, én heeeerlijk om te eten! en goedkoop :D:D

nou bij deze de tip hihi

liefs muis:p

2. muis26

muis26 Fanatiek lid

dat is m overigens :D

3. setje

setje Fanatiek lid

18 jun 2006
    1.989
    0
    36
    Hoevelaken
    Lekker hé! Was gister met mn ma bij de appie, en ze zijn deze week met 50% korting, maar omdat ze maar tot gister houdbaar waren, zat er nog een keer 35% op :D Dat was super goedkoop eten!!

groetjes Setje

4. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ziet er in ieder geval niet verkeerd uit! Thx voor de tip!

5. muis26

muis26 Fanatiek lid

oh jeeetje das helemaaal goedkoop! ik vond 1,99 al goedkoop. dacht daaaaaar ga ik echt niet zelf voor koken .. hihi

ben wel benieuwd of mensen die andere al hebben geprobeerd of die ook lekker is :)

6. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    ik ga morgen eens even kijken!
    Stampotten vind ik altijd wel te eten vd appie

7. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik vind de stoommaaltijden van AH wel lekker, maar die zijn afgrijselijk duur... Iets van 5 euro, ofzo... Dit is veel goedkoper en lekkerder maar dat kan ik weer niet voor mijn werk meenemen...

De stamppotten en de gewone kant en klaar maaltijden vind ik ook niet te eten, veel te gaar en te zout...

8. Claudia86

Claudia86 Bekend lid

18 feb 2007
    806
    0
    0
    Heb de coucous variant met kip, ben benieuwd van de week eet ik 'm op als vriendlief cursus heeft!

9. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Had vanochtend even bij de appie gekeken, maar ze hadden nog maar 2 soorten, de rest was uitverkocht.
    En die 2 soorten leken me nou niet echt lekker.

10. Boomer2009

Boomer2009 Fanatiek lid

4 aug 2009
    2.002
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik heb de pasta pesto en de kantonese kip geprobeerd. Als ik zou moeten kiezen, kies ik zeker van de pasta pesto, maar tóch mis ik er iets aan. het is het nét niet.... Maar zeer goedkoop deze week. Genoeg om te proberen.

11. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ga zo nog even kijken of ze nog iets hebben ,maar acht de kans klein :(

12. misschienmama

misschienmama Niet meer actief

Ja was erg lekker en voor vanavond heb ik de mexicaanse wraps!

13. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik vind dat de AH juist wel lekkere magnetronmaaltijden heeft :) Maar dit is ook wel een uitkomst, vooral qua prijs!

14. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb vanmiddag 4 verschillende gehaald :D Heb de tortellini gegeten ,maar vond hem tegenvallen. De smaak was lekker alleen de courgette en sommige tortellini's waren erg hard :(

15. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    als ik zoiets koop is het van Kies en kook. ook alles vers en zijn ook hele maaltijden. ook altijd erg lekker!

Deel Deze Pagina