Ik heb de laatste dagen veel buikpijn en menstruatieachtige krampen, die doorstraald naar mijn rug. Dit weekend zelfs een tijdje om de 5 minuten en hielden ongeveer een minuut aan. Ze waren behoorlijk pijnlijk, maar hoefde ze nog niet weg te puffen. Een uurtje later zakte het weer. Ook heb ik veel last van mijn schaambeen als ik heb gezeten en weer opsta, zou dit door het indalen kunnen komen? Mijn 1e zoontje is met 37 weken en 4 dagen geboren en hoop nu dat deze baby ook iets eerder komt. Zou de bevalling zich nu snel aankondigen of kan ik nog weken met krampen rondlopen? Alvast bedankt voor je antwoord
Hoi Mama van Julian, als je al een kindje hebt gehad, dan heb je vaak meer last vna voorweeen, dus dat is niet raar en de pijn in je schaambot kan inderdaad komen door indalen. Het wil helaas niet duidleijk iets zeggen over of de bevalling zich snel zal aandienen. Dat is hieruit niet af te leiden. Ik snap dat je een beetje hoopt dat deze uk ook eerder komt, maar dat hoeft dus helemaal niet. Groetjes Brigitte