Bedankt voor de lieve reacties! Ik lig nu in het ziekenhuis. Had 1cm ontsluiting en een verkorte baarmoedermond. Om 8uur gaan ze kijken of ik meer ontsluiting heb en in dat geval moet ik vanacht blijven. Ze gaan iig niks doen om het tegen te houden dus ik hoop dat t menneke blijft zitten!
Hoop voor je dat t niet doorzet meis! Krijg je nu ook longrijpingsinjecties ofzo, of wachten ze t onderzoek van 8 uur af? Gelukkig zijn jullie nu in goede handen...succes meis!
Oh wat spannend zeg! Hopelijk blijft hij nog even lekker binnen zitten. Nog steeds regelmatige weeën? Vind het eigenlijk wel gek dat ze niets zullen doen om het tegen te houden, of ligt dat aan mij?
Volgens mij doen ze dat tot 32 weken ofzo?? heb laatst in het zh gelegen en naast me lag ook een meisje die die nacht beviel met 34 weken, kleintje deed het verder goed! Ts: sterkte ik duim dat hij nog even blijft zitten...
ik heb bij mijn derde kindje vanaf week 27 tot 34 aan de weeremmers gezeten langer doen ze dit niet omdat de longetjes met 34 week rijp zijn
Toch goed dat je gebeld hebt dus! Heel veel sterkte en ik hoop dat je kleintje nog lekker warm bij je blijft zitten! Sterkte ermee!!
De gyne en de vk hebben beide gezegd dat het kindje al helemaal af is en dat het gewoon geboren kan worden alleen dat het wel belangrijk is dat dat in het ziekenhuis gebeurd. Maarrr, ik mag lekker naar huis toe! Moet zodra er iets veranderd gelijk terug komen en vrijdag gaan ze weer kijken of ik nog meer ontsluiting heb. De pijn is helaas nog niet minder dus ben benieuwd hoe dit morgen is!
Spannend hoor MamaAniek! Ben je thuis wel helemaal klaar al met de voorbereidingen op jullie jongetje?
Fijn dat je naar huis mag. Lekker met de pootjes omhoog en je laten verwennen! Hopelijk zakt de pijn ook wat af en wordt het weer rustig in je buik. Gelukkig mag je vrijdag alweer terugkomen voor controle.
Fijn dat je weer naar huis mag meis en goed om te horen dat je beeb in ieder geval helemaal af is Mocht t toh nog door gaan zetten, dan weet je in ieder geval dat dat goed zit! Hoop voor je dat de pijn snel zakt, ben benieuwd hoe t de komende dagen met je gaat.... Veel succes in ieder geval!
Tjee, je had je dag toch heel wat anders voorgesteld he! Maar fijn dat je naar huis kan en ze je in de gaten houden. Rustig aan, idd pootjes omhoog en hopen dat de pijn wat zakt!
Fijn dat je naar huis mag! Al moet ik eerlijk zeggen dat ik dat niet helemaal snap omdat je nog steeds pijn hebt... Haddeb ze je misschien beter een nachtje kunnen houden voor het geval dat het toch doorzet ... Hopelijk blijft de kleine nig even zitten!
Hey meis, fijn dat je weer thuis bent. Nu maar hopen dat beebje nog even wilt blijven en dat je straks gewoon kunt bevallen zoals jij het zelf wilt . Laat je goed verwennen en doe vooral heeeeel rustig aan (weet hoe moeilijk het is ) Dikke knuf!