ziek?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door cat2, 20 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cat2

cat2 Niet meer actief

Heb ik weer. Sinds gisteravond heb ik ineens pijn aan mijn hoofd. Als ik mijn hoofd naar links en rechts beweeg voel ik druk op mijn hoofd. Ook als ik voorover buig of mijn hoofd optil. Het is allemaal pijnlijk. Heb dit nog nooit eerder gehad. Nu in de loop van de dag er gewoon hoofdpijn naast gekregen. Heb het gevoel dat mijn hoofd uit elkaar barst. Ook mijn kaken voelen gespannen. Na lang twijfelen heb ik toch maar vk gebeld omdat ik bang was voor hoge bloeddruk. Ik heb de telefoniste aam de telefoon gehad. Zij heeft wat vragen met me doorgenomen en dacht dat het beginnende grirp zou zijn. Ze zou nog overleggdn met de vk en als zij er anders over dacht zou de vk mij bellen. Vk heeft niet meer gebeld.

is dit iets wat heerst? Ik heb verder geen klachten en heb baby vanmiddag nog gevoeld. Weet niet goed of ik nog iemand hiervoor moet bellen of gewoon uitzieken.

2. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het heerst enorm, kan dus prima de griep zijn hoor! Ik heb zelf pas een fijse voorhoofdsholteontsteking gehad, holtes vol met rotzooi en inderdaad dat gevoel alsof je hoofd uit elkaar knalt als je voorover buigt of een iets te snelle beweging maakt.

Als je 't niet vertrouwd, gewoon aan de vk vragen of je even mag komen voor een bloeddruk meting en bv even hartje luisteren. Mijn vk deed dat altijd graag als dat zorgen weg nam.

3. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Griep heerst enorm ja, ik ben ook ziek, ook griep. ook gewoon last van de klieren in mijn hals daar kan het ook mee te maken hebben en overal spierpijn. Het schijnt ook een hele vervelende griep te zijn die best een tijdje kan duren voor je er weer helemaal af bent

Deel Deze Pagina