Spannend. Hopelijk zet het door en komt ze snel. Eerlijk gezegd hoop ik binnen 24 uur voor je. Persoonlijk(!) lijkt 1 april me toch gewoon minder leuk om jarig te zijn.
Helaas ik blijf op 3 cm hangen dus nu net gedoucht en hopelijk 4 cm om 22:00 uur. Ik moet sowieso vannacht blijven. Ik krijg als ik om 22:00 uur niets heb een slaapprik en pijnstillers en dan hopelijk morgenochtend meer ontsluiting. Word vervolgd dus weer...
Wat spannend. Hoe is het vannacht gegaan? Beetje kunnen slapen? Hopelijk gaat het vandaag dan echt gebeuren. Ik duim met je mee.
Nou in ieder geval een paar uur kunnen slapen. Weeën lijken minder fel te zijn maar heb wel continu druk van onder zeg maar. Nu zo weer aan het ctg en daarna word gekeken op hoeveel cm ik zit en vanuit daar gaan we weer een plan maken. Ik word er wel lichtelijk moedeloos van hoor want het is zo moeilijk om af te wachten. Ik ben zo nieuwsgierig naar mijn meisje!
spannend zeg ! Ik hoop dat je inmiddels je dochter in je handen kan houden, of op het eindje bent! Succes!
Helaas naar huis gestuurd er was geen wee meer te bekennen nu hopen dat we snel een vervolg krijgen Heb net wel nog even 4 uur kunnen slapen dus mocht het losbarsten vanavond heb ik in ieder geval weer energie.
Wat balen dat het niet doorzet. Ik ken het helaas ook een beetje. Bij allebei mn kids 3weken lang voorweeen gehad. Niet zoals jij dat ik aan de ctg moest, maar wel erg vermoeiend. Ik heb 1x aan de ctg gelegen toen ze ook een echo wilden maken vanwege minder vruchtwater. Heel veel succes. Ik hoop dat het door gaat zetten vanavond.
Wat rot dat het niet heeft doorgezet! Ik wist eerlijk gezegd niet eens dat dat mogelijk was als je eigenlijk al zo ver was met 3 cm! Ga voor jullie duimen dat ze er snel is!
Ts.. Ik heb dit ook gehad bij onze zoon. Ruim 3 weken voorweeen en ontsluiting die niet vorderde. Mooie weeen op de CTG, 4 x vals alarm, 2 x slijmprop verlies, bloedverlies, voorweeen die steeds heftiger werden en altijd met regelmaat (elke 5 minuten)... maar geen bevalling die doorzette. Ben 2 keer gestript omdat ik zo moe was en met 40 weken hebben ze een inleiding gepland om mij een einddatum te geven. Ik sliep amper van alle voorweeen en stond ze elke avond ijsberend in de woonkamer op te vangen. Uiteindelijk begon mijn bevalling met 39,6 en ben ik op de uitgerekende datum en de dag dat ik zou worden ingeleid bevallen. Toen het "echt" begon was ik zelfs een beetje in ontkenning. Totdat ze elke 2 minuten kwamen en ik ze zelfs amper onder de douche kon opvangen. Het ziekenhuis had echt niet verwacht dat ik de 40 weken zou halen.. Ik ook niet trouwens.
Ja ik ben nu ook best stik chaggie eronder Het put je echt uit helaas. Maart het klinkt inderdaad een beetje zoals ik mij nu voel ja! Ik denk ook alleen maar wat als het inderdaad zo moet zijn de hele tijd? Ik vind het echt niet erg om te wachten maar die "nep" weeën die zijn gewoon niet fijn! Ik ga vanavond ook maar weer een keer vroeg slapen. Mijn zoon slaapt bij opa & oma dus ik ga genieten van een nacht door slapen (hoop ik)