Ik ben vandaag 37 wk en 2 dg zwanger. Vanaf vanmiddag heb ik zoveeeeeeeeel druk en pijn alleen op mijn schaambot dat ik bijna niet meer kan lopen, alleen vooruitschuiven als ik met mijn hand tegendruk geef. Wat is dat? Begint de bevalling doei
Ik heb het ook , is gewoon al het gewicht wat je meedraagt (bij mij dan) Ik ben zelf 20 kilo aangekomen , dus dat is nogal een behoorlijke aanslag op je lijf .. Je moet het allemaal meezeulen ! De laatste loodjes wegen het zwaarst , en dat is écht zo ! Altans.. bij mij..
Ja de laatste loodjes.... hier nog 1. Het is even doorbijten, waarschijnlijk is je kindje gewoon stukje bij beetje aan het zakken. Ik heb af en toe ook een steek die even aanhoudt daar. Lijkt soms net of m'n buik naar beneden valt . Ik ben trouwens 13 kilo aangekomen, maar het voelt als 30. Rustig aan doen dus! Zal ook een van de adviezen van de VK zijn.
grote kans op Bekken Instabiliteit, ik heb dat ook gehad en nu 10 weken na debevalling nog steeds.. zou maar eventjes de VK bellen. Ook al namen ze mij niet heel serieus. misschien heb je hier iets aan, succes !
ik heb ook al zeker 3 maanden die pijn die jij voeld. maar ik heb BI dus het is logisch gevolg idd door het gewicht wat er nu op wordt gegeven.
Ik heb het ook al geruime tijd en bij mij zei de verloskundige inderdaad dat het door het weker worden van je botten en het extra gewicht komt. Daar komt nog eens bij dat die kleine van mij in een stuit ligt met de voeten omlaag en als zij lekker aan het trappelenm is merk ik dat door pijn in mijn schaambeen of lies... Dus dat zou ook nog een mogelijkheid zijn.