Hallo allemaal, Zouden jullie hieronder willen vermelden hoe oud je bent en hoe lang je er over gedaan hebt om zwanger te worden na het stoppen met de pil? Ik ben heel erg benieuwd wat een beetje gemiddeld is en of dit leeftijdsafhankelijk is. Thanks allemaal!
- 1e: door het gebruik van de pil heen (was toen 18 jaar) - 2e: 1e ronde (wel al 3mnd eerder gestopt met de pil) (was toen 22 jaar)
Ik ben 39 jaar, in de tweede ronde was het al raak en we hebben een prachtige dochter gekregen. Het kan dus prima lukken op latere leeftijd!
op mn 17 e ( door pil heen en gezonde dochter van 8 ) op mn 25 e ( door pil heen en gezonde zoon) op mn 26 e ( niet gepland 1 maand zonder spiraal mk 13+4) op mn 26 e ( door spiraal heen een 2 ling mk 9/10 week) Er is voor zwanger worden geen gemiddelde elk lichaam is anders . Leeftijds gebonden is het ook niet in zoverre.. Denk zelf wel dat je in je 20 jaren sneller en makkelijker zwanger word
6 maand gestopt met de pil . daarna in ronde 12 op 19 jaar zwanger nu 7 maand geen pil( na bevalling geen anticonceptie) en in ronde 7 zwanger ben nu 20 jaar
Gestopt met pil, aantal maanden condoom gebruikt en dus niet echt geprobeerd, had vrij snel (na 2 maandjes) alweer een regelmatige cyclus. Toen besloten te gaan proberen, na 9 maanden was ik zwanger (waarvan 8 maanden echt geprobeerd en tussendoor 1 maand pauze). En ik ben nu 26 (toen we begonnen met proberen was ik 25).
ik ben 27 en me vriend is 30 en wij zijn al 18 maanden geleden gestopt met de pil na 8 rondens zwanger helaas een miskraam bij 7 weken en 2 dagen daarna weer zwanger na 5 rondes helaas miskraam bij 5weken en 2 dagen nu in ronde 2 en op het wacht bankje
1e: met de pil gestopt na 2 maanden zwanger werd mk (met 6 weken) 2e: nieuwe relatie niet bezig met zwanger worden maar slikte geen anti conceptie ben toen zwanger geraakt toen we 3 maanden hadden wel rare cyclussen gehad zat al jaar zonder pil dus cyclus was telkens netjes 26/27 dagen en toen ineens 2 x 16 dagen.. zou de pil weer gaan slikken maar was dus al zwanger!!
hier eind 20, en in de 8e ronde raak! helaas duurde dat 10 maanden wegens onregelmatige cyclussen, maar uiteindelijk zo super blij dat het binnen een jaar zo mag zijn! (ik had altijd de stomme gedachte dat het bij ons wel zo raak zou zijn omdat we jong en gezond zijn, maar dat slaat echt echt echt nergens op!!!!) als ik het over mocht doen, zou ik denken ik heb geluk als het binnen het jaar raak is! succes!
Eerste keer was ik 20 doordat ik slordig was met pil-> 16weken MA Daarna wel zwanger worden, natuurlijk bij ex maar weer een ma, en met mijn man sinds 2006 in de mmm, in 2005 begonnen, nog altijd geen bio-kindje na nog wat MAs. Hoop dat t kindje deze x bij ons mag blijven, ons zoontje een brusje mag krijgen. Ben nu 33 jaar.
eerste ronde raak, maar wel al 6 maanden gestopt met de pil, ook heb ik een hele regelmatige cyclus met duidelijke eisprong signalen dus is makkelijk klussen. Ik ben 25 (24 toen ik zwanger raakte) en lief is nu 36, was toen 35.
Met de eerste was ik 27 jaar en 6 maanden nadat ik gestopt was met de pil zwanger en nu ben ik in ronde 1 weer zwanger. Na de bevalling ben ik niet weer aan de pil gegaan.
Zwanger door pil gebruik heen met 20 jaar. een jaartje de pil weer geslikt, daarna ruim 5,5 jaar geprobeerd nu zwanger doormiddel van Ivf..