Voorweeën of voor het echie

Discussie in 'De bevalling' gestart door wachtend, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wachtend

wachtend Niet meer actief

Yeahhh wel 1 hele cm!!! (Alles beter dan helemaal niets!!)

2. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Jeuh!!!
    Zet 'm op! :D

3. wachtend

Ja ze zei net al je bent het zat he! Dus ik nou zat is niet het goede woord maar ik vind het gewoon niet prettig meer voelen en met een peuterpuber om mij heen en net klaar met de verhuizing zat ik nou niet te springen om weken voor weeën... Dat begreep ze dan ook wel weer. Er word nu rond 3 uur weer gekeken of het doorzet en als dat zo is maken we een plan van aanpak. En zo niet dan ga ik weer met onverrichte zaken naar huis....

4. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
  5. wachtend

Het zet gewoon niet door :( ik denk dat ze blijft zitten tot haar 18e... Snik.
    Nouja we gaan het wel weer zien maar ik denk dat ik nu pas naar het ziekenhuis ga als ik pers weeën heb want hier word ik moedeloos van :(

6. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Hahaha ze blijft heus niet zitten tot haar 18e... Sterkte 😙

7. Baby Love

Baby Love Fanatiek lid

25 aug 2014
    1.113
    0
    36
    Hoop voor je dat het snel echt doorzet! Denk niet dat je nog lang hoeft te wachten!

8. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    TIp: Probeer lekker te ontspannen, rusten, badderen, douchen, slapen, misschien een massage.. alles voor de oxytocine aanmaak ;) Ik denk niet dat je nog lang hoeft te wachten :)

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    He meid, wat spannend voor je! We zijn ongeveer even ver en mijn dochter is ook van 2012.. oftewel heerlijk peuterpubertje.

Zondag had ik ditzelfde verhaal als jij.. ben twee nachtjes moeten blijven en toen zwakte het "helaas" weer af en nu zit ik met een "rust advies" thuis.
    Morgen weer aan de ctg om te kijken of er iets veranderd is.
    Hoe gaat het nu bij jou??

10. wachtend

Volgens mij zaten wij toen samen in het topic van 2012 Ukkie1985!

Hoe het nu hier gaat op en af wat pijn aan de buik maar hier heb ik ook een karatekid eerste klas die mij continu trapt.
    Ik probeer zoveel mogelijk rustig aan te doen maar door die verhuizing en zoon kom ik amper aan mijzelf toe.
    Ik zal vanavond eens een bad gaan nemen en mijn man vragen of hij mij een heerlijke massage geeft (hihi op doktersadvies)
    Bij zoon was ik 39 weken en kwam het ineens opzetten en had ik 5 cm ontsluiting maar nu dit meiske lijkt op haar vader ook 100.000 x alles overdenken en stapje voor stapje ;) zoon was meer zoals ik hihi vol gas ;)

Maar meiden ik hoop echt echt dat jullie gelijk hebben en ik niet nog een week hoef te lopen want alle mensen wat is mijn buik groot!!

11. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    En hoe is het nu?

12. wachtend

Helaas, helaas! Helemaal geen veranderingen. Af en toe voor weeën weer maar doorzetten ho maar. Er gaan nu zelfs hier al weddenschappen rond wanneer ze gaat komen ;)

Tot nu toe heeft ze het erg naar haar zin in mijn buik.

13. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Balen he dat het niet doorzet..

Hier ook niet. Wel gisteren een ctg weer gehad en regelmatige harde buiken waar de hartslag weer niet goed op reageert. MOet vandaag dus weer terug ;) ontsluiting blijft uit..

Wel wordt er een ks gepland voor week 39/40 maar hoop stiekem dat t eerder doorzet

14. wachtend

Ohh bij jouw wel! Hier word wat dat betreft niets gepland hoor! Moet ik ook wel zeggen dat ik dat het liefste niet heb en dat ze gewoon op haar eigen tijd komt maar geloof dat ze nog weinig zin heeft helaas :(

15. nlovesn

nlovesn Actief lid

10 okt 2011
    437
    0
    16
    Ik heb heel veel harde buiken vandaag en mijn linkerbil doet zo ontzettend zeer, was juist minder aan het worden. Maar vandaag weet ik niet hoe ik moet staan, zitten of liggen sjeminee! Ik word dinsdag als ik iets van ontsluiting heb gestript :D vind het wel spannend

16. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Spannend hoor, ben benieuwd!

Off topic: Ukkie1985 ik ben benieuwd hoe het gister bij jou is gegaan gezien je stuitligging (zie topic stuitligging).

17. wachtend

Hmmm nu weer last... Ook mijn rug en mijn buik tot aan mijn ribben. Echt het gevoel alsof ik mega ongesteld moet worden.
    Ik weet het echt niet meer hoor. Durf niet voor de 3e x voor niks te komen.

18. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    misschien even douchen? Kijken wat het doet?

19. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Pffftttt meid, wat naar zeg die (voor) weeen , ik herken het van mijn tweede zwangerschap, ben toen ook twee keer midden in de nacht naar het ziekenhuis geweest voor niets......dus weer naar huis, zonder baby....op dat moment zo balen,
    Dus ik snap heel erg goed dat je niet voor de 3e keer erheen wilt gaan met het idee dat je over een paar uur weer thuis zit af te wachten....
    Ik zou denk ik even lekker gaan douchen...kijken wat er gebeurt,proberen er niet mee bezig te zijn, i know het klinkt heel erg makkelijk, de avond voor mijn bevalling was ik zo klaar met die klote voorweeen dat ik dacht krijg de pieppppppp maar dan kom je maar niet, blijf lekker zitten tot de 40 weken......
    Heb lekker een filmpje gekeken met mijn man, lekkere dingen op tafel, daarna gedoucht lekker naar bed gegaan ..... En je raad het misschien al.....2 uur later braken mijn vliezen....en nog 6 uur kater was de kleine geboren, het heeft voor mij echt zo geleken dat het er niet meer zo mee bezig zijn het laatste zetje heeft gegeven ofzo, maar het kan ook toeval zijn....
    Ik hoop voor je dat het nu doorzet, snap dat je er hè-le- maal klaar mee bent!

Liefs taart.

20. wachtend

Net even in bad gezeten maar dat is sowieso al niets voor mij en helemaal niet als je je een aangespoelde zeekoe voelt dus was er met 15 minuten alweer uit haha. Mijn man heeft ook echt wel medelijden met mij nu dus die zei al ik geef je zo een lekkere massage, neem 2 paracetamols en daarna gaan we heerlijk slapen. (Klinkt nu al als een geweldig idee!!)
    Het bad heeft ook niets geholpen want het was gewoon te warm en ik werd er naar van dus kijken of die massage wat doet. Ben nu 37.3 en weet gewoon dat het vroeg is maar omdat die stomme voor weeën al begonnen met 33 weken en ik de hele tijd hoorde dat ik mocht hopen dat ze in ieder geval tot 36 zou blijven zitten voelt dit gewoon als over tijd lopen! Klopt geen moer van maar iedereen denkt ook al dat ik tegen de 40 weken loop.

Deel Deze Pagina