Voorweeën of voor het echie

Discussie in 'De bevalling' gestart door wachtend, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Nou ik vind dat ze je echt wel erg lang laten doorlopen met "voorweeen " zeker nu je echt in alles belemmerd wordt...

2. Lizzthrasher22

Lizzthrasher22 Fanatiek lid

23 okt 2014
    1.474
    2
    38
    Wat zijn sommige ziekenhuizen/artsen daar toch koppig in!! Ik vind eigenlijk dat ze je onnodig zo laten lijden terwijl je in veel omringende landen waarschijnlijk allang bevallen was! Ik blijf voor je duimen dat je kleintje snel komt!

3. wachtend

wachtend Niet meer actief

In hun optiek moet alles op de natuurlijke manier waar ik het grotendeels ook mee eens ben maar ik ben nu zelfs zo ver dat ik pijnstillers ga accepteren terwijl ik daar helemaal niet van ben omdat ik mijn kleine meisje niet wil drogeren. (Lees wel dat is mijn mening he! Wat ieder ander voor zich doet moeten ze zelf weten maar ik ben anti pijnstillers)
    Ons meisje loopt anderhalve week voor op groei maar omdat ik officieel net 38 weken ben willen ze nu nog niets doen. Dat echt serieus alles mij zeer doet en ik zelfs struikel over mijn zoon omdat het zwaarste punt bij mij van voren is en ik dus letterlijk val dat maakt niet uit.

Ik ben ook gewoon boos en teleurgesteld nu juist omdat ik zo graag mijn meisje in mijn armen wil houden en ik deze laatste loodjes gewoon echt te moeilijk vind gaan.

4. wachtend

Mijn buik nu:

5. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Jeetje wachtend! Je doet je naam eer aan...
    Maar wat naar voor jou...helaas herken ik het. Ik ben toen wel ingeleid...maar had ook een te hoge bloeddruk.

6. wachtend

Geen pijnstilling gekregen, geen inleiding helemaal niets. Alleen een pilletje om te kunnen inslapen.... Ja dat probleem heb ik ook niet! Ik slaap niet door en ben na 2 uur wakker van de pijn en daarna slaap ik niet meer...

7. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Pff irritant meid!!
    Ik zou lekker die slaappil.nemen in combi met twee paracetamols. Heb ik toen ook gekregen en dan kun je ff goed opladen..

@loesje ik heb in een bepaalde zithouding ook altijd harde buiken.. bv met autorijden of aan tafel zitten.

Ik had vandaag en gister weer ctg.. weer continue harde buiken en een hartslag die daar slecht op reageert. Morgen ff rust maar zondag moet ik weer terug komen.
    De harde buiken zijn nu geen weeen qua pijn maar wel onprettig, helemaal met een peuter erbij.. maar goed hier doen ze dus verder ook niets..

Afwachten maar weer

8. nutts

nutts Fanatiek lid

13 apr 2014
    1.973
    590
    113
    Nou ik sluit me hier ook aan ik loop ook al een week met voor weeën Ik ben op en ze doen niets

9. wachtend

Zo maar even zwemmen met zoon en man. Lees ik ga ergens zitten en beweeg mij niet en man mag achter zoon aan...
    Zwemmen is dan wel lekker even geen dikke logge buik en even geen 20 kilo meer aan mijn lijf mee sjouwen.
    Ukkie dank voor de tip vannacht eindelijk goed geslapen! 8 uur achter elkaar!!! Yeahh!!!

10. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Oh lekker zwemmen! Veel plezier.

Wij gaan naar de bioscoop.. Zitten, jets lekkers eten en drinken en vooral niets doen ;)

11. wachtend

Ukkie1985 Lekkere dag gehad? Lekker ontspannen?

Hier heerlijk in het water gedobberd, de boodschappen gedaan voor Pasen (ja moet ook gebeuren) en vanmiddag nog 2 uur geslapen! En een dag zonder al teveel pijn! (Denk er serieus aan om een zwembad aan te leggen nu ;)

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ja hier ook een gezellig dagje gehad, was zelfs in slaap gevallen in de bios :D

Daarna even het bedje in elkaar gezet (stond nog niet).
    Wel de hele dag flinke harde buiken gehad en lage rug pijn. Zojuist door ml gemasseerd wat een stuk verlichtte!! Maar nu erna zijn de harde buiken/bewegingen alleen maar meer geworden ;) dus zo maar op bed met pcm..

13. wachtend

Ja hier net zat ze zich weer een weg naar beneden te duwen (en ik maar denken dat ze niet dieper kon) en ach wellicht krijgen we een paaskindje ;)

Op naar een goeie nacht maar weer paracetamol en die andere en slapen maar!!

14. wachtend

Hier is het helaas nog steeds rustig. Buik doet wel de hele tijd zeer maar dat is meer omdat dochter later voetballer of turnster gaat worden want geloof dat mijn buik bont en blauw ziet.

Het is helaas niet anders maar ik hoop zo dat er een keer vordering in komt ;)

15. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier wordt het denk ik gewoon uitzitten tot 40wk.

Hij is heel bewegelijk e vindt het volgens mij prima daar binnen. Ctg was vanmorgen ook prima dus eerder halen doen ze zowieso niet. Ik ga me er maar bij neerleggen :)

16. wachtend

Snik zoals mijn zoon zou zeggen. "Mama dit is niet leuk!!"
    Ik denk dat ik hier ook de 40 weken ga aantikken hoor.
    Ach als het zonder al teveel pijn is graag dan hou ik het wel vol hoor ;)

17. wachtend

Werd heftig in de weeën vanaf 3 uur maar nog niet om de 2 minuten. Auw auw auw ik weet weer exact hoe het voelde bij mijn zoon!

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hopelijk Zet het door nu..
    Heb heel je topic gelezen en dacht dat het wel zou eindigen met een bevalling ;)

19. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik duim voor je!!

Hoe gaat het nu?

20. wachtend

Lig aan het ctg en weeën om de ca 3 minuten. Ben bekaf en heb gezegd ik ga vandaag niet eerder naar huis dan dat ik haar eruit heb. Ik ben er klaar mee

Deel Deze Pagina