Voorweeën of voor het echie

Discussie in 'De bevalling' gestart door wachtend, 26 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Oh sterkte meid, het gaat vast doorzetten!

En blijf gewoon volhouden dat je er doorheen zit, dit is geen doen voor nog meer dagen!

2. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Om de 3 min. Je zou zeggen dat het gewoon begonnen is natuurlijk. Maar door je eerdere ervaringen weer je inmiddels niets meer zeker.

Laat je vooral niet meer wegsturen inderdaad. Toch een paaskindje

3. taartje

taartje Bekend lid

6 mei 2012
    625
    0
    0
    Kapster en mama
    Overijssel
    Oooow jeetje zeg....hopelijk zet het nu echt echt echt door, en anders helpen ze maar een handje toch? Pffft als ze je nu weer laten gaan.....:(
    Heel goed wat je gezegt hebt en gewoon blijven herhalen dat je helemaal op bent....suc6 en hopelijk later vandaag babynieuws!

Liefs taart

4. wachtend

wachtend Niet meer actief

3 cm en inderdaad er is wat begonnen. Helaas zit ze nog niet vast daardoor willen ze het liefste nog even niets doen. Nu 2 uur wandelen en aankijken en daarna weer aan het ctg en toucheren. Ben bekaf en gefrustreerd.

5. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Gelukkig ben k niet de enige met voorweeen/pijnlijke harde buiken. Word r werkelijk waar gek van want doorzetten doet t niet

6. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    2 uur wandelen? Willen ze je compleet uitgeput hebben voor de bevallig ofzo?? Ontsluiting kun je toch niet afdwingen? Ik zou proberen nog wat rust te pakken.. of ia dat een gek idee?

Zet m op in ieder geval meid!!

7. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    2 uur wandelen. Pff

8. wachtend

Weeën alles viel weer weg ik ben echt onwijs gaan janken (sorry frustratie hier) en we gaan inleiden!!!

9. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Hier een stille meelezer.. fijn dat ze eindelijk iets gaan doen! Heel veel succes!

10. wachtend

Gelukkig een verpleegkundige die mij de vorige keren ook al had gezien dus toen ze zag dat haar hele doos kleenex leeg was en ik zowat zat te hyperventileren heeft ze gezegd het is klaar nu meis we moeten je gaan helpen.

Met 33 weken kwam ik in mijn oude ziekenhuis te liggen met vroegtijdige weeën en hield iedereen er rekening mee dat ik voor week 36 zou bevallen. Ons meisje schijnt behoorlijk groot te zijn en het is helaas net als bij zoon. Bij zoon vielen de persweeën weg en hier de ontsluiting weeën.

Ik ben zo dankbaar dat ze nu eindelijk wat gaan doen. Over een paar uur heb ik mijn dochter hopelijk in mijn armen en mag ik haar na 9 lange maanden in mijn armen hebben. Wat een heerlijk idee! Dan is mijn eigen gezinnetje compleet!

11. DTtje

DTtje Bekend lid

19 feb 2012
    513
    0
    0
    Begeleider vg
    Wat super fijn!!!inleiding!!!

12. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Fijn dat ze nu gaan inleiden. Het is je gegund. Zet hem op. En geniet van je complete gezinnetje straks.

13. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ohh wat fijn!!!

Succes en ben benieuwd naar je meisje. Toitoitoi

14. Laratje

Laratje Bekend lid

25 sep 2014
    720
    0
    16
    Vrouw
    Fijn dat ze je gaan inleiden!
    Succes!

15. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Heb heel je topic gelezen meid, wat moet jij bek af zijn! Snap dat ze het zo natuurlijk mogelijk willen houden maar dit duurde wel erg lang! Hopelijk doet de inleiding goed z'n werk en heb je over een paar uurtjes je dochtertje in je armen!

16. Maantje80

Maantje80 Fanatiek lid

9 okt 2014
    1.213
    1
    0
    Drenthe
    Succes!!!

17. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Succes! Wat fijn dat ze je eindelijk gaan helpen. Zet hem op!

18. wachtend

Op het moment al 4x verhoogd (is dat veel? Voelt wel zo) maar nog geen weeën die heel snel elkaar opvolgen... Ik geloof dat ons meisje het erg naar haar zin heeft in de buik ;)

19. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    Bij mij is het infuus toen ook vaak verhoogd. Uiteindelijk een weeenstorm gehad.

Hopelijk blijft je dat bespaard.

20. lisettevers

lisettevers Actief lid

26 mrt 2013
    409
    2
    18
    breda
    hopelijk schiet het wat op voor je!

Deel Deze Pagina