Hallo Allemaal, Ik denk dat ik vanochtend (een gedeelte van) mijn slijmprop (helemaal helder) ben verloren. Nu heb ik nog de gehele zwangerschap geen harde buiken of andere voortekenen gehad van de bevalling en ook is volgens mij mijn dochtertje nog niet ingedaald. Toch vind ik het nu ineens wel spannend worden. Ik heb begrepen dat het nog lang kan duren voordat de bevalling echt kan doorzetten. Daarom vroeg ik me af: Hoe lang duurde het bij jullie voordat de bevalling daadwerkelijk begon??
Ik verloor op donderdagochtend en vrijdagochtend delen van mijn slijmprop. En vrijdagavond kreeg ik weeen! Maar ik was wel bijna een week overtijd. Dat maakt wel verschil!
Ik geloof dat het bij mij 2 dagen was (er zaten dus twee dagen tussen) bij beide. Ik was beide zwangerschappen wel a terme (ruim 38 weken en iets meer dan 39 weken).
bij mijn oudste ben ik geduurende dag de prop verloren echt slijmslierten ieeeeuuuuuuuuwwwwww maar toen had ik al weeen en was ik 40+5 en bij de jongste eigenlijk niet ? mijn vliezen braken spontaan
Bij beide kindjes de slijmprop verloren en binnen 1.5 uur begonnen de weeen en daarna binnen 3 uur bevallen!
Ik begon woensdagavond de slijmprop te verliezen, en kreeg 's nachts weeen. Donderdagochtend om half 12 is ons meisje geboren met 40+2! Vies ding he.... die slijmprop
Bij mij direct, maar dat was wel volledig en met bloed. En ik had ook al wat lichte krampjes. Dus heel ander verhaal. Ik was toen ook 39.5 resp 40.0 weken zwanger Hopelijk blijft jouw kleine nog even zitten!
gelijk nadat ik mijn slijmprop verloor begonnen de weeen verloor prop op woensdag om 22:00 en donderdag om 17:28 was mijn meisje geboren met 41+5 weken
Ik verloor me slijmprop om 8 uur savonds. 3 uur snachts begonnen de weeen en om 10 over half 1 smiddags had ik me meisje in me armen! Ben bevallen met 38 weken en 5 dagen
maandag ocht slijmprop verloren en woensdag ochtend bevallen. De eerste keer was ik ingeleid met 38.5 dus geen slimprop
Hier nog helemaal niets. Ik denk dan dat ik misschien een groot gedeelte ben kwijt geraakt. Er rommelt nog niets in mijn buik, behalve mijn meisje die om 11-12 uur s avonds goed begon te trappen. Dus ik denk dat het hier nog wel even gaat duren. Mag ook. Ik hoop alleen dat ik niet nog 4 a 5 weken hoef rond te lopen. Van mij mag ze volgende week wel komen
Tjaa weet niet zo goed wat ik in moet vullen... Met 32 weken 2 dagen lang grote klodders... Met 37+3 weken ongeveer weer... Iets minder groot En met 37+5 bevallen
Vrijdagochtend slijmprop verloren, de hele dag gerommeld, 's nachts begonnen de weeën, en zaterdagavond bevallen.
ik heb de slijmprop nooit gemerkt dat ik die ben verloren.dit hoef je niet te merken.ik heb wel na elk toiletbezoek gekeken maar nooit gezien.spontaan bevallen met 41.3wkn
Hier het weekend klodder slijm verloren zonder bloed Dinsdagochtend wakker met constante pijn in onderbuik en onderrug Dinsdagavond stukken slijmprop met bloed Dinsdagnacht hele nacht (voor) weeen om de 8 minuten Uiteindelijk donderdagochtend pas bevallen
Ik ben toen op vrijdagmiddag tegen 16.00uur mijn slijmprop verloren (was een enorme plons haha) en zaterdagochtend 11.30 is onze zoon geboren. De weeen begonnen direct na het verliezen van de slijmprop. ' Savonds om 23.00uur zijn mijn vliezen spontaan geknapt.
Bij de eerste geen slijmprop gezien en vandaag toevallig de prop( of gedeelte ervan) verloren het rommelt al een paar daagjes maar het zet niet door. En op t moment is het heel rustig ...ben benieuwd